Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10697
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

yaolka писав:
yaoleg писав:
yaolka писав:Добрий день! Підскажіть будь ласка,як оновити BarsCryptor до версії 3.1.0.0 від 10.06.2019?
Вийти із старої версії барскриптора, завантажити і встановити нову версію програми.
Так а де взяти нову версію? В інтернеті не знайшла, а на сайті https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Account/Login?ReturnUrl=%2fbarsapp версія 3.0.0.3 ((((
в мене за вашим посиланням завантажується нова версія
ось вона http://rgho.st/7zzPDKR58

galanet82
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 20 січня 2018, 20:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення galanet82 »

Доброго дня , після оновлення Барскриптора до версії 3.1.0.0. 
не працює ключ-токен
помилка:
[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Невірний пароль (пін-код)[/font]
[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Що робити?[/font]

bogcpmsd
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 28 вересня 2017, 12:32
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bogcpmsd »

якщо встановлена версія 3.1.0.0, а при запуску є-звітність пише встановіть версію 3.0.0.3, що треба зробить?

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

bogcpmsd писав:якщо встановлена версія 3.1.0.0, а при запуску є-звітність пише встановіть версію 3.0.0.3, що треба зробить?
 Не поверите - нужно установить версию 3.0.0.3. У нас так с СДО - работает на 3.0.0.3, а Є-Звітність требует 3.1.0.0. Хорошо обновило Казначейство сервисы... Наверняка, ещё и премии получили или получат...

tacama
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 14 листопада 2017, 16:17
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення tacama »

Сегодня столкнулись с такой же проблемой. Для входа в Е-звітність барскриптор закомандовал обновить себя до версии 3.1.0.0, потом для входа в СДО вернули барскриптор версии 3.0.0.3. До этих всех установок никаких проблем не было в использовании 8-ми портового юсбишного хаба. Токены (три штуки) определялись сразу все. Теперь СДО видит только один токен (винда видит их все три). Чем-то это лечится? К хорошему ведь быстро привыкаешь.

ЗМРВС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 25 червня 2019, 17:51
Регіон: Запорожская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення ЗМРВС »

bogcpmsd писав:якщо встановлена версія 3.1.0.0, а при запуску є-звітність пише встановіть версію 3.0.0.3, що треба зробить?
В настройках браузера очистите Cookie и Кэш. Перезапустите браузер и будет счастье!))) версию естественно оставляете 3.1.0.0

ЗМРВС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 25 червня 2019, 17:51
Регіон: Запорожская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення ЗМРВС »

tacama писав:Сегодня столкнулись с такой же проблемой. Для входа в Е-звітність барскриптор закомандовал обновить себя до версии 3.1.0.0, потом для входа в СДО вернули барскриптор версии 3.0.0.3. До этих всех установок никаких проблем не было в использовании 8-ми портового юсбишного хаба. Токены (три штуки) определялись сразу все. Теперь СДО видит только один токен (винда видит их все три). Чем-то это лечится? К хорошему ведь быстро привыкаешь.
В настройках браузера очистите Cookie и Кэш. Перезапустите браузер и будет счастье!))) версию естественно оставляете 3.1.0.0. А по поводу ключа так и будет видеть по одному, т.к. каждый ключ должен быть установлен в свой ПК на каждом рабочем  месте подписанта. (теперь это неудобство характерно для маленьких организаций в которых все три ключа находятся у одного подписанта)

Евдокимова Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 червня 2019, 08:52

Повідомлення Евдокимова Оксана »

Добрый день не могу войти в Е-звітність под ключом АЦСК УКРАЇНА что делать

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Евдокимова Оксана писав:Добрый день не могу войти в Е-звітність под ключом АЦСК УКРАЇНА что делать
Заявку на привязку сертификатов АЦСК в Казначейство подавали? Звоните в Ваше Казначейство.

Евдокимова Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 червня 2019, 08:52

Повідомлення Евдокимова Оксана »

заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Евдокимова Оксана писав:заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.
 С ключом проводились какие-либо манипуляции? В другие сервисы с этим же самым ключом входите нормально?

Евдокимова Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 червня 2019, 08:52

Повідомлення Евдокимова Оксана »

в е дате подписывает нормально

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Евдокимова Оксана писав:в е дате подписывает нормально
В Барскрипторе ключ валидацию проходит нормально?

Mockingbird
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 12 січня 2014, 14:06
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Mockingbird »

Доброго дня. Підкажіть, де в балансі відображати дт та кт заборгованість з допомоги на поховання від фсс, будь ласка.

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

відправили фінансову звітність. Казна повернула, мол невірні дані минулого періода. Пропала сума з рядка 2210 минулого періоду.
Перед відправкою була цифра , є роздрукований звіт. Відправили, вона зникла. ДКСУ вимагає її заповнити, поле закрито для редагування.
Як покласти цифру?
доказати, що самі не видаляли , а видалилось в ДКСУ не є можливим.

leonavgust@
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 17 липня 2019, 11:41
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення leonavgust@ »

Добрий день!
Підскажіть будь - ласка що робити у  такому випадку:
На цих днях треба здати ліквідаційний звіт фінансова звітність ліквідаційна  все добре коли доходжу до бюджетної звітність ліквідаційна в протоколі перевірки по всіх колонках написано не відповідає даним ДКСУ та відхилення на всю суму, а на сам перед сума відповідє даним ДКСУ та квартальному звіту в якому все будо добре та прийняли його
???

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10697
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buh_9 писав:Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала
Его мало загрузить! Нужно его УСТАНОВИТЬ

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

это понятно, там файл выскакивает и я его устанавливаю пока не высветится что все готово , может он не тянет мою винду , у меня Windows XP

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10697
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buh_9 писав:это понятно, там файл выскакивает и я его устанавливаю пока не высветится что все готово , может он не тянет мою винду , у меня Windows XP
а браузери обновили? Вам переустанвоили виндовс? Или после чего перестало заходить в е-звітність?

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

Подскажите, BarsCryptor в   Windows XP нормально работает? Я все еще не могу установить его на свой компьютер, пишет что его нет и все

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

buh_9 писав:Подскажите, BarsCryptor в   Windows XP нормально работает? Я все еще не могу установить его на свой компьютер, пишет что его нет и все
Так, а от чи Ваш браузер буде корректно працювати - то питання...

Marfa2012
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 січня 2017, 14:09
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Marfa2012 »

Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10697
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.

Marfa2012
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 січня 2017, 14:09
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Marfa2012 »

EVGENIY писав:
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
Існують платні сервіси

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.

Аватар користувача
crl admin
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 вересня 2019, 14:37
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення crl admin »

[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

crl admin писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
Заповніть коректно довідники.

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

yaoleg писав:
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”