Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 16 березня 2017, 11:52
- Регіон: Херсонская область
1. Земельну ділянку, на якій розташовано будинок, куплений під час шлюбу, не приватизовано. Відповідно власником необхідно вказувати Міську раду. Інше право користування цією ділянкою, необхідно вказувати по кожному (суб'єкту декларування та члену сім'ї) в окремій позиції чи тільки члена сім'ї, на якого оформлено договір купівлі-продажу будинку ?
Наперед дякую!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 08 березня 2016, 22:32
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 08 березня 2016, 22:32
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 08 березня 2016, 22:32
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 08 березня 2016, 22:32
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Треба подивитися документи, але оскільки у вас, як я зрозуміла з Вашого запитання, було звільнення з попереднього місця роботи шляхом переведення, то відповідно до п. 2 Роз'яснень НАЗК № 3, я б радила подавати декларацію, яка охопить період з 1 січня 16 року до дня, який передував звільненню.Марія17 писав:Добрий день! Підкажіть, будь ласка, особа перебувала на посаді головного спеціаліста державного органу, у березні 2017 року шляхом переведення була призначена на рівнозначну посаду до іншого державоного органу. Як їй потрібно подавати декларацію за 2016-2017 рік?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Відповідно до п. 45 Роз'яснень НАЗК № 3 субсидії ми показуємо у Розділі 11 декларації лише у разі їх монетизації, тобто виплати (нарахування) у грошовій формі.EG_007 писав:если была начислена жилищная субсидия в денежной форме (ежемесячно в грн), об этом есть справка, ее нужно отображать в е-декларации как доход?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Залежить від сфери діяльності комунального підприємства, оскільки з 5 січня 2017 року посадові особи частини юридичних осіб публічного права не виведені з-під дії заходів фінансового контролю Закону № 1700.Nata131991 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно подавати е-декларацію начальнику відділу обліку - головному бухгалтеру комунального підприємства? Дякую!
До таких, зокрема, належать посадові особи закладів, установ та організацій, які здійснюють основну діяльність у сфері::
1 | соціального обслуговування населення |
2 | соціальної та професійної реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів |
3 | соціального захисту ветеранів війни та учасників антитерористичної операції |
4 | охорони здоров'я (крім керівників закладів охорони здоров'я центрального, обласного, районного, міського (міст обласного значення) рівня) |
5 | освіти (крім керівників вищих навчальних закладів та їх заступників) |
6 | науки (крім президентів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, перших віце-президентів, віце-президентів та головних учених секретарів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, інших членів Президії Національної академії наук України та президій національних галузевих академій наук, обраних загальними зборами Національної академії наук України та національних галузевих академій наук відповідно, керівників науково-дослідних інститутів та інших наукових установ ) |
7 | культури, мистецтв, відновлення та збереження національної пам'яті |
8 | фізичної культури, спорту |
9 | національно-патріотичного виховання |
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Щось трошки заплутано, оскільки такі договори нотаріально не посвідчуются без внесення у держреєстр.Алла2017 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як правильно задекларувати нерухомість (квартиру) у такому конкретному випадку:
загальна площа квартири 70 кв.м, з них 35 кв.м на підставі свідоцтва про приватизацію виданого у 1996 році, та інші 35 кв.м на підставі договору дарування нотаріально оформленого у 2009 році (в держ.реєстрі не зареєстровано).
Питання:
1. Чи потрібно вказувати 1 квартиру як два об’єкта (так як дата набуття права на першу та другу частини однієї і тієї самої квартири різні)?
2. Чи потрібно взагалі вказувати 2-гу частину квартири, якщо вона не зареєстрована в держ.реєстрі (за даними копії останнього витягу, що отриманий мною у БТІ ще у 2009 році, ½ рахувалася за мною з старим прізвищем та інша ½ рахувалася за мамою, яка проживає зі мною у цій же квартирі і є членом сім’ї. Після чого мамою був оформлений договір дарування ½, але в держреєстрі прав не зареєстрований. В держ.реєстрі взагалі будь-які дані про власність відсутні)?
Раджу взяти витяг з реєстру прав станом на сьогодні.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Так, якщо це 2 окремих документи, різна дата виникнення права користування, то є сенс вказати двічі - один раз для суб'єкта декларування, вдруге - для члена його сім'ї.vikucika писав:Доброго дня! Цікавить питання чи потрібно два рази зазначати автомобіль, якщо довіреність складена і на декларанта і на члена його сім’ї
У п. 37 Роз'яснень НАЗК № 3 вказано, що ми не зазначаємо інформацію про члена сім'ї, який користується автомобілем, лише у випадку, коли цей автомобіль належить на праві власності суб'єкту декларування.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
На підставі довідки від сільської ради або даних Держкадаструvikucika писав:Підскажіть будь ласка, як зазначити земельний пай, який за даними сільської ради значиться за членом сім’ї декларанта, проте жодних правовстановлюючих документів на нього нема
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
1. Треба дивитися сферу діяльності державної установи, про що я вже відповідала вище (окремі юридичні особи публічного права виведені з-під дії фінансового контролю у січні). Якщо за сферою діяльності Ваша установа підпадає під дію фінансового контролю у розумінні Закону № 1700, то треба подивитися посадові інструкції перелічених працівників, та встановити, чи виконували вони у 2016 році на постійній основі організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції.Галатиба Владимир писав:Доброго дня!
1. Чи потрібно подавати декларацію провідному інженеру-енергетику, бухгалтерам та касиру якщо вони працюють в державній установі ?
2. Якщо син одружився і фактично проживає у дружини, а прописаний в мене то чи потрібно сина вказувати в декларації ?
3. з 19.07.2016р. посада спеціаліст -бухгалтер (держслужба), була скорочена , а введена посада бухгалтера 2кат. , яку треба, подавати декларацію щорічну чи після звільнення ?
2. Ні, для цілей е-декларування він членом сім'ї суб'єкта декларування не вважається.
3. Залежить від того, чи відносився працівник до відповідної категорії держслужбовців (що у описаному випадку встановлюється однозначно - є присяга, категорія та відповідний ранг).
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Це спільна часткова власність. Якщо ви користуєтесь усією квартирою, то треба буде вказати цей об'єкт нерухомості у Розділі 3 двічі:OksanaS писав:Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка. Об"єкт нерухомості квартира, власність розділено рівномірно на трьох, Мені як декларанту належить 1/3, моій мамі 1/3 та сестрі 1/3. Мама та сестра проживають за іншими адресами і не є членами моєї сім"ї. Як відобразити в декларації. Це спільна власність по 33 відсотки кожному?
1) перший раз - Вашу третину, переведену у відсотки, - як власність;
2) другий раз - 2/3 мами та сестри, переведені у відсотки - як користування.
Якщо ви цим об'єктом не користуєтесь (не проживаєте) або приміщення, які належать Вашим родичам, закриті і не використовуються, то показуєте лише 1 раз, ту третину, яка у Вас у власності
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Без третьего лица можно пройти, поверьте, я это неоднократно делала. Просто "погасите" соответствующие позиции, избрав справа курсором "не застосовується". Позиция станет серенькой и не будет бить ошибку.Ганна90 писав:Как правильно заполнить пункт "Фінансові зобов'язання". Если 2 кредита брались в 2015 году. И по нынешнее время гасятся. Ставить сумму которую оплатили за 2016 год или сумму кредита которую брали в 2015 году. Нет поручителя, третьего лица нет, пункт не дает без 3 лица пройти дальше. Объясните пожалуйста. Сумма меньше 50 прож мін.
Относительно кредита. Показываем остаток, проценты и тело, которые не были погашены на 31.12.16 г. Если эта сумма не превышает 50 ПМ, то показываем только общий размер, без детализации, предусмотренной для более значительных сумм обязательств.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Якщо ви вступили у права спадкування у 2016 році і автомобіль був у Вашій власності станом на 31.12.16, то 6 та 11 точно показуємо.Krokva писав:Підкажіть, будь ласка, як правильно заделарувати отриманий в спадщину автомобіль, якщо це спадок від батька. Чи відображати паралельно в розділах 6,11 і14? І як правильно в такому випадку вказати джерело доходу?
У 14 Розділі показуємо лише, якщо вартість авто перевищила 50 ПМ (68900 грн. для даного звітного періоду).
Джерело доходу буде померлий батько, оскільки спадщина саме від нього.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Мені здається, що треба, оскільки тут можуть бути організаційно-розпорядчі функції, а об'єкти ветеринарної медицини до закладів охорони здоров'я не належать.pologyvet@i.ua писав:Доброго дня!! Чи потрібно подавата е-декларацію головному бухгалтеру державної лікарні ветеринарної медицини??
Однак, визначитись точно можна лише переглянувши посадові інструкції.
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 15 лютого 2017, 20:36
- Звідки: Ukraine, Lviv
Встановлений кредитний ліміт 15000 грн.
Заборгованість на 31.12.2016 -1445 грн
Кошти на погашення основної суми позики 8765 грн.
Кошти на погашення суми процентів за позикою 340 грн
Чи є однозначна відповідь на такі питання?
Я так розумію що суму заборгованості в 1445 грн. потрібно показати в розділі 11 Доходи та в розділі 13 Фінансові зобов'язання. А інші суми потрібно вказувати? Інший варіант - заборгованості не має на 31.12.2016, як діяти в такому випадку? На скільки я читав роз'яснення НАЗК, то в даному випадку у Фінансових зобов'язаннях нічого не показуємо.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
1. Возьмите справку из МРЕО. Скорее всего вы по-прежнему числитесь собственником. Если это так, показываете машину в 6-м разделе как собственность. Если уже другой собственник - в 6-м ничего не показываете. Нужно ли показывать в других разделах, зависит от того, когда произошло отчуждение имущества и в какой форме.IrinaRom писав:Добрый день.
1.Подскажите пожалуйста как декларировать продажу автомобиля, если он был продан по ген доверенности. А после этого авто поставлено на учёт 3-м лицом?
2. В банке есть депозит, и ещё есть деньги на карте ( в том же банке). Депозит я указала. Указывать ли деньги на карточном счёте, если по состоянию на 31.12.16, ден.средства на карточном счёте менее
50 МЗП, но в общей сумме с депозитом больше.
3. В 2016 был подарен телефон дороже 5 МЗП, его тоже декларировать?
4. Помимо основного места работы, являюсь помощником депутата, нужно ли это указывать, как Работа по совместительству без з/п? Если да, то только в р.15 или ещё и во 2 р. через запятую от основного места работы?
2. Для 12-го раздела все денежные средства считаются накопительным итогом, по всем местам их хранения.
3. Да. Надеюсь, это был подарок от того, от кого Вам можно в таких размерах принимать, иначе может быть правонарушение. Посмотрите ст. 23 Закона № 1700.
4. Нет, во втором разделе точно не нужно. В 15-м - в зависимости от того, какого уровня депутат и как оформлены отношения. Если депутат местного совета и вы на общественных началах - то не нужно. В остальных случаях - желательно оттолкнуться от документов.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 17 березня 2017, 17:27
- Регіон: Ровенская область
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 16 березня 2017, 12:25
- Регіон: Харьковская область
Прошу вибачення, проте основний КВЕД комунального підприємства 71.12. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. (Розробка проектно-кошторисної документації). В посадовій інструкції зазначено, що ... належить до професійної групи "Керівники". У завданнях зазначено: організовує роботу бухгалтерської служби; організовує роботу з підготовки пропозицій для керівника; керує працівниками бухгалтерського обліку та розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки та ін. Дякую за відповідь!Козіна Віра писав:Залежить від сфери діяльності комунального підприємства, оскільки з 5 січня 2017 року посадові особи частини юридичних осіб публічного права не виведені з-під дії заходів фінансового контролю Закону № 1700.Nata131991 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно подавати е-декларацію начальнику відділу обліку - головному бухгалтеру комунального підприємства? Дякую!
До таких, зокрема, належать посадові особи закладів, установ та організацій, які здійснюють основну діяльність у сфері::
1
соціального обслуговування населення
2
соціальної та професійної реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів
3
соціального захисту ветеранів війни та учасників антитерористичної операції
4
охорони здоров'я (крім керівників закладів охорони здоров'я центрального, обласного, районного, міського (міст обласного значення) рівня)
5
освіти (крім керівників вищих навчальних закладів та їх заступників)
6
науки (крім президентів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, перших віце-президентів, віце-президентів та головних учених секретарів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, інших членів Президії Національної академії наук України та президій національних галузевих академій наук, обраних загальними зборами Національної академії наук України та національних галузевих академій наук відповідно, керівників науково-дослідних інститутів та інших наукових установ )
7
культури, мистецтв, відновлення та збереження національної пам'яті
8
фізичної культури, спорту
9
національно-патріотичного виховання
на момент нотаріального посвідчення договору дарування Держреєстру не було, реєстрація майна здійснювалася в БТІ. Єдиний Державний реєстр речових прав на нерухоме майно впроваджено з 01.01.2013. Якщо документи на нерухоме майно були оформлені до 2013 року - то даних про реєстрацію майна у державному реєстрі немає. Для того, щоб зареєструвати це майно необхідно зібрати масу документів, у тому числі платну довідку з архіву БТІ про реєстрацію такого майна. Не було часу це робити. На теперішній час жодні дані в держреєстр точно не внесено (півроку тому зверталася до держреєстратора). Витяг з реєстру прав не вирішить це питання. Будь-ласка, порадьте, як краще вказати в е-декларації інформацію про майно у моєму випадку.Козіна Віра писав:Щось трошки заплутано, оскільки такі договори нотаріально не посвідчуются без внесення у держреєстр.Алла2017 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як правильно задекларувати нерухомість (квартиру) у такому конкретному випадку:
загальна площа квартири 70 кв.м, з них 35 кв.м на підставі свідоцтва про приватизацію виданого у 1996 році, та інші 35 кв.м на підставі договору дарування нотаріально оформленого у 2009 році (в держ.реєстрі не зареєстровано).
Питання:
1. Чи потрібно вказувати 1 квартиру як два об’єкта (так як дата набуття права на першу та другу частини однієї і тієї самої квартири різні)?
2. Чи потрібно взагалі вказувати 2-гу частину квартири, якщо вона не зареєстрована в держ.реєстрі (за даними копії останнього витягу, що отриманий мною у БТІ ще у 2009 році, ½ рахувалася за мною з старим прізвищем та інша ½ рахувалася за мамою, яка проживає зі мною у цій же квартирі і є членом сім’ї. Після чого мамою був оформлений договір дарування ½, але в держреєстрі прав не зареєстрований. В держ.реєстрі взагалі будь-які дані про власність відсутні)?
Раджу взяти витяг з реєстру прав станом на сьогодні.
ні в 1996, ні в 2009 році на момент нотаріального посвідчення договору дарування Держреєстру не було. Єдиний Державний реєстр речових прав на нерухоме майно впроваджено з 01.01.2013. Якщо документи на нерухоме майно були оформлені до 2013 року - то даних про реєстрацію майна у державному реєстрі немає. Для того, щоб зареєструвати це майно необхідно зібрати масу документів, у тому числі платну довідку з архіву БТІ про реєстрацію такого майна. Не було часу це робити. На теперішній час жодні дані в держреєстр точно не внесено (півроку тому зверталася до держреєстратора). Витяг з реєстру прав не вирішить це питання. Будь-ласка, порадьте, як краще вказати в е-декларації інформацію про майно у моєму випадку.Козіна Віра писав:Щось трошки заплутано, оскільки такі договори нотаріально не посвідчуются без внесення у держреєстр.Алла2017 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як правильно задекларувати нерухомість (квартиру) у такому конкретному випадку:
загальна площа квартири 70 кв.м, з них 35 кв.м на підставі свідоцтва про приватизацію виданого у 1996 році, та інші 35 кв.м на підставі договору дарування нотаріально оформленого у 2009 році (в держ.реєстрі не зареєстровано).
Питання:
1. Чи потрібно вказувати 1 квартиру як два об’єкта (так як дата набуття права на першу та другу частини однієї і тієї самої квартири різні)?
2. Чи потрібно взагалі вказувати 2-гу частину квартири, якщо вона не зареєстрована в держ.реєстрі (за даними копії останнього витягу, що отриманий мною у БТІ ще у 2009 році, ½ рахувалася за мною з старим прізвищем та інша ½ рахувалася за мамою, яка проживає зі мною у цій же квартирі і є членом сім’ї. Після чого мамою був оформлений договір дарування ½, але в держреєстрі прав не зареєстрований. В держ.реєстрі взагалі будь-які дані про власність відсутні)?
Раджу взяти витяг з реєстру прав станом на сьогодні.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 20 березня 2017, 14:30
- Регіон: Харьковская область
Звільнення не було, було внутрішнє переміщення з Департаменту до управління.Козіна Віра писав:Треба подивитися документи, але оскільки у вас, як я зрозуміла з Вашого запитання, було звільнення з попереднього місця роботи шляхом переведення, то відповідно до п. 2 Роз'яснень НАЗК № 3, я б радила подавати декларацію, яка охопить період з 1 січня 16 року до дня, який передував звільненню.Марія17 писав:Добрий день! Підкажіть, будь ласка, особа перебувала на посаді головного спеціаліста державного органу, у березні 2017 року шляхом переведення була призначена на рівнозначну посаду до іншого державоного органу. Як їй потрібно подавати декларацію за 2016-2017 рік?
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 20 березня 2017, 14:30
- Регіон: Харьковская область
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 36
- З нами з: 28 січня 2016, 13:36
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
А допомогу при народженні дитини вона отримує щомісяця?nicstar_74@ukr.net писав:Підскажить, будь ласка, якщо дружина знаходиться в декретній відпустці і не мала доходів за 2016 рік, то вказувати лише свої доходи або щє і прописувати доходи дружини з "нулем"?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 36
- З нами з: 28 січня 2016, 13:36
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази