Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?
Що саме в цій інформації застаріло?
Якщо це дійсно додаткова послуга, що не входить до вартості квитка, то й немає підстав для її відшкодування.
Тетяна-бух писав:Добрий ранок. Підкажіть, якщо квиток придбан через електрону систему, чи можна відшкодовувати електронне бронювання, сервісний збір та оплату платіжної системи?
Я читала. Це застаріла інформація. Працівник зі своєї картки через Приватбанк купив електронний квиток. Вартість квитка 400грн. Але заплатив 450грн., є виписка з карткового рахунку, де 50грн це платіжна система 20грн, електронне бронювання 10грн та сервісний збір 20грн. Питання: чи можна відшкодовувати ці 50грн?
Що саме в цій інформації застаріло?
Якщо це дійсно додаткова послуга, що не входить до вартості квитка, то й немає підстав для її відшкодування.
Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).
Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті.
Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
Тетяна-бух писав:Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору). Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті. Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
Ваш працівник не застосував картку, він використав мобільний додаток для сплати!!
От як би він квіток купив в залізничній касі із використанням картки от до нього би цей абзац підходив! Якщо я завтра піду до якогось ФОПу і він мені за 1000 грн купе квіток, ви мені відшкодуєте ці 1000 грн? Ваш працівник сам вирішив скористатися додатком ось він за використання додатка заплатив!! І ви це не відшкодовуєте!
Тетяна-бух писав:Інструкція 59 абз. 2 п.4 розд.1 У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору). Інструкція 59 п.6 розд 2 Витрати на проїзд (у тому числі перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду повітряним, залізничним, водним і автомобільним транспортом загального користування (крім таксі) з урахуванням усіх витрат, пов'язаних із придбанням проїзних квитків і користуванням постільними речами в поїздах, та страхових платежів на транспорті. Думаю, на підставі цього можна відшкодовувати. А як думаєте Ви?
Ваш працівник не застосував картку, він використав мобільний додаток для сплати!!
От як би він квіток купив в залізничній касі із використанням картки от до нього би цей абзац підходив! Якщо я завтра піду до якогось ФОПу і він мені за 1000 грн купе квіток, ви мені відшкодуєте ці 1000 грн? Ваш працівник сам вирішив скористатися додатком ось він за використання додатка заплатив!! І ви це не відшкодовуєте!