Закупівля електроенергії на 2019 рік!!!!!
Додано: 29 листопада 2018, 16:43
Доброго дня! Хто вже розпочав торги на закупівлю електроенергії на 2019 рік? Як ви розраховували ціну за кВт і на розподіл, і на постачання?
На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
Даю Вам посилання на сторінці у Фейсбуку щодо цього питання:minakova писав:Сьогодні в нас була нарада, яку проводоло місцеве казначейство, яке запросило представника енергопостачальної організації. Всі так сподівалися, що все стане нарешті зрозумілим, та де там) Згідно слів електропостачальника, Закон №9260 від 05.11.2018 року, який ще не опубліковано, вносить зміни у ринок електроенергії. І з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року бюджетним установам треба буде укладати угоду тільки з однією організацією, яка надає універсальні послуги з розподілу шляхом проведення переговорної процедури (якщо потрібно), за постачання електроенергії ж саме підприємство буде розраховуватися з іншим. В казначействі ж такої інформації немає, бо нічого такого не опубліковано. Крім того кода закупівлі для універсальних послуг немає - є тільки окремі, на розподіл та постачання, і нове підприємство по розподілу не є природним монополістом для переговорної процедури. До єдиного висновку не дійшли, знову чекаємо. Я то відкртиті торги розпочала згідно рекомендацій НКРЄП, але тариф на розподіл досі не затверждено, і дивлюсь, що по проекту він вже тричі змінився, а отже суму для відкритих торгів я порахувала некоректно. Тепер сиджу і думаю, відмінити торги і розпочати нові, на всю суму, заплановану по КЕКВ 2273? Зменшити ж суму договору можно буде в будь-якому випадку... Може в когось є якась нова інформація?)
minakova писав:, дякую за відповідь! Мабуть було б краще таки укласти одну угоду на універсальні послуги: все ж і договорів менше і рахунків. Електропостачальник теж із цим згоден. Ліцензію на універсальні послуги вони отримали. Тільки ж який код закупівлі в такому випадку - незрозуміло. Якщо ж два кода, то провести переговорну процедуру мені не здається можливим. Чи можливо? Просто такого досвіду в мене ще не було)
Чому одна угода? 1 угода - на постачання, 2 - на розподіл.minakova писав:Дякую, вже читала. Поки що все добре складається, код закупівлі є, монополіст з лицензією на універсальні послуги теж. Залишається провести переговорну процедуру (а це вже справа звична) і укласти одну угоду замість двух. Ну, тепер, здаться, все не таким вже страшним, як здавалося в листопаді)
Закона № 9260 від 05.11.2018 року в природі не існуєminakova писав:, вище ж були посилання. Згідно Закону №9260 від 05.11.2018 внесені зміни до ринку електричної енергії. Тепер з 01.01.2019 по 31.12.2020 року бюджетні устнови можуть укласти один договір замість двух - на універсальні послуги, які включають в себе і розподіл і саме електричну енергію. Звісно, якщо в електропостачальної установи є ліцензія на надання універсальних послуг. В нашого є.
а де можна подивитися список компаній які мають таку ліцензію.minakova писав:, вище ж були посилання. Згідно Закону №9260 від 05.11.2018 внесені зміни до ринку електричної енергії. Тепер з 01.01.2019 по 31.12.2020 року бюджетні устнови можуть укласти один договір замість двух - на універсальні послуги, які включають в себе і розподіл і саме електричну енергію. Звісно, якщо в електропостачальної установи є ліцензія на надання універсальних послуг. В нашого є.
nazaar писав:а де можна подивитися список компаній які мають таку ліцензію.minakova писав:, вище ж були посилання. Згідно Закону №9260 від 05.11.2018 внесені зміни до ринку електричної енергії. Тепер з 01.01.2019 по 31.12.2020 року бюджетні устнови можуть укласти один договір замість двух - на універсальні послуги, які включають в себе і розподіл і саме електричну енергію. Звісно, якщо в електропостачальної установи є ліцензія на надання універсальних послуг. В нашого є.
Сорри, конец года, зарапортовалась) я имела ввиду этотOleg1971 писав:Закона № 9260 від 05.11.2018 року в природі не існуєminakova писав:, вище ж були посилання. Згідно Закону №9260 від 05.11.2018 внесені зміни до ринку електричної енергії. Тепер з 01.01.2019 по 31.12.2020 року бюджетні устнови можуть укласти один договір замість двух - на універсальні послуги, які включають в себе і розподіл і саме електричну енергію. Звісно, якщо в електропостачальної установи є ліцензія на надання універсальних послуг. В нашого є.
До 31 грудня 2018 року - відкриті торги по електроенергії та переговорна по розподілу, з 1 січня якщо зміни до закону вступлять в дію, то переговорна з постачальником універсальних послуг.nazaar писав:Гаразд. Два рази було оголошено відкриті торги на постачання електроенергії (без розподілу), які не відбулися. Дальше що? Переговорна процедура на 10 днів чи скорочена на 5 днів? І з ким? Наприклад Тернопільська обл. Тернопільобленерго чи Тернопільелектропостач? Чи взагалі нема зараз конкуренції? Два договора окремо? Один на розподіл, а другий на постачання при чому спочатку договір на розподіл, а потім на постачання?
а якщо двічі не відбувся тендер, то переговорна процедура на 10 днів чи на 5?Oleg1971 писав:До 31 грудня 2018 року - відкриті торги по електроенергії та переговорна по розподілу, з 1 січня якщо зміни до закону вступлять в дію, то переговорна з постачальником універсальних послуг.nazaar писав:Гаразд. Два рази було оголошено відкриті торги на постачання електроенергії (без розподілу), які не відбулися. Дальше що? Переговорна процедура на 10 днів чи скорочена на 5 днів? І з ким? Наприклад Тернопільська обл. Тернопільобленерго чи Тернопільелектропостач? Чи взагалі нема зараз конкуренції? Два договора окремо? Один на розподіл, а другий на постачання при чому спочатку договір на розподіл, а потім на постачання?
а вк ви будете реєструвати договір, підписаний через 5 днів?nazaar писав:а якщо двічі не відбувся тендер, то переговорна процедура на 10 днів чи на 5?Oleg1971 писав:До 31 грудня 2018 року - відкриті торги по електроенергії та переговорна по розподілу, з 1 січня якщо зміни до закону вступлять в дію, то переговорна з постачальником універсальних послуг.nazaar писав:Гаразд. Два рази було оголошено відкриті торги на постачання електроенергії (без розподілу), які не відбулися. Дальше що? Переговорна процедура на 10 днів чи скорочена на 5 днів? І з ким? Наприклад Тернопільська обл. Тернопільобленерго чи Тернопільелектропостач? Чи взагалі нема зараз конкуренції? Два договора окремо? Один на розподіл, а другий на постачання при чому спочатку договір на розподіл, а потім на постачання?
мене цікавить таке. що згідно Закону є переговорна процедура (період оскарження 10 днів) і переговорна процедура скорочена (період оскарження 5 днів) (при закупівлі електроенергії). але так як закупівля електроенергії згідно Закону досі є монополістичною. з одної сторони. а з другою проводяться конкурсні торги. згідно Закону про ринок електроенергії. то як в такому випадку правильно буде зробити?Oleg1971 писав:а вк ви будете реєструвати договір, підписаний через 5 днів?nazaar писав:а якщо двічі не відбувся тендер, то переговорна процедура на 10 днів чи на 5?Oleg1971 писав:До 31 грудня 2018 року - відкриті торги по електроенергії та переговорна по розподілу, з 1 січня якщо зміни до закону вступлять в дію, то переговорна з постачальником універсальних послуг.nazaar писав:Гаразд. Два рази було оголошено відкриті торги на постачання електроенергії (без розподілу), які не відбулися. Дальше що? Переговорна процедура на 10 днів чи скорочена на 5 днів? І з ким? Наприклад Тернопільська обл. Тернопільобленерго чи Тернопільелектропостач? Чи взагалі нема зараз конкуренції? Два договора окремо? Один на розподіл, а другий на постачання при чому спочатку договір на розподіл, а потім на постачання?
Вибачте, як? В вас зареєстровані вже плани на 2019 рік? В нас тільки сьогодні бюджет приймається міський, потім свято через свято. Добре, якщо казначейство втягне плани 10 січня.
реєструвати договір до нового року. хіба не можна?
Можна, али ви ж не будете чекати, поки у вас 2 рази не відбудеться тендер.nazaar писав:якщо бюджетні організації з 1 січня 2019 р. тимчасово на рік прирівнюються до побутових споживачів універсальних послуг, а це значить, що для них немає альтернативи в виборі постачальника електроенергії. в такому випадку проводиться переговорна процедура, яка буде спиратися на то, що не має конкуренції. але якщо провести переговорну процедуру по причині тій, що двічі не відбувся тендер. тоді договір буде підписано з постачальником універсальних послуг, і це буде суперечити відкритим торгам, які проводилися на постачання електроенергії, без розподілу. тобто не можна підписувати 2 договори окремо і на постачання і на розподіл. чи можна?
Потрібно дочекатися доки дані про вашого електропостачальника АМКУ не внесе в перелік монополістівminakova писав:Я планую 02 подати об"яву про переговорну процедуру на універсальні послуги.. Через 5 днів можна укладати угоду, але гляну по ситуації, як ми подамо кошториси та їх приймуть в казначействі (функцій дуже багато по мережі). Головіне не пізніше 20 днів. Так, енергопостачальник розіслав листи, що треба укласти угоду до 01.01.2019 р. Но закон про універсальні паослуги для бюджетників вступає в силу 01.01.2019 року, тому раніше ніяк. Раз вже вони самі хотять, щоб ми з ними тільки одну угоду уклали - зачекають. Тим паче, як вони самі сказали - бюджетників 1 січня ще ніхто не відключав, завжди домовлялися.
Ну, у нас весь район так буде робити.
вже два рази тендер не відбувся. постачальник хоче що б платили йому і за розподіл також.Oleg1971 писав:Можна, али ви ж не будете чекати, поки у вас 2 рази не відбудеться тендер.nazaar писав:якщо бюджетні організації з 1 січня 2019 р. тимчасово на рік прирівнюються до побутових споживачів універсальних послуг, а це значить, що для них немає альтернативи в виборі постачальника електроенергії. в такому випадку проводиться переговорна процедура, яка буде спиратися на то, що не має конкуренції. але якщо провести переговорну процедуру по причині тій, що двічі не відбувся тендер. тоді договір буде підписано з постачальником універсальних послуг, і це буде суперечити відкритим торгам, які проводилися на постачання електроенергії, без розподілу. тобто не можна підписувати 2 договори окремо і на постачання і на розподіл. чи можна?
В такому випадку для підписання двох окремих договорів з тим же постачальником у вас немає законних підстав, крім цього постачальник не може одночасно окремо продавати електроенергію і займатись розподілом (це буде вже універсальна послуга, тобто один договір). Тому за результатами ваших торгів ви можете підписати договір по переговорній процедурі з постачальником, а по розподілу у вас буде договір з іншою організацією (або прямий або через переговорну процедуру залежно від суми коштів на розподіл).nazaar писав:вже два рази тендер не відбувся. постачальник хоче що б платили йому і за розподіл також.Oleg1971 писав:Можна, али ви ж не будете чекати, поки у вас 2 рази не відбудеться тендер.nazaar писав:якщо бюджетні організації з 1 січня 2019 р. тимчасово на рік прирівнюються до побутових споживачів універсальних послуг, а це значить, що для них немає альтернативи в виборі постачальника електроенергії. в такому випадку проводиться переговорна процедура, яка буде спиратися на то, що не має конкуренції. але якщо провести переговорну процедуру по причині тій, що двічі не відбувся тендер. тоді договір буде підписано з постачальником універсальних послуг, і це буде суперечити відкритим торгам, які проводилися на постачання електроенергії, без розподілу. тобто не можна підписувати 2 договори окремо і на постачання і на розподіл. чи можна?
Зачекайте, поки ваш надавач універсальної послуги буде занесений в реєстр природних монополій, а потім проведете з ним переговорну процедуруnazaar писав:Вітаю. Відповідно ст. 16 Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, у відкритих торгах в тендерній документації кваліфікаційні критерії не були зазначені. Але відповідно ст. 35 Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. То потрібно вимагати кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 під час переговорів, щодо закупівлі електроенергії?
а какие у Вас проблемы? Провести переговорную процедуру - дело пяти дней. На территории Донецкой области только один поставщик универсальных услуг - ТОВ "Донецькі енергетичні послуги". Более того, с существоваанием проззоро - отпадает множество вопросов. Заходишь, вбиваешь код закупки, регион - и делаешь, как другие делают в этом же регионе.krasnogorivka писав:а як же оплачувати електроенергію без тендера... договорів немає.. як казна буде примати оплату...по загальним договорам з сайту обленерго??