Сторінка 1 з 1

Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 14 лютого 2017, 17:51
lama_rada@ukr.net
У звязку з реорганізацією до ОТГ переходять працівники реорганізованих сільских рад, чи потрібно по них подавати повідомлення про прийняття на роботу. Фактично вони залишаються на тих же самих посадах лише змінюється власник. Така ж ситуація по школах. Усі школи переводять на баланс обєднаної громади.

Re: Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 14 лютого 2017, 19:38
Радистка_Кэт
Мы в аналогичной ситуации подавали

Re: Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 15 лютого 2017, 13:26
lama_rada@ukr.net
І по школах теж подавали. Якщо так то які записи робилися в трудових книжках. Про звільнення прийняття чи лише про зміну власника?

Re: Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 15 лютого 2017, 23:46
Радистка_Кэт
Какая формулировка в приказе и чьи есть приказы? Увольнение путем перевода и принятие?

Re: Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 18 лютого 2017, 12:42
GALYNIA
Наша установа теж реорганізувалась. Якщо звільнені, а потім прийняті, ми повідомляли.

Re: Повідомлення при реорганізації, злитті

Додано: 20 лютого 2017, 09:43
lama_rada@ukr.net
При прийнятті працівників з інших с/р запис переведення у звязку з реорганізацією. По школах запис про зміну власника. Про звільнення ніде не зазначається. Але при цьому пенсійний фонд наполягає, що ми всеодно були зобовязані подати повідомлення.