Автоматизована система «Є-Звітність»

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

yaoleg писав:Ну так скопіюйте свій таємний ключ у папку Барскріптор-Key.
Ключ в папке(

Надежда Данко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 13 червня 2019, 13:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Надежда Данко »

Доброго дня. Вчора зранку нормально зайшла в Є-Звітність, сформувала, відправила звіти. Пізніш - після обіду - знов треба зайти туди - не змогла.    Все роблю, як завжди. Вибір є - "Токен автор", "ПІБ..." Вводжу пароль, а воно пише: "Невірний індентифікатор користувача або пароль..."

Надежда Данко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 13 червня 2019, 13:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Надежда Данко »

Сьогодні теж саме.   Зробила ініціалізацію - все добре. Глянула у властивості - "устройство работает нормально".    Що таке робиться?

Vombat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2017, 16:05
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Vombat »

Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)

dyuhaaa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 03 жовтня 2019, 14:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення dyuhaaa »

Доброго дня. Браузери не бачать Bars Cryptor, хоча вона працює на інших сайтах. В чому проблема?

Vombat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2017, 16:05
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Vombat »

Sneman писав:
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Ноутбук. Замучав його параметрами екрана. Полоски є але меню не з'являлось.
Виявилось дійсно не були надані права користувачам )))
Все працює

Vombat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2017, 16:05
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Vombat »

dyuhaaa писав:Доброго дня. Браузери не бачать Bars Cryptor, хоча вона працює на інших сайтах. В чому проблема?
У нас проблема з Firefox x64 не бачить Bars Cryptor. Поставили Chrome і все працює.

detskay-shcool
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 11 червня 2019, 16:06
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення detskay-shcool »

Добрый день! Подскажите, пожалуйста. Сделала ключи на токенах, подключилась к СДО. Все работает нормально. Пытаюсь зайти в е-звітність под этими токенами, но пишет "не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Я что-то не то делаю? Или в казначейство надо было еще отдельно подавать заявку на подключение токенов к е-звітності?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Так.

detskay-shcool
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 11 червня 2019, 16:06
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення detskay-shcool »

yaoleg писав:Так.
Огромное спасибо!

mcho76
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 27 січня 2016, 00:41
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення mcho76 »

dyuhaaa писав:Доброго дня. Браузери не бачать Bars Cryptor, хоча вона працює на інших сайтах. В чому проблема?
Доброго дня! По-перше, барскріптор має бути встановлений, про його встановлення свідчить наявність його значка у нижньому правому куті.
По-друге, після цього браузер не бачить барскріптор тому, що не довіряє йому. Необхідно додати барскріптор у виключення. Для цього на значку барскріптора в правому нижньому куті клацаєте правою кнопкою  миші, потім лівою "Сторінка діагностики". Комп'ютер запустить браузер встановлений основним і спробує відкрити сторінку діагностики. Браузер повідомить про помилку і запропонує додатково, вам туди. Там буде можливість додати сайт ..localhost.barscryptor... до виключень. Така метода відносно Хрома і Фаєрфокса. Після додавання виключення спробуйте знайти в Є-Звітність. Для браузера який не є основним (по-замовчуванню) треба скопіювати з основного браузера адресу сайта сторінки діагностики і спробувати її відкрити, після чого також її додати у виключення. Internet Explorer'ом краще не користуватися.

alisa07121969
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 травня 2017, 10:35
Регіон: Черниговская область

Повідомлення alisa07121969 »

[font="Noto Sans", sans-serif]Не можу зайти в Е-звітність.Невірний ідентифікатор або пароль.Казначейство нічого не може пояснити[/font]

vetlabbuh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 липня 2018, 11:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення vetlabbuh »

Ребята, не подскажите, в чем может быть проблема? Дело в том, что одной посылкой отправили ликвид отчетность все формы и по фин и по бюджету, но вышестоящая не видит одной формы (конкретно Баланс), мы уже и удалили ее в казначействе и снова сдали, но результат тот же. Никто не знает в чем может быть причина?

natasha_bogdanova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 09 липня 2019, 16:28
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення natasha_bogdanova »

Добрый вечер! Поменяли ключи, теперь не можем пройти диагностику,пишет [font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не знайдено особистих ключів на носії.[/font]

ekvi34
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 січня 2020, 13:02
Регіон: Ровенская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення ekvi34 »

Поставил барскриптор на домашний комп( с рабочего счас не могу отправить отчет), но проблема в том что его просто как бы нет, устанавливал все правильно, кто то еще сталкивался?
Скрины прилагаю
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

А в браузері Google Chrone пробували? Попробуйте вийти з барскріптера нажавши кнопку на значку барскріптер в правому нижньому кутку і знову запустити його на ярлику на робочому столі.

ekvi34
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 січня 2020, 13:02
Регіон: Ровенская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення ekvi34 »

да что только не пробывал, хром в первую очередь, потом и мозиллу, и експлоер и оперу..везде тоже самое..ничего не понимаю у меня виндовс 7 64 разрядная

tstor
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 13 січня 2014, 13:50
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Подякували: 2 рази

Повідомлення tstor »

Доброй ночи всем бухгалтерам и с праздником!Скажите кто-нибудь заполнял форму 6-дс ,что это и с чем ее едят.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Також цікавить це питання!

TzaR
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 15 серпня 2014, 16:01
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення TzaR »

При спробі зайти у звітність з використанням захищеного носія Алмаз1-К, ЕЦП податкової, після вводу паролю, отримуємо: 
Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) 
Хоча пароль вірний та ЕЦП чинний, заходить у інші сервіси без проблем.
На сторінці діагностики практично те саме повідомлення на етапі вводу паролю:
Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений).
скопіював всі сертифікати АЦСК податкової, та особистий сертифікат.

Що може бути не так?

тут вичитав що серійний номер у заявці може бути не ЕЦП а шифрування, я правильно розумію що потрібно ЕЦП, неспростовність?
Зображення

TzaR
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 15 серпня 2014, 16:01
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення TzaR »

ekvi34 писав:Поставил барскриптор на домашний комп( с рабочего счас не могу отправить отчет), но проблема в том что его просто как бы нет, устанавливал все правильно, кто то еще сталкивался?
Скрины прилагаю
Cталкивался на winXP но не смог побороть, помогла только переустановка windows

Evploya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 14 травня 2015, 15:14
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Evploya »

Не выбирается кпк в Додатке 23. В чем может быть причина? Во всех отчетах все хорошо.

psychologist
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 11 січня 2020, 18:17
Регіон: Киевская область

Повідомлення psychologist »

Звіт відправлений на підпис керівнику. Проте виявлено помилки. За логікою, можливо, потрібно передати звіт від керівника назад для виправлення. Але немає інструкції, як саме перейти в робочу зону керівника (у нас бухгалтер і керівник - одна і та сама людина). І як виправити помилки? З помилками - взагалі дивна річ. Є невикористані гроші (не встигли освоїти 3170 грн). Їх і пише система в помилку, але графи, куди саме це записати - немає. 
Інструкція неповна, там відповіді не знайшли. Відгукніться, хто може допомогти, будь ласка.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

psychologist писав:Звіт відправлений на підпис керівнику. Проте виявлено помилки. За логікою, можливо, потрібно передати звіт від керівника назад для виправлення. Але немає інструкції, як саме перейти в робочу зону керівника (у нас бухгалтер і керівник - одна і та сама людина). І як виправити помилки? З помилками - взагалі дивна річ. Є невикористані гроші (не встигли освоїти 3170 грн). Їх і пише система в помилку, але графи, куди саме це записати - немає. 
Інструкція неповна, там відповіді не знайшли. Відгукніться, хто може допомогти, будь ласка.
А какие заявки на доступ к системе Вы подавали в казначейство? Стандартно должно быть две - на бухгалтера и руководителя, причем это разные люди с разными ключами. И как в Вашей ситуации оформлена карточка с образцами подписей в казначействе? Только одна подпись руководителя?

Безьянова Наталья
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 10 січня 2020, 17:42
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення Безьянова Наталья »

Здравствуйте! Может кто знает. У меня в езвітності пояснювальна после того как ее сохраняешь  все сливается в сплошной текст, абзацев нет, а когда нажимаешь редактировать, абзацы есть. В чем может быть проблема?

ylana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 15 січня 2018, 14:17
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення ylana »

Вітаю! Виникла така проблема: не вдається зайти в систему є-звітність під токеном бухгалтера. При цьому під токеном директора все заходить і працює. Пробували різні браузери і навіть інший комп'ютер - результат той ж. Не видає жодних помилок, просто при вході запитує пароль, приймає його і далі нічого не відбувається. Ні загрузки, ні помилок, нічого. Сторінка діагностики Барса проходиться успішно по всіх етапах, ніяких помилок там не виявлено. В чому може бути причина?

tstor
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 13 січня 2014, 13:50
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Подякували: 2 рази

Повідомлення tstor »

Подскажите, если я ставлю  в 2-дс фактические плюс амортизация,Доход 468476 ,факт без амортизации 477642,амортизация 116,ФР на начало фр 14489 ,запасы по главной книге 5323,00 , ФР на конец получается  -9283 ПО Ф 2ДС , Ф 4 ДС(14489-9282)=5207 ,рвет  запасы  на 116,00 грн. амортизации.ФР ф 4ДС должен быть равен ФР 1дс на конец,а он рвет на суму амортизации.  Может нужно ставить суму амортизации в изменения в капитале в ф.4 ДС или не включать в 2  дс в расходы .

mdbi53@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 20 березня 2018, 09:24
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення mdbi53@ukr.net »

Добрий день.Мені повернули посилку через супровідний який треба виправити.Всі інші звіти підписані і прийняті.Як відправити правильни й супровідний у тій же посилці?

o.dezhak
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 06 березня 2020, 12:33
Регіон: Львовская область

Повідомлення o.dezhak »

Можливо хтось знає: надали в податковій електронні підписи key-6. Dat. Як їх добавити в базу cmskeymanager?

Відповісти

Повернутись до “Звітність до казначейства”