Статті: Управління майном

Ця стаття напевно буде цікава тим органам місцевого самоврядування 1, які вже набули нового статусу. Йдеться, зокрема, про місцеві ради, які утворилися в результаті добровільного об’єднання територіальних громад і які в зв’язку з цим отримали більше повноважень за рахунок їх перерозподілу від держави на місцевий рівень. Це в свою чергу потягло за собою і необхідність вирішення та врегулювання питань матеріально-технічного, фінансового, майнового тощо характеру. Крім того, вказаний матеріал не буде зайвим і для тих ОМС, які в перспективі, наприклад, мають або планують здійснити прийняття державного майна за інших підстав, в тому числі і прямо передбачених чинним законодавством. У нашій статті ми більше уваги приділимо набуттю прав на майно, яке передається із державної власності у комунальну. Також поговоримо про ініціювання такої передачі, порядок її здійснення тощо.
Який на сьогодні порядок використання автомобілів посадовими особами органів місцевого самоврядування та інших бюджетних установ? (Київська обл.)
Зазвичай на останній сторінці нашої газети ми розміщуємо купон, в якому ви можете замовити статтю на бажану тему. Виконуємо обіцянку — у цьому номері будемо розглядати особливості передачі в оренду комунального майна. Як правильно передавати в оренду майно комунальної власності та які проблеми можуть виникнути на цьому шляху? На ці та інші запитання ви зможете знайти відповідь у пропонованій статті.
На балансі установи знаходиться об’єкт незавершеного капітального будівництва — автогараж. Керівник установи видав наказ, яким зобов’язав постійно діючу нвентаризаційну комісію провести процедуру прийняття в експлуатацію цього гаража. Головний бухгалтер згідно з цим наказом має оприбуткувати автогараж на баланс установи. Чи правомірні такі вимоги керівника установи? Який порядок прийняття в експлуатацію та оприбуткування об’єктів незавершеного будівництва? Хто має оформляти документи щодо введення будови в експлуатацію?(Київська обл.)
Арендовать теперь государственное имущество будет проще, договоры аренды заключать будет быстрее, а объектов аренды будет больше. И все это благодаря изменениям в арендном законодательстве. Об этом — в статье.
Об изменениях в порядке передачи объектов права государственной собственности.
На территории общеобразовательного учебного заведения находится водная скважина, оснащенная оборудованием, которое позволяет осуществлять водоснабжение. Скважина используется как школой для удовлетворения бытовых и питьевых нужд в воде, так и жителями прилегающих территорий с целью использования воды в быту. Согласно Перечню платных услуг, которые могут предоставляться учебными заведениями к указанным услугам относятся жилищно-коммунальные услуги. Можно ли классифицировать действия по поставке водных ресурсов населению как жилищно-коммунальные услуги, которые могут предоставляться учебным заведением в соответствии с указанным Перечнем платных услуг?
Постановлением от 16.06.2010 г. № 440 Правительство частично изменило с 1 июля 2010 года порядок применения арендных ставок за недвижимое государственное имущество, ранее предусмотренный постановлением КМУ «Некоторые вопросы оплаты аренды государственного имущества» от 25.03.2009 г. № 316, в редакции постановления КМУ от 02.12.2009 г. № 1341 (см. «Бюджетная бухгалтерия», 2010, № 24, с. 3; 2009, № 16, с. 4). Изменения касаются расчетов арендной платы по договорам аренды недвижимого государственного имущества, арендаторы по которым не относятся к субъектам малого предпринимательства.