Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій зазнає змін

На офіційному web-порталі ДФС розміщено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 440» (далі – проект постанови) з метою приведення нормативно-правового акту Уряду у відповідність із чинним законодавством.


У проекті постанови, зокрема, враховані зміни, які було внесено до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» стосовно надання Державному реєстратору реєстраційної заяви за формою 1-РН у разі внесення неприбутковою організацією змін до установчих документів;

Проектом пропонується збільшення термінів з 10 до 30 днів подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

При розробці проекту постанови було також враховано пропозиції організацій профспілок та інших громадських організацій.

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (3)
бухгалтерія - це любов
02.02.2017
колеги!!! при подачі звітності по неприбутковій, додатки в якому форматі подавати - в казначейському чи в тому що є наприклад у сонаті??????
бухгалтер
03.02.2017
форма 1 мс
Інна
07.02.2017
В контакт-центрі ДФСУ відповіли що готують розяснення по цьому питанню.Деякі податкові приймають в друкованому вигляді казначейські форми інші вимагають тільки електронні нічого неясно.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі