В установі склалася традиція- за доповідною працівника відряджати його за власний рахунок.
тобто заробітну плату (середньоденну чи денну) за ним зберігають, але витрати (добові, проживання, проїзд) не компенсують ні перед відрядженням, ні після.
Як на таке дивляться перевіряючі??????????????????
Дякую
Добрий день! Підкажіть ,будь ласка.Якщо працівник відряджений у відрядження не звітує за авансовим звітом.Йому обов язково виплачувати ДОБОВІ (наказ є) чи тільки з авансовим звітом з його підписом?
Дёмина Татьяна9 писав:Добрий день! Підкажіть ,будь ласка.Якщо працівник відряджений у відрядження не звітує за авансовим звітом.Йому обов язково виплачувати ДОБОВІ (наказ є) чи тільки з авансовим звітом з його підписом?
Якщо є наказ чому ви його не виконали раніше і не виплатили добові до відрядження??
Дёмина Татьяна9 писав:В обліковій політиці прописано , виплата після відрідження
Ваша облікова політика суперечить діючому законодавству!!!
Підприємство, що відряджає працівника, забезпечує його коштами для здійснення поточних витрат під час службового відрядження (авансом). Аванс відрядженому працівникові може видаватися готівкою або перераховуватися у безготівковій формі на відповідний рахунок для використання із застосуванням платіжних карток.
Перша перевірка і штраф в десь 1020 грн. вам впаяють! Тому раджу внести зміни в облікову політику! Хоча видача підзвіт не стосується взагалі облікової політики, мені так здається!
Дёмина Татьяна9 писав:А якщо не має грошей на цей місяць для виплати добових ?
повірте, перевіряючим нічого не докажете, я з цим стикався і питав скільки ж штрафу платили! Вже може і більше! Не має грошей не відправляйте у відрядження!