Сторінка 1 з 1
					
				Кодекс корпоративної культури в держорганах
				Додано: 04 лютого 2014, 19:52
				 yaoleg
				Нацдержслужби України затвердило Методичні рекомендації щодо формування корпоративної культури та Примірного кодексу корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті. В Методрекомендаціях, зокрема, мова йде про основні складові корпоративної культури, які мають бути властиві будь-якому держоргану та на вирішення яких власне завдань вона має бути направлена. Крім того, зазначено, головні принципи формування корпоративної культури у державному органі та які заходи для цього існують. В Примірному кодексі корпоративної культури хочеться відзначити розділ присвячений Правилам етичної поведінки як для рядових працівників так і для керівників структурних підрозділів держоргану. Наказ Національного агентства України з питань державної служби 'Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування корпоративної культури та Примірного кодексу корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті' від 25.12.13 р. № 236
			 
			
					
				Кодекс корпоративної культури в держорганах
				Додано: 04 лютого 2014, 20:02
				 nechivan
				И ни слова о доплатах за наставничество 
			 
			
					
				Кодекс корпоративної культури в держорганах
				Додано: 04 лютого 2014, 20:33
				 yaoleg
				nechivan, вибачте, виправив посилання    
 1.3.      Під корпоративною культурою державного органу у цих Методичних рекомендаціях розуміється унікальна система цінностей та переконань у державному органі, що безумовно підтримується всіма працівниками цього органу і пов’язана з кінцевою метою його діяльності, обумовлює поведінку всіх його працівників, способи прийняття рішень, шляхи об’єднання колективу та окремих працівників для досягнення поставлених перед ним цілей і завдань. 
 1.4.       До основних складових корпоративної культури, які властиві будь-якому державному органу, можна віднести: 
 -    цінності державної служби; 
 -    правила етичної поведінки, дрес-код; 
 -    прийняту систему лідерства; 
 -    стиль управління; 
 -    методи запобігання виникненню та вирішення конфліктів; 
 -    систему комунікації та взаємовідносини у колективі; 
 -    усвідомлення себе і свого місця у державному органі; 
 -    вимоги до рівня професійної компетентності, визначені у профілях професійної компетентності посад державної служби; 
 -    особисті якості персоналу (звички та схильності, потреби, інтереси, моральні цінності, темперамент тощо); 
 -    форми поведінки персоналу, що постійно відтворюються (ритуали, традиції, звичаї тощо); 
 -    систему мотивації; 
 -    розвиток і самореалізацію працівників державного органу. 
 1.5.         Метою корпоративної культури є забезпечення високої результативності діяльності державного органу за рахунок підвищення ефективності управління та якісного поліпшення діяльності державного органу. 
 1.6.      Корпоративна культура у державному органі спрямована на вирішення таких основних завдань: 
 -    забезпечення організаційної єдності державного органу; 
 -    забезпечення адаптації державного органу до політичних, соціально-економічних та інших умов зовнішнього середовища; 
 -    формування позитивного іміджу державного органу; 
 -    регулювання партнерських взаємовідносин; 
 -    регулювання взаємодії з громадськістю.
			 
			
					
				Кодекс корпоративної культури в держорганах
				Додано: 04 лютого 2014, 21:11
				 nechivan
				yaoleg, особенно понравилось "рівний доступ до державної служби" 
 в посте №3 ссылка никуда не приводит