40 днів за новим Законом...
Додано: 08 червня 2016, 14:53
Реформа державного управління зіткнулася з папєрєднім її прообразом (тоді також реф-формували) і віддала якщо не «кінці», то ініціативу з перспективою віддати і «кінці». За перший місяць «реформи» нам вдалося:
1) не створити в МДА служб управління персоналом, які б мали входити до системи управління державною службою і бути рушієм змін у реалізації державної політики у сфері державної служби, провідником рішень центрального органу виконавчої влади, з її теруправліннями, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державної служби на всій території країни. Натомість утворили хто що з якими-небудь функціями-декораціями;
2) не провести функціональне обстеження органів виконавчої влади для ефективного перегляду структури органу та виокремлення тих завдань і функцій, які складають основу професійної діяльності державного службовця зі спецвимогами до кожної посади;
3)не підвищити зарплати держслужбовцям (а може й трошки зменшити) за травень, що призвело до масової зневіри у рядових держслужбовців до змін на краще на тлі солодких обговорень;
4) не привести положення про структурні підрозділи МДА у відповідність до Типового положення (постанова ПКМУ 26.09.2012 № 887);
5) не утворити конкурсних і дисциплінарних комісій;
6) не отримати офіційної позиції від ЦОВВ, який мав би це зробити, ні про віднесення керівника апарату МДА до якоїсь із груп (до законодавчого врегулювання питання), ні про адміністратора МДА, ні про однозначне тлумачення поняття керівника державного органу – керівника державної служби МДА з її структурними підрозділами, ні про віднесення до груп керівників самостійних і тих, які входять до складу іншого підрозділу, структурних підрозділів апарату МДА;
7) поширити думку, що реформа державної служби або взагалі не може відбутися, або не на часі.
Децентралізація? Та ми діючі закони при жорсткій вертикалі виконати не в змозі, нажаль, а при децентралізації виконання законів на різних територіях буде таким не схожим, що не можна буде з упевненістю сказати, що рішення приймалися на одній і тій самій нормативно-правовій базі.
А чи в кого відбулися зміни за Законом 889 чи також прилаштували нинішнє положення до нового фасаду?
1) не створити в МДА служб управління персоналом, які б мали входити до системи управління державною службою і бути рушієм змін у реалізації державної політики у сфері державної служби, провідником рішень центрального органу виконавчої влади, з її теруправліннями, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державної служби на всій території країни. Натомість утворили хто що з якими-небудь функціями-декораціями;
2) не провести функціональне обстеження органів виконавчої влади для ефективного перегляду структури органу та виокремлення тих завдань і функцій, які складають основу професійної діяльності державного службовця зі спецвимогами до кожної посади;
3)не підвищити зарплати держслужбовцям (а може й трошки зменшити) за травень, що призвело до масової зневіри у рядових держслужбовців до змін на краще на тлі солодких обговорень;
4) не привести положення про структурні підрозділи МДА у відповідність до Типового положення (постанова ПКМУ 26.09.2012 № 887);
5) не утворити конкурсних і дисциплінарних комісій;
6) не отримати офіційної позиції від ЦОВВ, який мав би це зробити, ні про віднесення керівника апарату МДА до якоїсь із груп (до законодавчого врегулювання питання), ні про адміністратора МДА, ні про однозначне тлумачення поняття керівника державного органу – керівника державної служби МДА з її структурними підрозділами, ні про віднесення до груп керівників самостійних і тих, які входять до складу іншого підрозділу, структурних підрозділів апарату МДА;
7) поширити думку, що реформа державної служби або взагалі не може відбутися, або не на часі.
Децентралізація? Та ми діючі закони при жорсткій вертикалі виконати не в змозі, нажаль, а при децентралізації виконання законів на різних територіях буде таким не схожим, що не можна буде з упевненістю сказати, що рішення приймалися на одній і тій самій нормативно-правовій базі.
А чи в кого відбулися зміни за Законом 889 чи також прилаштували нинішнє положення до нового фасаду?