Затвердження кошторису
Додано: 17 березня 2014, 14:26
У №10 від 10.03.2014 р. газети "Бюджетна бухгалтерія" міститься стаття "Хто має затверджувати кошториси відділів освіти", в якій іде посилання на п. 33 Порядку №228 щодо затвердження кошторисів, штатних розписів і т.д. після експертизи, проведеної районними фінансовими управліннями, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2011 р. N 37 внесено зміни підпункт 5 пункту 33 , після яких він має вигляд "управлінь, відділів, інших підрозділів райдержадміністрацій - райдержадміністраціями після погодження з районними фінансовими управліннями".
Питання полягає в тому, як управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ми проходили всю процедуру з погодження та затвердження перелічених в п. 33 документів, крім субвенцій державного бюджету місцевому бюджету, визначені для виплати різного роду пільг та допомог. Як розпорядник першого рівня зазначені кошториси затверджує начальник управління. Чи потрібно погоджувати і затверджувати вказані субвенції згідно п. 33?
Питання полягає в тому, як управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ми проходили всю процедуру з погодження та затвердження перелічених в п. 33 документів, крім субвенцій державного бюджету місцевому бюджету, визначені для виплати різного роду пільг та допомог. Як розпорядник першого рівня зазначені кошториси затверджує начальник управління. Чи потрібно погоджувати і затверджувати вказані субвенції згідно п. 33?