Прочие бланки

Обсуждаем Документи, бланки, форми бухгалтеров
SVhoy
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 9 разів

Повідомлення SVhoy »

EVGENIY, не знаю что было не так (наверное не правильно перенесла файл)...потом вродь бы всё сработало (по свежему), но вот - новая фишка! - Вышла на работу после выходных...открываю любой экселевский документ, а мне выскакивает окошко что в файле ошибка (и ссылается , что не может найти  как раз этот файл - сума прописом ).....ничего не понимаю!!!!! тем более непонятно, почему это сообщение выскакивает даже в тех документах, куда я его не ставила!...конечно, можно предположить, что я вставила этот файл в сам эксель (для всех файлов в результате), но почему тогда пишет, что такой файл не найден ?! и нужный мне документ в результате я могу открыть только с третьей попытки....?!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9074
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 121 раз
Подякували: 1238 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

SVhoy, вобщем вы всё перепутали как я и говорил!!!! Файл нужно было брать с вшитым макросом и в нём уже набирать то что вы хотели, а вы скорее всего разрешили выполнение макросов и начали работать в других файлах и прописывать в них сумапрописом! При этом в формуле вы этого не увидите и всё будет работать, только если закроете весь ексель и заново откроете то он будет просить файл с сумой прописью чтоб выполнить макрос и заполнить ваши формулы!

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

Выложите, пожалуйста, бланк доверенности в казначейство на получение выписок - на стпрой работе был, а здесь - нет 

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 431 раз

Повідомлення yaoleg »

ALISA-12, ось

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

А она чем-то утверждена?
Просто раньше мы пользоваль такой формой, в которой идет пустографка для того, чтоб расписываться за получение каждой выписки

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 431 раз

Повідомлення yaoleg »

ALISA-12, Наскільки я знаю, то ніяким нормативним документом довіреність не затверджена. Зазвичай довіреність дається на один бюджетний рік у перший робочий день нового року! А якщо потрібно розписуватись за кожну виписку - заведіть журнал обліку отриманих вииписок.

Аватар користувача
лань
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 17 травня 2013, 13:08
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Нежин

Повідомлення лань »

Добрый вечер! Пожалуйста если есть у кого-то бланк ОЗ-9 в екселе бросте!!! Зарание благодарна!!!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 431 раз

Повідомлення yaoleg »

лань, держите!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
npolivko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 03 квітня 2013, 13:24
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення npolivko »

Добрий вечір , підскажіть як правильно написати акт приймання - передачі в довільній формі. Дякую

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 431 раз

Повідомлення yaoleg »

npolivko, подивіться тут, можливо якийсь підійде

Аватар користувача
7lena7
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 30 травня 2013, 10:29
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення 7lena7 »

Подскажите бланки доверенности типовая форма № М-2 являются бланками строгой отчетности?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9074
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 121 раз
Подякували: 1238 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

7lena7, МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 28.05.2008 р. N 31-34000-10-5/20032 Про скасування порядку суворого обліку бланків довіреностей

Міністерством фінансів України з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року N 381 "Про внесення зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 р. N 283 та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. N 809" 5 травня 2008 року видано наказ N 647 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 16.05.96 N 99", який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 травня 2008 року за N 445/15136. Зазначений наказ скасовує порядок суворого обліку бланків довіреностей на одержання цінностей.

Відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" зазначений наказ набуває чинності з 1 червня 2008 року. З текстом зазначеного наказу можна ознайомитись на веб-сайті Міністерства фінансів України (www.minfin.gov.ua).

Списання бланків довіреностей, використаних, повернутих, виданих до 1 червня 2008 року, оформлюється Актом списання бланків довіреностей (типова форма N М-2а) та відображається за їх первісною вартістю за кредитом субрахунку 209 "Інші матеріали" і дебетом рахунку 92 "Адміністративні витрати" з одночасним зменшенням на позабалансовому рахунку 08 "Бланки суворого обліку" вартості, за якою бланки довіреностей при придбанні було зараховано на позабалансовий рахунок.

Залишок бланків довіреностей, порядок суворого обліку яких скасовано, за актом довільної форми із зазначенням їх ідентифікаційних даних та кількості списується за їх первісною вартістю з субрахунку 209 у кореспонденції з дебетом рахунку 92 з одночасним списанням з позабалансового рахунку 08 вартості, за якою бланки довіреностей при придбанні було зараховано на позабалансовий рахунок.

 

Заступник Міністра 
Д. Фудашкін

Аватар користувача
7lena7
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 30 травня 2013, 10:29
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення 7lena7 »

Спасибо большое!!!!

vika86
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 24 жовтня 2011, 19:55
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Белецкое

Повідомлення vika86 »

Есть у кого-то бланк тарификации в ексель с формулами? Поделитесь пожалуйста

bonny
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 27 березня 2013, 11:28

Повідомлення bonny »

Товарищи,нужна помощь, может кто пользуется упрощенным видом путевых листов для грузовой автомобилей(типовая 2-ТН не подходит), скиньте пожалуйста))))

Аватар користувача
dov902
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 05 червня 2012, 18:52
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 1 раз

Повідомлення dov902 »

Здравствуйте! Огромная просьба с сбросьте пожалуйста бланк Дорожнього листа автобусу незагального призначення (на українській мові), затвердженного Міністерством автомобільного транспорту УРСР від 17.06.1980 № 185 "Про затвердження форм первинного обліку"...Огромное спасибо!!!

tamarok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 22 лютого 2013, 15:27
Регіон: Сумская Область
Звідки: Конотоп

Повідомлення tamarok »

Доброго дня!  Поділіться будь ласка  чи є у когось журнал реєстрації листків непрацездатності працівників які перебували на лікарняному.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9074
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 121 раз
Подякували: 1238 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Tamarok, я такого журнала не встречал, и вроде никто не обязывает его вести! Каким нормативным документом он утверждён?

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1963
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

Tamarok, якщо мова про це, то забирайте.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1963
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

Марго5398, если Вы имеете ввиду расчетно-платежные ведомости для выплаты зарплаты, то таковых уже не существует, поэтому можете брать любые произвольной формы, где-то здесь выкладывали примеры, поищите.
Есть утвержденные расчетно-платежные ведомости П-6 и П-7

02021976
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 15 січня 2013, 22:17
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення 02021976 »

Доброго вечора! Підкажіть  як правильно вести оборотні відомості, чи який  нормативний документ про це. Об.відомості ведуться вручну чи в ел.вигляді, якщо є бланки, то поділіться бюдь-ласка.

Аватар користувача
лора_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 31 січня 2011, 16:19
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення лора_ubr »

Присоеденяюсь к vika86 и ещё повторюсь Есть у кого-то бланк тарификации в ексель с формулами для педагогических работников? Поделитесь пожалуйста , только не путать тарифную сетку.

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

Скажіть будь-ласка,  при списанні МШП за типовою формою ОЗ_2 не передбачено місця для вказання яким способом знищується предмет (зараз в мене ситуація коли списувати треба лупу).  Але Інструкція 125 вимагає, що "Детально вказуються причини списання та спосіб знищення непридатних запасів (якщо реалізація їх неможлива).".  
То де ж тоді це писати?
 В мене ніяких матеріалів від знищення не оприбутковується, де і що тоді вказувати в формі ОЗ-2?  
І чи логічно буде писати, наприклад в довільній формі знизу бланка ОЗ-2, що предмет (лупу) перетворено в присутності комісії на брухт, який не підлягає оприбуткуванню , а потім (коли, наприклад 10 грудня цей предмет  комісією вже знищено) акт буде затверджувати 12 грудня керівник?

Аватар користувача
Nadiya002012
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 28 березня 2012, 15:35
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Nadiya002012 »

Пожалуйста,  скиньте ссылку на форму 10-ПИ про инвалидов, какой бланк сдавать в 2014 году!

салфетка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 29 грудня 2013, 23:11
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Житомир

Повідомлення салфетка »

підскажіть будь-ласка на який рахунок віднести бланки медичної документації (протоколи, мед довідки, на правлення, довідка про смерть)

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

салфетка писав:на який рахунок віднести бланки медичної документації

Ранее порядок учета медицинских бланков был регламентирован Приказом МОЗ от 07.10.2008 № 573. Однако Приказ этот утратил силу.
В настоящий момент к бланком строгой отчетности относятся бланки, которые определены Перечнем, утвержденным Постановлением от 14.05.2012 № 456.
Однако, как следует из разъяснения Минфина в Письме от 12.04.2010 г. N 31-32010-05-18/7914, к бланкам строгой отчетности можно отнести и другие бланки, но решение об отнесении бланков к "строгим" оформляется приказами центральных органов исполнительной власти и т.д.

В соответствии с Планом счетов, утвержденным Положением № 611, учет бланков строгой отчетности ведется на забалансовом счете "08". Если бланкам не определен статус "строгих", то учет их производится в общем порядке.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9074
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 121 раз
Подякували: 1238 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Animone писав:В настоящий момент к бланком строгой отчетности относятся бланки, которые определены Перечнем, утвержденным Постановлением от 14.05.2012 № 456.
Она тоже втратила чинність

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

EVGENIY писав:Она тоже втратила чинність

утратил силу от 17.01.2014 

М-да. Ничто не вечно под луной. Не перестаю удивляться уникальной способности нашей правящей элиты менять свои решения словно перчатки на руках. Ну да ладно.

natotka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 27 грудня 2011, 08:48
Регіон: Киевская Область
Звідки: Белая Церковь

Повідомлення natotka »

якщо в когось є бланк возвратної накладної, скиньте, будь-ласка

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Поділіться, хто має бланком акту передачі матеріальних цінностей однією матеріальною особою іншій.

Відповісти

Повернутись до “Документи, бланки, форми”