Сторінка 1 з 1

Повернення товару для виправлення дефектів

Додано: 16 березня 2016, 11:21
Позашкілля
Доброго дня
Наш заклад закупив учнівські стільці. Через певний час ми виявили що на кришках стільців лак "втратив свій товарний вигляд" Фірма в якої були куплені стільці безкоштовно виправить дефекти.
 Підкажіть будь-ласка як провести в обліку дану ситуацію?
 Якої форми скласти акт виявлених дефектів?
Мабуть потрібно скласти договір відповідально зберігання на період відправки стільців на виправлення дефектів?(Може у кого є приклад?)
І саме головне як правильно провести бух проведення?
Дуже дякую за допомогу

Re: Повернення товару для виправлення дефектів

Додано: 16 березня 2016, 11:52
Радистка_Кэт
А зачем вам такие сложности? Это ж все бесплатно

Re: Повернення товару для виправлення дефектів

Додано: 16 березня 2016, 14:18
Позашкілля
Може Ви й праві, але ж для себе внутрішні документи потрібно я віддаю товар і не на один день. потрібна гарантія

Re: Повернення товару для виправлення дефектів

Додано: 16 березня 2016, 15:01
Радистка_Кэт
Оформите договор ответственного хранения с ними. На ваш бухучет это никак не повлияет, просто перестрахуете себя на случай внезапной инвентаризации