Сторінка 9 з 12

Подскажите !

Додано: 01 листопада 2013, 23:03
irishka
Подскажите пожалуйста, при покупке наличкой,  в казначейство предоставляют авансовый отчет и так называемый акт придбання матеріальних цінностей, а если это услуги, то что?

Подскажите !

Додано: 02 листопада 2013, 09:28
Радистка_Кэт
//
verbal, мы подшиваем в отдельной папке т. к. фин обязательсва вы берете по всем КЕКВ и они касаются не только м/о №6 но и 5 и 8 и т.д// а
я в м/о №2

Подскажите !

Додано: 02 листопада 2013, 18:42
ALISA-12
eMelya писав:ALISA-12, если имеется ввиду отпуск по уходу за ребенком, то можно работать по совместительству неполный рабочий день, тогда пособие сохраняется. И если не госслужащий и не руководящая должность можно работать по совместительству.
Главный бухгалтер садика может работать по совместительству, находясь в отпуске по уходу за ребенком до 3 лет? или это руководящая должность?

Подскажите !

Додано: 06 листопада 2013, 16:54
judl
Підкажіть !!! На який рахунок необхідно віднести авторський нагляд і технагляд при реконструкції та реставрації приміщення? Буду дуже вдячна!

Подскажите !

Додано: 06 листопада 2013, 18:08
Радистка_Кэт
Так это ж на расходы списывается

Подскажите !

Додано: 06 листопада 2013, 22:24
Olya_ubr
З 01.10.13 казначейство вирішило, що непроплачені аванси (30%) підрядникам на виконання робіт по капітальним ремонтам не вважаються кредиторською заборгованістю. Тобто по формі №7 в колонці 9 не показуються, а відображаються  лише в колоці 13. Раніше такі неоплачені аванси я відображала так:
Д 813 К 675 - кредиторська по неоплаті авансу
Д 675 К 813 - коли аванс проплачувався та відповідно відображала дебіторку
Д 631/1 К 326 - оплачено аванс підрядникам (30%) та виникнення дебіторської заборгованості
 Підкажіть проводки у кого є такі ситуації. Дякую...

Подскажите !

Додано: 07 листопада 2013, 13:57
красава
Подскажите, пожалуйста, как оприходовать бухгалтерскую программу Парус? И еще при отделении от больницы центра первичной медпомощи  как оприходовать перешедшее имущество и материалы? Извините за элементарные вопросы, но был перерыв в работе, увы. И еще бесплатно получены в подарок монитор, принтер, системный блок и ноутбук. как быть с ними?

Подскажите !

Додано: 07 листопада 2013, 16:53
katino
красава, бесплатно полученное как благотворительность через ф.4-2 актом комиссией принимаете и оцениваете если нужно, а парус на расходы списываете

Подскажите !

Додано: 07 листопада 2013, 17:24
Olya_ubr
красава, безкоштовно отримані ТМЦ оформляються поданням на казначейстово "ДОВІДКА ПРО НАДХОДЖЕННЯ У НАТУРАЛЬНІЙ ФОРМІ", де проставляється вартість кожного об'єкта. Зверніться до казначеїв вони Вам підкажуть, як правильно її оформити.

Добавлено (07.11.2013, 17:24)
---------------------------------------------
красава, ті ТМЦ що отимані як подарунок оформляються через довідку

Подскажите !

Додано: 07 листопада 2013, 17:44
Радистка_Кэт
Подождите, о какой передаче идет речь?
 
Это вам просто кто-то отдал, или оно перешло вам по акту приема-передачи в результате реорганизации?

Подскажите !

Додано: 08 листопада 2013, 09:13
красава
В результате раздела перешло имущество на основании актов. А вот орг технику получили в подарок

Подскажите !

Додано: 08 листопада 2013, 14:12
ssvet_ubr
Olya, Інструкція з кореспонденції рахунків, п.3.9
Перерахування сум постачальникам згідно з пред'явленими рахунками за матеріальні цінності та отримані послуги, за електричну енергію та комунальні послуги, за замовлення транспорту на доставку матеріалів і продуктів харчування тощо:
шляхом попередньої оплати у випадках, передбачених законодавством
Дт 364  Кт 326
Коли отримаєте акт виконаних робіт - поставите на витрати:
Дт 813  Кт 675  і закриєте дебіторку:
Дт 675 Кт 364 на суму авансу
Витрати по кредиту не можна. Лише в кінці року витрати списуються на фінансовий результат
Тобто, по суті аванс - це дебіторка.

Подскажите !

Додано: 08 листопада 2013, 23:43
Радистка_Кэт
//В результате раздела перешло имущество на основании актов. А вот орг технику получили в подарок // Если подарок - то через 4*2, как выше описано. А то, что делилось - просто приходуется на основании акта приема-передачи. Там уменьшилось - у вас появилось. Это не подарок, проводить через спецфонд это имущество не нужно.

Подскажите !

Додано: 11 листопада 2013, 21:27
Anna0623
Добрый вечер!!! Подскажите, если сотрудник проходит стажировку  - неделю, зарплату платим как обычно?

Подскажите !

Додано: 11 листопада 2013, 21:50
Olya_ubr
ssvet, Дякую за підказку  

Подскажите !

Додано: 12 листопада 2013, 13:26
Marina0993
Подскажите пожалуйста, согласно Договору позичкі была передана во временное пользование комната для размещения рабочего места помощника народного депутата.Как и на основании чего расчитывается возмещение по коммунальным услугам?как подается в Верховную раду Украины?

Подскажите !

Додано: 12 листопада 2013, 15:14
НТП
Marina0993, а чому Договір позички, а не Договір орени ? На надання комунальних послуг укладається окремий договір. Відшкодування витрат за газ розраховується пропорційно займаній площі, світло - згідно акту обстеження наявних електроприладів (лампочки, комп'ютери, сканер, обігрівач...) та розрахунку використаної електроенергії, вода - пропорційно кількості працюючих.

Подскажите !

Додано: 13 листопада 2013, 15:38
judo
оооочень прошу подскажите!!!!нам родители подарили Туи,поставили их на 108 спец.фонда(як гранты и подарки)...из них 5 украли,мы их списали,как бы они не принялись...вопрос,имели мы право их списать без сессии и решения миськвыконкома!?и какие может законы или ссылки подтверрждающие это..спасибооооо

Подскажите !

Додано: 14 листопада 2013, 15:36
Джони
Подскажите,пожалуйста.Купили на озеленение деревья на  суму 1500 грн одно дерево 2 грн.На каой счёт поставить и как присваивать инвентарный номер и возможно ли их сразу списать актом?Спасибо.

Подскажите !

Додано: 14 листопада 2013, 16:10
НТП
judo, списання об’єктів державної власності здійснюється відповідно до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1314, на підставі прийнятого суб’єктом управління рішення про надання згоди на його списання.пункт 5: ".Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію). { Абзац п'ятий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1201 ( 1201-2009-п ) від 07.10.2009; в редакції Постанови КМ N 1199 ( 1199-2012-п ) від 26.12.2012 } "

Подскажите !

Додано: 19 листопада 2013, 14:09
judo
очень нужно!!!!!!!!!!!!!подскажите пожалуйста, нам родители подарили Туи,поставили их на 108 спец.фонда(як гранты и подарки)...из них 5 не прижились(пропали)мы их списали...вопрос,имели мы право их списать без сессии и решения миськвыконкома!?и чем это можно подкрепить.спасибо

Добавлено (19.11.2013, 14:09)
---------------------------------------------
НТП, СПАСИБОЧКИ!!!!!! очень выручили!!!!!

Подскажите !

Додано: 19 листопада 2013, 15:28
GREENSKY
подскажите, как правильно вести мемориальный ордер 5 (ф.405), и еще, больничные надо вести в мемор.ордере № 2 вместе с основными записями, или как-то отдельно.Спасибо!

Подскажите !

Додано: 19 листопада 2013, 16:23
mulberry
GREENSKY, м.о. №2 ведеться на кожен реєстраційний рахунок окремо. Як ви разом мух з котлетами помішаєте, тобто бюджетні та позабюджетні кошти? І ще. Що ви маєте конкретно на увазі під поняттям "як правильно вести меморіальний ордер 5" ? Розповісти вам всю теорію обліку зарплати, стипендій  та відрахувань із них ? Задавайте більш конкретні питання. Будем відповідати.

Подскажите !

Додано: 20 листопада 2013, 09:25
IRENE
GREENSKY, по больничным мы ведем м/о 3 , а не м/о 2
                  по м/о 5 Вам уже ответили

Подскажите !

Додано: 20 листопада 2013, 13:28
mulberry
IRENE, чи м.о.2, чи м.о.3-не принципово, бо 2-й-для загального фонду. а 3-й -для спеціального, а рахунок для лікарняних-це позабюджетні кошти. Якщо бути точним, то я в себе веду м.о.3-1 по лікарняних, але я не хотіла  навантажувати молодого главбуха цими нюансами

Подскажите !

Додано: 20 листопада 2013, 14:24
judo
добрый день!не могу найти приказ или инструкцию о списании основных средств,а точнее деревьев!подскажите какую-нибудь базу!благодарна!

Подскажите !

Додано: 21 листопада 2013, 12:06
Мышонок
Доброго дня! До нас надійшла благодійна допомога у вигляді різних матеріалів(канцтоварів, будівельних , господарські, та молоцінні матеріали),яким документом потрібно оприбутковувати,і де його можна знайти!Наперед,Вдячна

Подскажите !

Додано: 21 листопада 2013, 12:43
orif
Мышонок, тут почитайте, и еще на форуме есть поиск

Подскажите !

Додано: 21 листопада 2013, 12:55
judo
orif, не подскажите, приказ или инструкцию о списании основных средств,а точнее по деревьям ...спасибо

Подскажите !

Додано: 21 листопада 2013, 14:12
ssvet_ubr
judo, ми списуємо дерева так: беремо Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню. Акт складає комісія, призначена  міськвиконкомом. Печатка на акті -Управління житлово-комунального господарства міськради. На підставі Акту - пишемо наказ на списання