Одержали відповідь від Мінюсту
Додано: 04 вересня 2015, 18:12
Нам надходили запитаннящодо того, чи застосовується до особи абз. 1 ч. 3 ст. 4 Закону "Про очищення влади", якщо вона заяву про застосування/незастосування заборон та згоду на проведення щодо себе "люстраційної" перевірки подала несвоєчасно у зв'язку із перебуванням у декретній відпустці чи відпустці по догляду за дитиною.
Як радник з правових питань Української асоціації районних та обасних рад, я ініціювала запит, і Асоціація подала його до Міністерства юстиції.
Додатково у цьому ж запиті ми спитали, якщо Міністерство вважає, що "декретна" та інші соціальні відпустки та лікарняні не є поважною причиною для пропуску строків подання заяви та згоди, то як можна застосувати до особи припис про звільнення у триденний строк, якщо КЗпП забороняє розривати трудові відносини із тими, хто перебуває у відпустках та на лікарняному?
Подали у червні, відповідь прийшла сьогодні. Втім, "оперативність" винесемо за дужки як квіточки. Ягідки ж у змісті відповіді.
На жаль, профільний ЦОВВ, відповідальний за очищення влади, повідомив, що у Законі не передбачено поважних причин для пропущення строку подання заяви та згоди на застосування люстраційних процедур. Ну із цим складно сперичатися, і приблизно таку відповідь ми й чекали.
Однак друга частина відповіді мене особисто прикро вразила. Фахівці Міністерства вважають, що Закон "Про очищення влади" є спеціальним, не передбачає відтермінування звільнення або збереження будь-яких соціальних гарантій, зокрема, соціальної відпустки тощо. Простою мовою - була із дитиною у лікарні, пропустила строк подання заяви та згоди - будеш звільнена у триденний строк та ще й попадеш під 10-річну заборону обіймати публічні посади.
Я з цією позицією категорично не згідна та вважаю її такою, що суперечить Конституції. і якщо у когось будуть подібні прикрі прецеденти - невідкладно звертайтеся за допомогою та оскаржуйте рішення про застосування заборон!!!
Втім прийміть позицію Мінюсту до відома та будьте уважні.
У вкладенні - повний текст відповіді.
Як радник з правових питань Української асоціації районних та обасних рад, я ініціювала запит, і Асоціація подала його до Міністерства юстиції.
Додатково у цьому ж запиті ми спитали, якщо Міністерство вважає, що "декретна" та інші соціальні відпустки та лікарняні не є поважною причиною для пропуску строків подання заяви та згоди, то як можна застосувати до особи припис про звільнення у триденний строк, якщо КЗпП забороняє розривати трудові відносини із тими, хто перебуває у відпустках та на лікарняному?
Подали у червні, відповідь прийшла сьогодні. Втім, "оперативність" винесемо за дужки як квіточки. Ягідки ж у змісті відповіді.
На жаль, профільний ЦОВВ, відповідальний за очищення влади, повідомив, що у Законі не передбачено поважних причин для пропущення строку подання заяви та згоди на застосування люстраційних процедур. Ну із цим складно сперичатися, і приблизно таку відповідь ми й чекали.
Однак друга частина відповіді мене особисто прикро вразила. Фахівці Міністерства вважають, що Закон "Про очищення влади" є спеціальним, не передбачає відтермінування звільнення або збереження будь-яких соціальних гарантій, зокрема, соціальної відпустки тощо. Простою мовою - була із дитиною у лікарні, пропустила строк подання заяви та згоди - будеш звільнена у триденний строк та ще й попадеш під 10-річну заборону обіймати публічні посади.
Я з цією позицією категорично не згідна та вважаю її такою, що суперечить Конституції. і якщо у когось будуть подібні прикрі прецеденти - невідкладно звертайтеся за допомогою та оскаржуйте рішення про застосування заборон!!!
Втім прийміть позицію Мінюсту до відома та будьте уважні.
У вкладенні - повний текст відповіді.