Сторінка 1 з 1
Оприбуткування будівель
Додано: 06 листопада 2014, 11:08
tanyazp
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка. Склалась така ситуація, що у нашої бюджетної установи було кілька неузаконених будівель, які, ясна річ, не стояли на обліку. Побудовані вони буле ще на поч. ХХ ст. Тепер рішенням суду ці будівлі були узаконені. Як правильно поставити ці будівлі тепер на облік і нарахувати знос?
Re: Оприбуткування будівель
Додано: 07 листопада 2014, 15:59
Матвєєва Вікторія
На облік ставите тоді, коли установа отримує право власності (оперативного управління) на такі будівлі, підтверджене відповідними документами (витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно). При зарахуванні таких об'єктів на баланс складаєте Акт приймання-передачі ф. № ОЗ-1 (бюджет).
Суму зносу визначаєте за повну кількість календарних місяці експлуатації у звітному році.
Тому якщо такі будівлі зараховані на баланс будуть листопаді чи грудні 2014 року, знос нараховуєте відповідно за 1 чи 2 місяця 2014 року.
Re: Оприбуткування будівель
Додано: 10 листопада 2014, 08:49
tanyazp
Дякую за пояснення. Будемо зараз думати:)
Re: Оприбуткування будівель
Додано: 15 листопада 2014, 18:52
Мартлана
Подскажите, пожалуйста!
Проектной организацией выдан проект, в котором указано, что предусмотрен демонтаж и восстановление существующего граждения и устройство нового. Стоимость работ составляет 100 тысяч гривен. В смете средства запланированы на КЕКВ3132""Капитальный ремонт". Стоимость старого забора - 16 тысяч гривен. Может ли сумма капитального ремонта быть больше, чем стоимость самого оборудования?. Нужно ли оприходовать чпсть нового достроенного забора и как, если все виды работ указаны в одном акте на капитальный ремонт?