Сторінка 1 з 1

Наказ на списання основних засобів та необоротних матеріальних активів

Додано: 10 листопада 2017, 12:32
positive
Підскажіть будь ласка при списанні основних засобів та НМА потрібен наказ керівника? Дякую

Re: Наказ на списання основних засобів та необоротних матеріальних активів

Додано: 10 листопада 2017, 12:41
Крот Юлія
positive писав:Підскажіть будь ласка при списанні основних засобів та НМА потрібен наказ керівника? Дякую
Така вимога чинним законодавством не передбачена. Достатньо буде того, що керівник установи затвердить Акт списання основних засобів.

Re: Наказ на списання основних засобів та необоротних матеріальних активів

Додано: 10 листопада 2017, 12:44
EVGENIY
Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна (далі - комісія), головою якої є заступник керівника суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб'єкта господарювання, а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/pro-zatverdzhennya-poryadku-spisannya-obyektiv-derzhavnoyi-vlasnosti/

Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб'єкта господарювання.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/pro-zatverdzhennya-poryadku-spisannya-obyektiv-derzhavnoyi-vlasnosti/

Re: Наказ на списання основних засобів та необоротних матеріальних активів

Додано: 10 листопада 2017, 13:52
positive
, дякую