ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

MLB
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 21 квітня 2015, 10:58
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення MLB »

Прошу прощения. А где я должна проверить серийный номер ЕПЦ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

MLB, в заявці на доступ до ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство".

MLB
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 21 квітня 2015, 10:58
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення MLB »

А дело оказалось в том, что до обновления все три ключа были подключены в [font="Noto Sans", sans-serif]USB-разветвитель и, подписывая в СДО,было  легко и удобно  работать и не дергать флешки с ключами.После обновления программы в [font="Noto Sans", sans-serif]USB-разветвителе почему-то  комп видит все три флешки, а СДО  "печать" не видит. На горячей линии ответили - "работать только с одним ключом". Очень интересно дергать флешки. Два года работали без проблем. Теперь-приехали.Очень неудобно.[/font][/font]

MLB
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 21 квітня 2015, 10:58
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення MLB »

Спасибо за помощь!

rjdweh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 квітня 2018, 14:13
Регіон: Полтавская область

Повідомлення rjdweh »

імпортуємо ПД по міжбюджетним трансфертам без юр.та фін.пише що помилка потрібно заповнити ці дані .що робити ?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

rjdweh писав:імпортуємо ПД по міжбюджетним трансфертам без юр.та фін.пише що помилка потрібно заповнити ці дані .що робити ?
Обновите "Финдокументы". Начиная с версии 1.3.5.53 трансфертные платежки со счетов 3545, 3546 ,3525 можно отправлять через СДО без проблем.

Ковальова Анна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 03 квітня 2018, 02:07
Звідки: Ukraine, Genichesk
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Ковальова Анна »

ПОМОГИТЕ, СПАСИТЕ!!!!
Я заблокировала токен!!!!!
Чтоб его разблокировать мне нужен код для разблокировки!!! Этот код должны были дать в нашей казне вместе с пин кодами, но увы и ах, ничего не дали. Сейчас программист нашего казначейства в отпуске и с ним нет связи. Где можно еще узнать этот код?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Ковальова Анна писав:ПОМОГИТЕ, СПАСИТЕ!!!!
Я заблокировала токен!!!!!
Чтоб его разблокировать мне нужен код для разблокировки!!! Этот код должны были дать в нашей казне вместе с пин кодами, но увы и ах, ничего не дали. Сейчас программист нашего казначейства в отпуске и с ним нет связи. Где можно еще узнать этот код?
Если нет кода, то возможно ключи делали вообще без возможности разблокировки. В любом случае узнавать нужно у администратора Вашего казначейства.

Ковальова Анна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 03 квітня 2018, 02:07
Звідки: Ukraine, Genichesk
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Ковальова Анна »

Sneman писав:
Ковальова Анна писав:ПОМОГИТЕ, СПАСИТЕ!!!!
Я заблокировала токен!!!!!
Чтоб его разблокировать мне нужен код для разблокировки!!! Этот код должны были дать в нашей казне вместе с пин кодами, но увы и ах, ничего не дали. Сейчас программист нашего казначейства в отпуске и с ним нет связи. Где можно еще узнать этот код?
Если нет кода, то возможно ключи делали вообще без возможности разблокировки. В любом случае узнавать нужно у администратора Вашего казначейства.
 Я общалась с производителями токенов, подсказали что нужно сделать.  Возможность разблокировки есть. Буду ждать когда программист выйдет с отпуска и возможно подскажет код!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Mas Olena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 липня 2018, 14:40
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Mas Olena »

Доброго дня! Підкажіть будь ласка!! 
На виписках які роздруковуються через СДО не ставиться ні підпис казначейства , ні печатка казначейства, що показувати перевіряючим при перевірці? Які документи потрібно зберігати в паперовому вигляді для перевірки фін.інспекцією окрім договорів ,актів, накладних?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

Mas Olena, розруковуєте виписку по КЕКВ - вона створюється із QR-кодом і вказується хто і звідки її роздрукував!

Fajna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 28 жовтня 2017, 18:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Fajna »

Доброго дня. Я на форумі бачила, що Ви можете допомогти з барскриптером. На іншому комп"ютері не дає встановити його. Пише, щоб виняток до антивірусу додали. Але в мене немає антивірусу... Може, Ви розкажете, що можна зробити?
В безпечному режимі теж саме. Навіть виняток до системної безпеки додавала, але нічого не допомогло

Fajna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 28 жовтня 2017, 18:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Fajna »

З'єднання з цим веб-сайтом скинуто.

Код помилки: INET_E_DOWNLOAD_FAILURE

Є-звітність працює, СДО - ні.
Спочатку заходило до введення паролей до ключа, але видавало помилку. Тепер зовсім не заходить. В п"ятницю все було ок

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Fajna писав:З'єднання з цим веб-сайтом скинуто.

Код помилки: INET_E_DOWNLOAD_FAILURE

Є-звітність працює, СДО - ні.
Спочатку заходило до введення паролей до ключа, але видавало помилку. Тепер зовсім не заходить. В п"ятницю все було ок
Это ошибка Вашего браузера Internet Explorer. Вы и в Е-звитнисть, и в СДО через него заходите, или Е-звитнисть через другой браузер? Попробуйте в СДО зайти через Хром, например. Адрес, я так понимаю, у Вас такой:
http://localhost/ibank/login.aspx?lang=UK  
Скопируйте его в адресную строку хрома и запускайте.

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

Добрий день. підкажіть для тих, хто тільки підключається до системи, як правильно заповнювати 
Акт про підключення до СДО, Заявку про надання доступу до СДО, Структуру файлів імпорту, Вимоги до робочого місця особи, відповідальної за накладання ЕЦП у системі дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства – Казначейство», Вимоги до носіїв ключової інформації.  Бланки знайшли на сайті ДКСУ, але там багато пунктів, які не зрозуміло як заповнювати.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:Добрий день. підкажіть для тих, хто тільки підключається до системи, як правильно заповнювати 
Акт про підключення до СДО, Заявку про надання доступу до СДО, Структуру файлів імпорту, Вимоги до робочого місця особи, відповідальної за накладання ЕЦП у системі дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства – Казначейство», Вимоги до носіїв ключової інформації.  Бланки знайшли на сайті ДКСУ, але там багато пунктів, які не зрозуміло як заповнювати.
Добрый день. Из всего перечисленного заполнять нужно только Акт про подключение и Заявку на доступ, остальные уже заполнены и являются типовыми приложениями к договору на обслуживание в СДО. А по каким конкретно пунктам у Вас вопросы?

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

4. Параметри налаштувань підключення до СДО:

4.1 зовнішня IP-адреса підключення:

на стороні ДКСУ _______________________________________;

на стороні клієнта _______________________________________;

4.2 протоколи обміну ТCP/ІР;

4.3 порти обміну _________________________________;

4.4 адреса сторінки входу __________________________;

4.5 інші параметри ________________________.
Це  пункт з акту.

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

В акті там, де ЗАТВЕРДЖУЮ в шапці підпис керівника не потрібно???

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

п. 4.1. IP-адрес на стороне ДКСУ увидите, когда запустите "Криптосервер" (будет строчка "Клиент подключен к сервису" с адресом), на стороне клиента - ничего не пишите, он у Вас наверняка динамический и может меняться постоянно.
п.4.2. уже все указано
п.4.3. порти обмена тоже увидите в запущенном Криптосервере.
п.4.4. http://localhost/ibank/login.aspx?lang=UK
п.4.5. - наверное ничего нет, прочерк ставьте.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:В акті там, де ЗАТВЕРДЖУЮ в шапці підпис керівника не потрібно???
ну по идее должна быть подпись :)

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

Так у нас ще не має диску. Нам сказали в казначействі, що спочатку принести акти та заявки, а потів диск

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

так я теж думаю,що підпис повинен бути, але рядок підписаний (ініціали ,прізвище), а підпису не має. Ось це мене і збило))))))

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

я ж правильно зрозуміла,що криптосервер знаходиться на установочному диску???

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:Так у нас ще не має диску. Нам сказали в казначействі, що спочатку принести акти та заявки, а потів диск
А какое подключение Вы тогда будете оформлять? Вкратце порядок такой:
1. Анкета клиента
2. Договор на СДО
3. Покупка токенов или карточек, на которые будут сгенерированы ключи
4. Оформление пакета документов на генерацию ключей. С этим пакетом документов и токенами (или карточками) Вы едете в тот казначейство, в котором генерируют ключи, в так называемый ВПР. Этот можету быть и Ваш район, а может и нет, уточните по месту.  
5. Тем временем, параллельно, будет сформирован пакет программного обеспечения СДО для Вашей организации
6. После получения этого программного обеспечения, Вы его устанавливаете и тогда оформляете акт на подключения и заявки на доступ.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:я ж правильно зрозуміла,що криптосервер знаходиться на установочному диску???
так точно :)

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:я ж правильно зрозуміла,що криптосервер знаходиться на установочному диску???
Вот кстати, дорожная карта
http://www.treasury.gov.ua/main/file/li ... %D0%9E.pps

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

Розділ II. Інформація про користувача[1]
Прізвище, ім’я, по батькові 
Посада 
Робочий телефон 
Серійний номер ЕЦП 
Електронна адреса 
Прізвище та ініціали латиницею 
Номер мобільного телефону для отримання сповіщень від СДО[2] 

[1]Для печатки установи в полі Прізвище, ім’я, по батькові необхідно зазначати Печатка. Поля Посада і Прізвище та ініціали латиницею даного розділу заявки не заповнюються.

 

[2]Формат заповнення для отримання СМС/ Viber повідомлень: (0хх) ххх-хх-хх  SMS  або Viber

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

А заявка заповнюється на всіх тих, чиї підписи будуть електронними і печатку установи???

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

AнтонінаЦ писав:А заявка заповнюється на всіх тих, чиї підписи будуть електронними і печатку установи???
Заявки заполняются на сотрудников, которые будут работать в СДО плюс на электронную печать. В поле "Серийный номер ЕЦП" нужно указать серийник сертификата, назначение которого "Цифровая подпись. Неотрекаемость". Электронная почта конечно же не должна быть в *.ru - доменах. Номер для оповещения и режим (СМС/Вайбер) заполняется по желанию, пока еще эта опция на стадии внедрения вроде бы.

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

а де можна взяти інструкцію по установці програмного забезпечення бо в нас людини спеціальної не має, а прийдеться самій це робити???

Відповісти

Повернутись до “Безкоштовні програми”