Статті: Виборчий процес

День голосування залишився позаду, і щодо більшості кандидатів в депутати та на посади сільських, селищних, міських голів територіальні виборчі комісії вже встановили результати виборів. Не беремо до уваги поки що тих, яким пощастило менше і вони змушені продовжити «перегони» та взяти участь у повторному голосуванні або повторних виборах. В цій статті ми поговоримо про те, яким чином обрані на сьогодні депутати, голови потрапляють до ради і які процедурні дії цьому передують.
Ні для кого не секрет, що у великій мірі на результати виборів впливає не лише популярність тієї чи іншої політичної сили, а й політичні технології, які одним сприяють, а іншим заважають у до-сягненні мети. До таких технологій без сумніву можна віднести і законодавчі пастки, завдяки яким певні політичні сили мають перевагу ще на етапі прийняття закону про вибори, тобто ще до по-чатку виборчого процесу. Досить часто такою пасткою є порядок формування виборчих комісій. Отже, ознайомимося з тим, як законодавці пропонують формувати комісії цього разу.
Український законодавець не зраджує своїм традиціям і під чергові парламентські вибори, які відбудуться 28.10.12 р1., уточнює правила гри — приймає новий закон про вибори. Так, Верховна Рада України 17.11.11 р. прийняла Закон України № 4061-VI «Про вибори народних депутатів України»2. Пропоную ознайомитись із ключовими ново- введеннями Закону № 4061.