На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
Справа в тому, що працівниця зараз є посадовою особою місцевого самоврядування (сьома категорія посад), а перейти хоче на посаду адміністратора ЦНАП виконавчого комітету сільської ради (це державна служба, а не служба в ОМС). Ось і сумніваємось, бо переведення можливе на рівнозначну або нижчу посаду. А які зараз співвідношення між посадами ОМС та посадами державних службовців у зв"язку з прийняттям нового Закону "Про державну службу"? В цьому новому законі чітко прописано, що прийняття на держслужбу тільки за конкурсом. Але ОМС поки що працюють за чинним Законом "Про службу в органах місцевого самоврядування". Мені головне правильно звільнити особу. Щоб ні їй, ні собі не нашкодити. Підкажіть, будь ласка.Козиренко Віталій писав:дві установи - у чому проблема? саме про такий випадок і написаний п.5 ч.1 ст.36.
В тому то і справа, що у клопотанні навіть не вказано, до якої категорії посад відноситься ця посада. В телефонному режимі відповіли, що це державна служба. Краще б було звільнити за угодою сторін. Бо багато нюансів.lubka писав:[font='Noto Sans', sans-serif]А з яких це пір посад адміністратора ЦНАП виконавчого комітету сільської ради відноситься до державної служби?[/font]
Так ведь нельзя из ОМС на госслужбу. Обратно можно, а так нет. В клопотанни ведь это будет видноКозиренко Віталій писав:до вас зайшло клопотання про звільнення, то для чого Вам знати де цей ЦНАП у структурі МДА чи ОМС? Звільніть за вказаним пунктом КЗпПУ, як цього просить керівник іншої установи, і все.
Якщо Ваше запитання - не першоквітневий жарт, звісно...то відповідь така.ЯнаЯ писав:Допоможіть, будь ласка у вирішенні такого питання: Чи може головний бухгалтер сільської ради бути консультантом ейвон?
[font=Times New Roman","serif]2) входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.[/font]
[font=Times New Roman","serif]2. Обмеження, передбачені частиною першою цієї статті, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), членів Вищої ради юстиції (крім тих, які працюють у Вищій раді юстиції на постійній основі), народних засідателів і присяжних.[/font]