Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
ck_dstomat
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення ck_dstomat »

ck_dstomat писав:Доброго дня! Можливо хтось знає що може бути - сторінку діагностики пройдено, все добре, а коли за посиланням намагаюся увійти в кабінет то просить пароль, а після введення паролю нічого не відбувається, тобто кнопка "вхід до системи" не активна. Ніяких помилок не з'являється, оновлюю сторінку і теж саме.
Вірішилась моя проблема зміною браузера на Мазілу і все запрацювало. 
Для ssvet_ubr:
Через браузер Хром бачить і ключ і файл, вношу пароль- помилки не видає, але ... крутить, крутить і повертається назад в положення як і було.  Пробувала декілька разів різними ключами - те саме. 
Перевірку підписів  пройшла успішно. 
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.
та інших у кого браузер Мазіла не бачить Барс: відкриваєте програму у тому браузері який бачить Барс і у якому ви можете пройти сторінку діагностики, потім копіруєте ссилки 2-х сторінок (програми і сторінки діагностики) у Мазілу, на сторінці дагностики Мазіла нам пише, що з'єднання не захищене і не відкриває Сторінку діагностики, треба зробити виключення для цієї сторінки і вона буде відкриватися. Потім успішно проходимо діагностику і обновляємо сторінку Мазіли з самою програмою (вона вже побачить і Барс і попросить пароль і перейде в робочий кабінет).

maria.rozak
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 14 серпня 2017, 12:59
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення maria.rozak »

Добрий день !!! коли вже вводжу пароль пише :Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації...Що дальше робити

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

makibalchish писав:Барскриптор 3.0 прекрасно работает в СДО. Но вам сначала нужно почистить кеш браузера и тогда все пройдет гладко.
простите для неочень умных**почистить кеш браузера**это как можна пошагово.заранее спасибо.

Fin_0809Ch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 08 вересня 2017, 14:29
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 15 разів

Повідомлення Fin_0809Ch »

tatyanaw1@ukr.net писав:
makibalchish писав:Барскриптор 3.0 прекрасно работает в СДО. Но вам сначала нужно почистить кеш браузера и тогда все пройдет гладко.
простите для неочень умных**почистить кеш браузера**это как можна пошагово.заранее спасибо.
Для ИЕ 
Свойства браузера (в правой верхней части окна значок шестеренки)-вкладка общие - внизу кнопка удалить и дальше как на скрине (отметить галочки 3 верхних)
https://prnt.sc/ii63of

ck_dstomat
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення ck_dstomat »

mari_rda прочитайте моє повідомлення трохи вище, або скачайте та подивіться друге відео від dmitryU і буде вам щастя.

Natali16
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Natali16 »

gropnot писав:
nessa-iness писав:
gropnot писав:Якщо знайдете відповідь на (Не знайдено особистих ключів на носії) пишіть на форум, а то вже не знаю, що робити.
Другим браузером пробували заходити?
Тільки що спробував через хром, пише те саме
У мене була така проблема. Мені порадили кожен ключ розмістити на окремій флешці, а не в папці Кеу. У вікні Барс вказую ключ на НКІ, а при вході токен ІІТ, нижче - з'ємний диск. І ключі побачило.

Галух Юлія
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 22 лютого 2018, 13:05
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Галух Юлія »

[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Доброго дня. Вибиває помилка. Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації Підкажіть що робити???[/font]

KRuslan
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 20 січня 2016, 15:39
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення KRuslan »

Проблема з "Сертифікат не знайдено"
вирішено запустивши програму Bars Crypto з правами адміністратора

Ksu1985
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 25 січня 2018, 17:55
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Ksu1985 »

Здравствуйте! Помогите пожалуйста с такой проблемой. Ключи казначейские Токин ИИТ, барсскриптор версии 3.0 уже установлен, какую и требует Є-Звітність при входе, но в программу не входит пишет что обновите барсскриптор. Пробовала разными браузерами

phil
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 22 лютого 2018, 13:17
Регіон: Луганская область

Повідомлення phil »

[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]

[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА!!!!!! [/font]


Natali16
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Natali16 »

KRuslan писав:Проблема з "Сертифікат не знайдено"
вирішено запустивши програму Bars Crypto з правами адміністратора
Дуже Вам вдячна))Бо два дні мучилася саме з цією проблемою. І нарешті дозволило увійти)

tora
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 27 листопада 2014, 18:08
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення tora »

Здравствуйте, мучаюсь уже очень долго все перепробовала, но  когда приступаю к проверке ключа не видит носителей ключа. Заявку на подключение к Е-Звит подали, дистанционного нет, ключи ДФС. Заходит только через експлуер.

Кравченко Мира
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 19 лютого 2018, 11:42
Звідки: Ukraine, Lozova
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Кравченко Мира »

novi4ok писав:
Natali16 писав:
nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з  ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13    посилання https://czo.gov.ua/ca-certificates
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?
маю таку ж проблему :30:
Та ж проблема, сертифікати від АЦСК "Україна", в папку My Certificates and CRLs 13, закинула все що видали в казначействі, в тому числі сертифікати ЦЗО, та УКРАЇНИ + свої власні. А на сторінці діагностики прише: "Не знайдено особистого ключа". Хоча їх теж скинула в папку KEY. В чому проблема?

Bounaas Liudmyla
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 січня 2018, 15:23
Звідки: Ukraine, Sumy
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Bounaas Liudmyla »

Доброго дня!
Уже 2 день мучуся...
Сертифікат не знайдено(( 
ЩО РОБИТИ?

Bounaas Liudmyla
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 січня 2018, 15:23
Звідки: Ukraine, Sumy
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Bounaas Liudmyla »

KRuslan писав:Проблема з "Сертифікат не знайдено"
вирішено запустивши програму Bars Crypto з правами адміністратора
як це зробити???

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

phil, Це Вашу установу ще не внесли в Казначействі

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2487
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 452 рази

Повідомлення yaoleg »

dmitryU,  для зручності користувачів під час перегляду завантажив відеоролики на Youtube.
1. Налаштування для роботи в АС "Є-Звітність" через Google Chrome
2. Налаштування для роботи в АС "Є-Звітність" через Mozilla Firefox

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

dmitryU писав:Но так как с 21.02 по сегодняшний день наблюдаются проблемы со входом в звитность с помощью хрома ( постоянное окно ввода пароля ), еще одно видео как заходить в Е-звитность с помощью Mozilla Firefox ( будет полезно для пользователей виндовс ХР, т.к. пользователи Вин ? -10 могут без проблем заходить в ИЕ 11, у пользователей ХР такой возможности нет )

https://drive.google.com/file/d/1Pykf0a ... sp=sharing
А что в архвие за файл chrome.reg? Не фиксит случайно проблемы с хромом на хп?

Ksu1985
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 25 січня 2018, 17:55
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Ksu1985 »

Спасибо большое за видео. Все получилось!!!

taniamix
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2017, 16:39
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення taniamix »

Дякую, в мене також все получилось.

KRuslan
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 20 січня 2016, 15:39
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення KRuslan »

Bounaas Liudmyla,
ВИРІШУЄ БАГАТО ПРОБЛЕМ
в т.ч.  "Сертифікат не знайдено"
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 22 лютого 2018, 18:07 користувачем KRuslan, всього редагувалось 1 раз.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Оголошення! До 16 годин можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.
Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.

maria.rozak
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 14 серпня 2017, 12:59
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення maria.rozak »

А як вносити звіти

Аватар користувача
nps-licey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів

Повідомлення nps-licey »

В саму Є-звітність зайшли та заповнили "Профіль", але чомусь КВК місцевого бюджету не можемо правильно поставити, таке враження , що довідник старий. А хтось ще пробував створити звіт?

zarsadik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 17 січня 2017, 15:09
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zarsadik »

Dim_On, Добрий день, в мене ключі Привата неначе зробила ,але пише  "сертифікат не знайдено"

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

zarsadik, надіслав в приват номер телефону.

Skarlet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 жовтня 2016, 10:38
Регіон: Херсонская область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Skarlet »

Дуже всім вдячна!З вашою допомогою нарешті я в кабінеті! :19: Тепер починаються нові тортури  :57:з Є-звітністю

Natali16
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Natali16 »

Кравченко Мира писав:
novi4ok писав:
Natali16 писав:
nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з  ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13    посилання https://czo.gov.ua/ca-certificates
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?
маю таку ж проблему :30:
Та ж проблема, сертифікати від АЦСК "Україна", в папку My Certificates and CRLs 13, закинула все що видали в казначействі, в тому числі сертифікати ЦЗО, та УКРАЇНИ + свої власні. А на сторінці діагностики прише: "Не знайдено особистого ключа". Хоча їх теж скинула в папку KEY. В чому проблема?
[font="Noto Sans", sans-serif] Мені порадили кожен ключ розмістити на окремій флешці, а не в папці Кеу. У вікні Барс вказую ключ на НКІ, а при вході токен ІІТ, нижче - з'ємний диск. І ключі побачило.[/font]

ripfin
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 09 лютого 2018, 14:39
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ripfin »

Повторю проблему, может у кого-то есть решение
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Оголошення! Кому сьогодні встиг - допоміг. Завтра спробую також виділити час.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”