Дії платника при втраті електронного цифрового підпису

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД), в якому отримував послугу електронного цифрового підпису. Необхідно повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків.


Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», який розміщено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі