АРХІВ звітів ЄСВ
- Olga_K
- Коронована особа
- Повідомлень: 1244
- З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 130 разів
звіти по ЄСВ подаються в електронній формі з електронними підписами керівників (бюджетна установа-освіта). Архіваріус наполягає роздрукувати всі звіти і оформити як архівні документи постійного зберігання. Докази про електронну форму звітів не проходять-немає електронної архівної версії. Звіти формуються в МЕДОК. зверталась в Київ-не можуть допомогти-немає такого режиму. ЯК ВИЙТИ ІЗ ТАКОЇ СИТУАЦІЇ?
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Архів звітів має бути обов'язково. Якщо немає можливості робити архіви в електронному вигляді, тоді Вам потрібно їх роздрукувати підписати, проставити печатки підшити у справу і здати в архів!
- Olga_K
- Коронована особа
- Повідомлень: 1244
- З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 130 разів
архіву звітів електронного немає в МЕДОК. там є функція, яка просто зберігає стан бази даних на момент виходу із програми. а електронного архіву згідно затверджених норм не формується. цим ніхто ніколи не займався, а роздрукувати, підписати, зробити відмітки в ПФУ-.......ЖАХ!!!