возмещение сервисного сбора в электронном посад.документе

Відповісти
Аватар користувача
Lulik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 липня 2014, 13:59
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Бердянск

Повідомлення Lulik »

Возмещается ли работнику сервисный сбор, указанный в разделе "Додаткова інформація" распечатанного на бумаге электронного посадочного документа? Этот раздел указан внизу, там вся справочная информация, в таком виде:
Додаткова інформація:
В ціну квитка враховано збір ДП "ГІОЦ Укрзалізниця" 9 грн.
Сервісний збір: 12,00 грн.
Далее справочный текст.

Надо ли оплачивать эти 12 грн.?

Аватар користувача
Ковшова Олена
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 122
З нами з: 03 лютого 2014, 07:48
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Ковшова Олена »

Такий збір буде відноситись до витрат на відрядження, оскільки він входить до загальної вартості електронного квитка. Відрядженому працівнику відшкодовують витрати на проїзд лише у разі надання підтвердних документів.

У п. 12 розділу II Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, що затвердежна наказом Мінфіну від 13.03.98 р. № 59, зазначено:
при використанні електронного проїзного/перевізного документа на поїзд підставою для відшкодування витрат на його придбання є роздрукований на паперовому носії посадочний документ (у разі перевезення багажу - роздрукований на паперовому носії перевізний документ.

Аватар користувача
Lulik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 липня 2014, 13:59
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Бердянск

Повідомлення Lulik »

Спасибо, я читала инструкцию, но суть вопроса была в другом: сам тариф (загальна вартість), указанный в эл.посадочном документе сомнений в компенсации работнику не вызывает. Вопрос был в указанном ниже, уже после линии отреза этого самого талона (посадочного документа) в разделе "Дополнительная информация" (в т.ч. справочная, типа какие док-ты надо предъявлять при посадке) отдельной строчкой: сервисный сбор - 12 грн. Надо ли его возмещать работнику?

Аватар користувача
Ковшова Олена
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 122
З нами з: 03 лютого 2014, 07:48
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Ковшова Олена »

На сайті Укрзалізниці є Інструкція з придбання електронних квитків http://uz.gov.ua/files/file/%D0%86%D0%B ... %D0%B2.pdf

Не зовсім зрозуміла, що ви маєте на увазі. Ви писали, що цей збір входить до загальної вартості квитка. Надішліть, будь ласка, відскановану копію квитка.

Аватар користувача
Olga_K
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1244
З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 127 разів

Повідомлення Olga_K »

тут скоріше, мається на увазі оплата послуг попереднього бронювання квитка. ми замовляли квитки через Інтернет і додаткове сплачували такий збір, про що було вказано в роздруківці квитка. а це не входить в суму оплати проїзду і в вартість квитка-це плата за додаткову послугу, до того ж не обов"язкову послугу, адже білет придбати можна було в касі в день від"їзду і тоді не було б необхідності оплачувати ці послуги

Аватар користувача
Ковшова Олена
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 122
З нами з: 03 лютого 2014, 07:48
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Ковшова Олена »

Якщо це дійсно додаткова послуга, що не входить до вартості квитка, то й немає підстав для її відшкодування.

Відповісти

Повернутись до “Відрядження”