Сторінка 1 з 1

Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 20 червня 2017, 12:05
hamster
Якщо головний спеціаліст - бухгалтер виконує обов"язки головного бухгалтера на період щорічної відпустки, чи треба виплачувати головному спеціалісту-бухгалтеру різницю в окладах чи може 50% заробітної плати?  Або взагалі ніякої доплати не виплачують?

P.S. В посадовій інструкції головного спеціаліста-бухгалтера в розділі "Права" є пункт : на період відпустки головного бухгалтера виконувати його обов"язки.

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 20 червня 2017, 15:25
EVGENIY

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 20 червня 2017, 16:59
hamster
EVGENIY писав:https://goo.gl/tPGqwz
 Увы, ответа на мой вопрос в этих ссылках нет :((

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 20 червня 2017, 17:44
EVGENIY
hamster писав:
EVGENIY писав:https://goo.gl/tPGqwz
 Увы, ответа на мой вопрос в этих ссылках нет :((
Я колись був заступником главбуха, і в мене в посадовій так само було написано! так ось я не пам'ятаю щоб мені доплачували!

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 20 червня 2017, 18:09
hamster
EVGENIY писав:
hamster писав:
EVGENIY писав:https://goo.gl/tPGqwz
 Увы, ответа на мой вопрос в этих ссылках нет :((
Я колись був заступником главбуха, і в мене в посадовій так само було написано! так ось я не пам'ятаю щоб мені доплачували!
Заступником!
А если просто специалист?

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 21 червня 2017, 07:17
yaoleg
Я вважаю, якщо в посадовій інструкції спеціаліста передбачено виконання обов'язків головного бухгалтера на період його тимчасової відсутності, то ніяких доплат не потрібно робити. Адже, це є обов'язок спеціаліста під яким він поставив свій підпис коли його призначали на цю посаду.

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 21 червня 2017, 12:47
Калинка
Доброго дня! Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 22 червня 2017, 17:20
lena-1992
Калинка писав:Доброго дня!  Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
Ніхто. У нас принаймні так. По наших Центрах (закладах) місцевогр самоврядування працює по одному бухгалтеру. Коли бухгалтер іде у відпустку то його обов'язки ніхто не виконує. Потрібно бігати на роботу і все самому робити, а потім десь-колисть (коли дозволить керівник ( у який день хоче керівник) можна прийти або піти на годинку  пізніше. І то лише раз, незалежно скільки раз і на скільки виходив під час відпустки. В нас є такі випадки, що бухгалтер по документах іде у відпустку на 14 днів, а насправні в ній 2-3  дні. І нікого це не цікавить. Відгули забрати  за ці дні не можна.

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 23 червня 2017, 07:07
yaoleg
Калинка писав:Доброго дня!  Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
Зазвичай в посадових інструкціях вказується взаємозаміна працівників на час тимчасової відсутності.

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 23 червня 2017, 09:42
lena-1992
yaoleg писав:
Калинка писав:Доброго дня!  Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
Зазвичай в посадових інструкціях вказується взаємозаміна працівників на час тимчасової відсутності.
У нас такого немає. Є 5 Закладів, які маленькі за розмірром (5-15). Та найголовніша проблема, що інші працівники ніякого відношення до бухгалтерії немають (вчителі, вихователі, психологи, метолисти, муз.керівники, соціальні працівники, прибиральниці і т.д). Вони навіть не знають як рахується зарплата, а все інше доя них взагалі " темний ліс".

Re: Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки

Додано: 23 червня 2017, 12:28
Olga_K
як кажуть, бачили очі...
це проблема майже всіх бухгалтерів- у кожного є своя доля відповідальності і треба в такому випадку спланувати так всі свої справи та так підгадати свою відпустку, щоб не виникало (або майже не виникало) ніяких проблем в бухгалтерії.
відпустка частинами та в період відпустки робота в телефонному режимі-це ж таке звичне явище для нас, що й не варто піднімати питання.
головне- щоб розуміла ситуацію та підтримувала сім"я