dov902 писав:Порядком складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт не передбачено розподіл на терміни при виплаті або не виплати авансу. Цей порядок єдиний при всіх випадках... А про невиплату авансу потрібно було зазначити у наказі про відрядження та під підпис ознаймити з ним працівника.... На мою думку зазначені витрати бюджетною установою не відшкодовуються, оскільки порушено терміни подання звіту про використання коштів виданих на відрядження. Працівнику потрібно було надати Звіт своєчасно, тоді у підприємства виникла би заборгованість перед працівником...
Погоджуюсь.
До речі, на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" розміщена актуальна відповідь від податківців щодо зазначеного питання.
Цитую: "В які строки підзвітна особа надає Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт?".
Відповідь податківців також цитую: "Відповідно до п.п. 170.9.2 п. 170.9 ст. 170 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, подається за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку:
- завершує таке відрядження;
- завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок особи, що видала кошти під звіт.
Згідно із п.п. 170.9.3 п. 170.9 ст. 170 ПКУ дія цього пункту поширюється також на витрати, пов’язані з відрядженням чи виконанням деяких цивільно-правових дій, що були оплачені з використанням корпоративних платіжних карток, дорожніх, банківських або іменних чеків, інших платіжних документів, з урахуванням таких особливостей:
а) у разі якщо під час службових відряджень відряджена особа – платник податку отримав готівку з застосуванням платіжних карток, він подає звіт про використання виданих на відрядження коштів і повертає суму надміру витрачених коштів до закінчення третього банківського дня після завершення відрядження;
б) у разі якщо під час службових відряджень відряджена особа – платник податку застосував платіжні картки для проведення розрахунків у безготівковій формі, а строк подання платником податку звіту про використання виданих на відрядження коштів не перевищує 10 банківських днів, за наявності поважних причин роботодавець (самозайнята особа) може його продовжити до 20 банківських днів (до з’ясування питання в разі виявлення розбіжностей між відповідними звітними документами).
Форма Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядок його складання затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2015 № 841 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання»."