Сторінка 1 з 1
списання тонометрів
Додано: 18 жовтня 2016, 10:48
Radchuk
Можливо взагалі списати тонометр без результатів повірки?
Re: списання тонометрів
Додано: 19 листопада 2016, 09:52
Lili
Для списання поламаманих тонометрів обов"язково має бути заключення !
Re: списання тонометрів
Додано: 26 січня 2017, 12:36
zav.1994
Доброго дня. Раніше нічого не списувала лише ставила на облік. Бухгалтер-новачок. Які операції почергово потрібно здійснити для списання тонометрів та приладів (наприклад, електрокардіограф). Бо в законодавстві написано дуже багато. А щоб покоротше чьотко по пунктам може хтось розписати? Дякую.
Re: списання тонометрів
Додано: 08 лютого 2017, 14:28
kvitka_0802
Потрібно проводити повірку на засоби вимірювальної техніки (ЕКГ, УВЧ, тонометри, ваги). Нам дану повірку проводить регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Ми укладаєм з ними договір, оплачуєм рахунок за надані послуги, а вони після повірки видають або свідоцтво про провірку робочого засобу вимірювальної техніки, або довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки. На основі даної довідки і проводжу списання тонометрів.
Re: списання тонометрів
Додано: 13 лютого 2017, 16:39
zav.1994
припустимо, що спеціалізована установа надала нам довідку про непридатність тонометрів. Далі наші дії. ми запчастини від тонометрів (від деяких залишились лише одні грушки) приводимо в обліку в статус відходів? чи якось по іншому? які проводки потрібно зробити щоб відобразити дані дії в бух.обліку? дякую за відповідь.
Re: списання тонометрів
Додано: 13 лютого 2017, 16:40
zav.1994
kvitka_0802 писав:Потрібно проводити повірку на засоби вимірювальної техніки (ЕКГ, УВЧ, тонометри, ваги). Нам дану повірку проводить регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Ми укладаєм з ними договір, оплачуєм рахунок за надані послуги, а вони після повірки видають або свідоцтво про провірку робочого засобу вимірювальної техніки, або довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки. На основі даної довідки і проводжу списання тонометрів.
[font="Noto Sans", sans-serif]припустимо, що спеціалізована установа надала нам довідку про непридатність тонометрів. Далі наші дії. ми запчастини від тонометрів (від деяких залишились лише одні грушки) приводимо в обліку в статус відходів? чи якось по іншому? які проводки потрібно зробити щоб відобразити дані дії в бух.обліку? дякую за відповідь.[/font]