Сторінка 1 з 1

Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель. Чи потрібна паперова форма?

Додано: 02 серпня 2018, 11:57
vch2161
Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016  затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками?

Re: Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель. Чи потрібна паперова форма?

Додано: 02 серпня 2018, 13:06
Oleg1971
vch2161 писав:Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016  затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками? 
електронного вигляду достатньо