Сторінка 2 з 2
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 31 січня 2018, 11:46
VOV
yfnfifu писав:Добрий день! Склалася ситуація В ДНЗ на 6 груп(140 дітей) Посада Комірника відсутня (економія) Завгосп виконував обовязки комірника. Замовляв,зберігав,видавав продукти .З переходом дошкільних закладів до громади, зобовязали ще ведення Накопичувальної відомості з надходження продуктів харчування ,Накопичувальної відомості з витрачання продуктів харчування, Заповнення накладних, Поціновування продуктів харчування по меню. Питання: Чи має право робити це завгосп? Чи ці дії в рамках правового поля?
Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?
Думаю це залежить від розподілу обовязків у конкретній установі так як є різні варіанти взаємодії людини яка безпосередньо повязана з продуктами з людьми які ведуть бухгалтерський облік.
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 31 січня 2018, 12:04
yfnfifu
VOV писав:
Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?
Дуже вдячна за відповідь!Я правильно розумію: юридично і логічно все законно. У КРУ до цього питань не буде? Чи може керівник прописати ці обовязки в інструкції...як це контролювати? Чи є ще де такі випадки по Україні?
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 31 січня 2018, 13:32
VOV
yfnfifu писав:VOV писав:
Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?
Дуже вдячна за відповідь!Я правильно розумію: юридично і логічно все законно. У КРУ до цього питань не буде? Чи може керівник прописати ці обовязки в інструкції...як це контролювати? Чи є ще де такі випадки по Україні?
В КРУ виникають питання коли щось не зроблено або зроблено не правильно. Питання хто це все зробив взагалі не суттево, нехай хоч прибиральниця веде всю бухгалтерію, аби людина це робила. Якщо комірник згоден вести всі вищеназвані документи нехай веде. Хоча зазвичай конкретно документів у інструкції не прописують. Тому що зараз у Вас такий комірник і такий бухгалтер що домовилися про певний розподіл обовязків а завтра він звільниться і доведеться шукати іншого комірника який скаже що буде робити мешу кількість документів (наприклад відмовиться робити накопичувальні відомості) і доведеться перерозподіляти обовязки.
Випадки бувають різні. Коли в установі меньше одна-дві людини працюють з продуктами то основну масу документів робить бухгалтерія. Якщо ж людей достатньо то вони можуть робити всі документи по продуктах навіть включаючи відповідні меморіальні ордери.
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 21 лютого 2018, 16:30
Tataryn Mariana
Працюю бухгалтером в ДНЗ. Зацікавила програма РБюджет. Хтось працює? Нам ніякі Паруси і 1С не світять, не дадуть кошти.
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 15 січня 2019, 17:47
ltv777
Tataryn Mariana писав:Працюю бухгалтером в ДНЗ. Зацікавила програма РБюджет. Хтось працює? Нам ніякі Паруси і 1С не світять, не дадуть кошти.
Мене також цікавить програма РБюджет для обліку харчування в освітніх закладах. Хто працює? Поділіться досвідом.
Re: Облік харчування у ДНЗ
Додано: 24 березня 2020, 17:21
tganna
Добрый день, подскажите, пожалуйста, как правильно списать продукты питания в Дошкольных учебных заведениях, которые испортились в связи с объявленным карантином?