Сторінка 3 з 11

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 06 грудня 2013, 21:11
Радистка_Кэт
Тю, так сделайте по-другому.
 
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 06 грудня 2013, 21:39
Ole444ka
А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану?  Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 06 грудня 2013, 21:50
Радистка_Кэт
А Что-то реально сломается после инвентаризации?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 06 грудня 2013, 22:12
Ole444ka
Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації.  Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються.  Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 07 грудня 2013, 08:47
yaoleg
Ole444ka, http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98
Цитата писав:6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.

6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.

6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5).
+ спецвипуск журналу

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 грудня 2013, 20:27
Ole444ka
yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано.  В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис".  В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 грудня 2013, 20:50
yaoleg
Ole444ka, думаю, що можна й у грудні, хоча краще було б списати у листопаді

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 грудня 2013, 21:44
Ole444ka
yaoleg, дякую!

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 10 грудня 2013, 23:15
Goldfish
Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно  организации. Как правильно заполнить «додаток 11»,
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 грудня 2013, 12:41
RADANEG
Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 грудня 2013, 13:55
natalkarom
Згідно Положення про порядок  списання майна,нашої місцевої ради потрібно : 1)акт інвентаризації майна ,що пропонується до списання , 2)акт на списання майна. На деяке майно -принтер ,вогнегасники, ваги ( до прикладу) ми робили іще заключення про непридатність до використання.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 грудня 2013, 17:44
verbal
Подскажите, что делается в первую очередь: сначала договор о материальной ответственности,а потом приказ о назначении МОЛ или сначала приказ о назначении МОЛ,а потом заключается договор с этим МОЛ?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 грудня 2013, 20:39
Радистка_Кэт
Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)
 
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.

Добавлено (11.12.2013, 20:39)
---------------------------------------------
verbal, сначала приказ - потом договор

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 15 грудня 2013, 20:30
Ole444ka
Goldfish, я стосовно майна, яке передане на відповідальне зберігання (рах 02) заповнюю повністю 11 додаток до наказу 90: від кого передано майно (пишу організацію, яка передала мені), в цій же ячейці пишу найменування майна (наприклад, прилад обчислювальний такий-то, далі вказую рахунок - "02", потім номер номенклатурний, якщо є (в мене, наприклад на деяких переданих речах є такий номер, він же був зазначений і в накладній при передачі, а не деяких речах немає, тож у такому випадку нічого не пишу.  По своїй організації чужим речам номер не присвоюється, ви повинні користуватись тим №, який присвоєний цій речі організацією-власником), далі- одиниця виміру, в мене "штуки", кількість, вартість, дата приймання цінностей (беру з акту прийому-передачі), є одна дрівня річ, по якій не змогла знайти дату, тож поставила просто рік (приблизний) і насамкінець - де зберігається (пишу в якому відділі, кабінеті).  От і все.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 17 грудня 2013, 07:39
Радистка_Кэт
Первоначальную

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 16 січня 2014, 15:36
Афродита
Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 08 лютого 2014, 09:41
student_ubr
Добрий день. Підкажіть , будь ласка, при інвентаризації квартальної дебіторської та кредиторської заборгованості, заборгованість не підтверджена актом звірки( не повернув постачальник) як відображати в довідці інвентаризації в графі "документ який підтверджує заборгованість"

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 11 лютого 2014, 16:29
user
amore101 писав:Подскажите, пожалуйста, какую стоимость основных средств указывать в инвентаризационных описях: первоначальную или балансовую?
Відновлювальну - ту що в головній книзі.

Добавлено (11.02.2014, 16:29)
---------------------------------------------
Афродита писав:Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию?
Вони оформляються звичайним інв.описом як і інші - тільки окремим.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 27 лютого 2014, 08:57
Genni
Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, в документе "Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих (зданих) на відповідальне зберігання "Додаток 11 (Наказ ДКУ  N 90 від 30.10.98)" в столбце "Вартість" указывается цена за единицу или же стоимость за все количество?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 27 лютого 2014, 17:50
Nasad
Підкажіть будь-ласка, відповідно яких нормативних документів можна розцінити багаторічні насадження в бюджетній установі. Насадження виявлені під час перевірки, висаджені були приблизно в 1970-х роках (яблуня, береза, горіх, ялина).

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 28 лютого 2014, 15:58
Aleksii
пункт 3.2 приказ МФУ № 611, почитайте Закон Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні, відповідно ПКМУ от 10.09.2003 р. N 1440 п3. Оцінка майна з метою відображення її результатів у бухгалтерському обліку в порядку, встановленому законодавством про бухгалтерський облік, проводиться з урахуванням того, що: 
справедлива вартість активу дорівнює його ринковій вартості у разі можливості її визначення у порядку, встановленому цим та іншими національними стандартами; 

справедлива вартість активу, який може бути віднесено до спеціалізованого майна, майна спеціального призначення або спеціальної конструкції, дорівнює його залишковій вартості заміщення (відтворення).
А лучше своей комиссией по результатам инвентаризации оцените и не запарривайтесь. Мотивируйте отсутствием денег

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 19 березня 2014, 12:41
verbal
При инвентаризации КРУ выявлено недостачу сканэра стоимостью 4000,00 грн.(износ 2000,0 грн.). Как рассчитать размер возмещения?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 19 березня 2014, 13:17
Animone
verbal писав:недостачу сканэра стоимостью 4000,00 грн.(износ 2000,0 грн.). Как рассчитать размер возмещения?

Согласно ст.135_3 КЗоТ - исходя из балансовой стоимости за вычетом износа. Но при этом следует учесть, что согласно ст.136 КЗоТ размер возмещения ущерба по распоряжению собственника не должен превышать среднемесячного заработка, в противном случае возмещение может производиться только через суд.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 19 березня 2014, 13:33
verbal
А постановой 116 от 22.01.96 надо пользоваться?Там как-то по другому рассчитывается, с применением коефициента, не могу разобраться

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 19 березня 2014, 16:35
Animone
В Порядке №116 уже давно отсутствуют коэффициенты. 

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 19 березня 2014, 16:47
verbal
т.е. возмещается только остаточная стоимость?

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 21 травня 2014, 14:38
Marishka
Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 27 травня 2014, 16:13
Ирина8722
Подскажите, пожалуйста, если в организации 4 отдела, инвентаризация и опись основніх, малоценки и т.д. делается по отделам или одна сводная по видам активов? Спасибо.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 27 травня 2014, 19:45
Genni
Инвентаризационные описи оформляются в разрезе материально-ответственных лиц, а не в разрезе отделов.

Добавлено (27.05.2014, 19:45)
---------------------------------------------
Marishka писав:Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее.
Бланк инвентаризационной описи (все додатки) предусматривает подписи комиссии только в конце, после всех товарно-материальных ценностей, входящих в конкретную опись. Подпись на каждой странице - индивидуальная прихоть.

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Додано: 28 травня 2014, 13:48
Ирина8722
Если в приказе «Про організацію бухгалтерського
обліку» прописано:
«Призначити матеріально – відповідальних осіб:
-            за бланки сувої звітності – марки та конверти з марками  - спеціаліст Іванова І.І.
-            за бланки суворої звітності – талони та бензин – головний бухгалтер Петрова А.А.
-            за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №1 –начальник управління … Сидова АА.
-            за матеріальні цінності, що знаходяться в в кабінеті №2 –начальник відділу…головний бухгалтер Петрова А.А.
-            за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №3 –начальник відділу… Егорова АА.
-            за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №4 –начальник відділу… Васильева АА.»»

Как тогда правильно проводить и оформлять результаты инвентаризации? Спасибо.