Відповідальність РЯДОВОГО бухгалтера після звільнення
Додано: 02 вересня 2015, 14:32
Допоможіть розібратись,будь ласка! Місяць тому звільнилася бухгалтер по заробітній платі, яка також и лікарняні обчислювала. Після цього прийшла планова перевірка Фонду соціального страхування з ТВП і знайшла помилки в обчисленні "декретних", а саме деяку суму переплати, тобто за рахунок Фонду виплатили більше,ніж потрібно (невірно була визначена кількість календарних днів та з/п для обчислення середньоденного заробітку). Перевірка вимагає повернути ці кошти Фонду, а також сплатити 50% від суми переплати у вигляді штрафу. Вийшла значна сума. Тепер ПИТАННЯ:
- чи має право керівник примусити сплатити штраф бухгалтера,що звільнилася? що взагалі можна зробити в цій ситуаціі,щоб не покарати фінансово тих, хто ці помилки НЕ робив?
Буду дуже вдячна за консультацію, особливо з додаванням посилань на нормативні документи.
- чи має право керівник примусити сплатити штраф бухгалтера,що звільнилася? що взагалі можна зробити в цій ситуаціі,щоб не покарати фінансово тих, хто ці помилки НЕ робив?
Буду дуже вдячна за консультацію, особливо з додаванням посилань на нормативні документи.