Электронный билет на проезд
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10825
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?EVGENIY писав:Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10825
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Що саме в цій інформації застаріло?Тетяна-бух писав:Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?EVGENIY писав:Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Якщо це дійсно додаткова послуга, що не входить до вартості квитка, то й немає підстав для її відшкодування.
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
вивчаю
Востаннє редагувалось 17 травня 2019, 14:16 користувачем Тетяна-бух, всього редагувалось 1 раз.
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).EVGENIY писав:Що саме в цій інформації застаріло?Тетяна-бух писав:Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?EVGENIY писав:Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?Якщо це дійсно додаткова послуга, що не входить до вартості квитка, то й немає підстав для її відшкодування.
Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті.
Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10825
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Ваш працівник не застосував картку, він використав мобільний додаток для сплати!!Тетяна-бух писав:Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).
Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті.
Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
От як би він квіток купив в залізничній касі із використанням картки от до нього би цей абзац підходив! Якщо я завтра піду до якогось ФОПу і він мені за 1000 грн купе квіток, ви мені відшкодуєте ці 1000 грн? Ваш працівник сам вирішив скористатися додатком ось він за використання додатка заплатив!! І ви це не відшкодовуєте!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10825
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
бронювання і сервісний збір може ще підпадає для відшкодування, але це теж питання! Яке там до речі за посиланням розжоване!
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Дякую! Розжували гарноEVGENIY писав:Ваш працівник не застосував картку, він використав мобільний додаток для сплати!!Тетяна-бух писав:Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).
Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті.
Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
От як би він квіток купив в залізничній касі із використанням картки от до нього би цей абзац підходив! Якщо я завтра піду до якогось ФОПу і він мені за 1000 грн купе квіток, ви мені відшкодуєте ці 1000 грн? Ваш працівник сам вирішив скористатися додатком ось він за використання додатка заплатив!! І ви це не відшкодовуєте!