Допоможіть, будь ласка.
Працівник буде відправляти поштові листи, в тому числі і рекомендовані
Чи можна відшкодувати працівнику поштові витрати за авансовим звітом? Та перерахувати суму витрачених коштів на зарплатну картку?
Дякую.
відшкодування поштових послуг
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 07 січня 2024, 23:06
- Регіон: Закарпатська область
- Дякував (ла): 1 раз
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Так, ви можете відшкодувати працівнику такі витрати. Але окрім авансового звіту він має надати документи, що підтверджують оплату поштових послуг (чек РР чи інший розрахунковий документ).
Звісно, таке відшкодування ви можете перерахувати на його зарплатну картку
Звісно, таке відшкодування ви можете перерахувати на його зарплатну картку
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 28 січня 2025, 14:57
- Регіон: Запоріжжя
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго ранку, підкажіть будь ласка перший раз з таким стикаюсь. Працівник відправляв новою поштою документи за власний рахунок, нам потрібно компенсувати йому, чи правильно я зрозуміла алгоритм: він надає підтверджуючі документи (чеки РРО) я роблю авансовий звіт та проводжу
1. М.О. 2 - 2313-7011 ; 2116-2313
2. М.О. 6 - 8013 - 6211 ; 6211 - 2116
3. М.О. 8 - 6211 - 2116 ; 2116 - 2313
Чи потрібно працівнику до чеку РРО додавати доповідну записку чи звіт про використання коштів. Заздалегідь дякую.
1. М.О. 2 - 2313-7011 ; 2116-2313
2. М.О. 6 - 8013 - 6211 ; 6211 - 2116
3. М.О. 8 - 6211 - 2116 ; 2116 - 2313
Чи потрібно працівнику до чеку РРО додавати доповідну записку чи звіт про використання коштів. Заздалегідь дякую.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10757
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
По перше працівник нічого не повинен оплачувати зі свого кармана, тому краще видавати аванс для таких оплат. І повинен бути наказ на видачу авансу і для яких цілей. Самі по собі такі оплати теж сумнівні адже оплата за установу іншому контрагенту, а де договір ? Де юридичні фінансові саме з цим контрагентом. Виходить оплата через людину, але з новою поштою у вас не має договору, я давно писав що це якісь сумнівні махінації які потребують роз'яснень. І до речі ви чомусь використовуєте рахунок 6211 хоча між вами і нової поштою не має ніяких відносин вони відбулись між фізичною особою і новою поштою, тому все на багато простіше ніж ви описали. І авансовий звіт повинні робити не ви, а той хто отримав аванс. Але чомусь ви аванс не дали )))
В проводках все простіше
1. М.О. 2 - 2313-7011 ; 2116-2313
2. М.О. 8 - 8013 - 2116 ; 2116 - 2313 (ця проводка в головну книгу не йде)
В проводках все простіше
1. М.О. 2 - 2313-7011 ; 2116-2313
2. М.О. 8 - 8013 - 2116 ; 2116 - 2313 (ця проводка в головну книгу не йде)