погодження головного бухгалтера казначейством
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
lenok81, ALISA-12, читайте тут
Типовим положення про бухслужбу передбачено, що бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, - департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби. Обов'язки бухгалтерської служби може виконувати централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи.
У вас головбух єдиний чи має у підпорядкуванні ще бухгалтерів?
По-друге, Назначение работника исполняющим обязанности по вакантной должности не допускается. Это возможно только по должности, назначение на которую производится вышестоящим органом управления. В этом случае руководитель предприятия, учреждения, организации обязан не позднее месячного срока со дня принятия трудящегося на работу представить в вышестоящий орган управления документы для его назначения на должность. Этот орган в месячный срок со дня получения документов должен рассмотреть вопрос и сообщить руководителю о результатах.
(РАЗЪЯСНЕНИЕ от 29.12.65 г. N 30/39 О порядке оплаты временного заместительства)
Тобто, якщо на вакантну посаду не призначає вищестояща установа а призначає керівник, то не можна призначити працівника в.о. за вакантною посадою. Навіть якщо й призначили, то виходить, що працівник може працювати в.о. 2 місяці, а не роками як практикують більшість органів влади.
По-третє, без погодження Казни в.о. за вакантною посадою працювати не може. Адже звітність та документи, підписані особою, призначеною на посаду головного бухгалтера без дотримання вимог, встановлених пунктом 9 цього Типового положення, органами Казначейства не приймаються.
У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи - на іншого працівника бухгалтерської служби. Тобто без погодження Ви могли призначити в.о. головбуха одного з працівників бухгалтерії, якщо головбух тимчасово відсутній а не посада стала вакантною. Да і звільнення головбуха погоджується із Казною.
Типовим положення про бухслужбу передбачено, що бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, - департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби. Обов'язки бухгалтерської служби може виконувати централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи.
У вас головбух єдиний чи має у підпорядкуванні ще бухгалтерів?
По-друге, Назначение работника исполняющим обязанности по вакантной должности не допускается. Это возможно только по должности, назначение на которую производится вышестоящим органом управления. В этом случае руководитель предприятия, учреждения, организации обязан не позднее месячного срока со дня принятия трудящегося на работу представить в вышестоящий орган управления документы для его назначения на должность. Этот орган в месячный срок со дня получения документов должен рассмотреть вопрос и сообщить руководителю о результатах.
(РАЗЪЯСНЕНИЕ от 29.12.65 г. N 30/39 О порядке оплаты временного заместительства)
Тобто, якщо на вакантну посаду не призначає вищестояща установа а призначає керівник, то не можна призначити працівника в.о. за вакантною посадою. Навіть якщо й призначили, то виходить, що працівник може працювати в.о. 2 місяці, а не роками як практикують більшість органів влади.
По-третє, без погодження Казни в.о. за вакантною посадою працювати не може. Адже звітність та документи, підписані особою, призначеною на посаду головного бухгалтера без дотримання вимог, встановлених пунктом 9 цього Типового положення, органами Казначейства не приймаються.
У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи - на іншого працівника бухгалтерської служби. Тобто без погодження Ви могли призначити в.о. головбуха одного з працівників бухгалтерії, якщо головбух тимчасово відсутній а не посада стала вакантною. Да і звільнення головбуха погоджується із Казною.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 25 лютого 2013, 16:01
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Подякували: 1 раз
Головний бухгалтер районної ради пішла у відпустку по догляду за дитиною до 3 років,настав час виходити на роботу. Чи потрібно погоджувати її через казначейство. та чи потрібно їй писати заяву про вихід на роботу.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Виконання обов'язків головного бухгалтера тимчасово покласти на спеціаліста-бухгалтера. Потрібна завірена копія наказу на покладання обов'язків та картка із зразками підписів.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
gen_sokol, лист Мінфіну , а також перевіряється відповідність кандидата професійно-кваліфікаційним вимогам, установленим Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р. №59. Зокрема визначається рівень знань, якими володіє кандидат, щодо законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно правових актів Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів, наявність порушень фінансово-бюджетного законодавства на попередній роботі.
Менеджер — це керівник або керуючий, який займає постійну посаду й наділений повноваженнями в області прийняття рішень з конкретних видів діяльності фірми, що функціонує в ринкових умовах. Передбачається, що прийняті менеджером рішення є обґрунтованими й виробляються на базі використання новітніх методів керування.
Менеджмент нерозривно пов’язаний з людьми, зайнятими керуванням. У порівнянні з іншими видами праці в організації, їхня праця має ряд особливостей, що виражаються в характері самої праці, його предметі, результатах і застосовуваних коштах.
Специфіка розв’язуваних завдань визначає переважно розумовий, творчий характер управлінської праці, у якій постановка цілей, розробка способів і прийомів їхнього досягнення, а також організація спільної діяльності становлять головний сенс і зміст. У керівників особливий предмет праці — інформація, перетворюючи яку, вони приймають рішення, необхідні для зміни стану керованого об’єкта. Тому як знаряддя праці менеджерів виступають, насамперед, засоби роботи з інформацією. Результат же їхньої діяльності оцінюється за досягненням поставлених цілей.
Менеджер — це керівник або керуючий, який займає постійну посаду й наділений повноваженнями в області прийняття рішень з конкретних видів діяльності фірми, що функціонує в ринкових умовах. Передбачається, що прийняті менеджером рішення є обґрунтованими й виробляються на базі використання новітніх методів керування.
Менеджмент нерозривно пов’язаний з людьми, зайнятими керуванням. У порівнянні з іншими видами праці в організації, їхня праця має ряд особливостей, що виражаються в характері самої праці, його предметі, результатах і застосовуваних коштах.
Специфіка розв’язуваних завдань визначає переважно розумовий, творчий характер управлінської праці, у якій постановка цілей, розробка способів і прийомів їхнього досягнення, а також організація спільної діяльності становлять головний сенс і зміст. У керівників особливий предмет праці — інформація, перетворюючи яку, вони приймають рішення, необхідні для зміни стану керованого об’єкта. Тому як знаряддя праці менеджерів виступають, насамперед, засоби роботи з інформацією. Результат же їхньої діяльності оцінюється за досягненням поставлених цілей.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10628
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
yaoleg, вы не правы, ну и вопрос конечно задан неверно и мало информации даёт!!
gen_sokol, Если человек окончил Экономический или Финансовый факультет (из письма "повинен мати, зокрема, повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів.")и получил высшее образование то он вполне может занимать должность главного бухгалтера, таким образом если "Менеджер организаций" это высшее экономическое образование, а это написано в дипломе, про что gen_sokol, не сказал
gen_sokol, Если человек окончил Экономический или Финансовый факультет (из письма "повинен мати, зокрема, повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів.")и получил высшее образование то он вполне может занимать должность главного бухгалтера, таким образом если "Менеджер организаций" это высшее экономическое образование, а это написано в дипломе, про что gen_sokol, не сказал
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 30 березня 2011, 20:51
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
У нас такая же ситуация была, приказом возлагали на сотрудника (не бухгалтера) выполнение обязанностей с доплатой и правом подписи, а бухгалтер делал все документы дома. Или берите по срочному трудовому договору на период отпуска, а потом продляйте на отпуск по уходу за ребенком нового с согласованием в казначействе.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
katino, если очень хочется, то можно
перевіряється відповідність кандидата професійно-кваліфікаційним вимогам, установленим Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р. №59. Зокрема визначається рівень знань, якими володіє кандидат, щодо законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно правових актів Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів, наявність порушень фінансово-бюджетного законодавства на попередній роботі.
перевіряється відповідність кандидата професійно-кваліфікаційним вимогам, установленим Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 р. №59. Зокрема визначається рівень знань, якими володіє кандидат, щодо законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно правових актів Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів, наявність порушень фінансово-бюджетного законодавства на попередній роботі.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
afalina, На виконання вимог п. 4,5 Наказу Міністерства фінансів України від 21.02.2011р. № 214 “Про затвердження Порядку погодження призначення на посаду та звільнення з посади головного бухгалтера бюджетної установи” для погодження кандидатури на посаду головного бухгалтера керівником бюджетної установи надсилається подання про призначення на посаду головного бухгалтера, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по-батькові, дата народження кандидата, громадянство, посада, на яку рекомендується, рівень фахової і професійної підготовки, відомості про перебування в кадровому резерві, ділові та моральні якості, судимість або перебування під слідством. Крім того, до подання про призначення головного бухгалтера додаються копії:
- особової картки (форма П-2) та фотокарткою розміром 4х6 см.;
- бібліографічної довідки, засвідченої кадровою службою;
- документів про освіту, науковий ступінь, учене звання, підвищення кваліфікації, засвідчені в установленому законодавством порядку або кадровою службою;
- погодження кандидатури на посаду головного бухгалтера керівника та головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету.
- особової картки (форма П-2) та фотокарткою розміром 4х6 см.;
- бібліографічної довідки, засвідченої кадровою службою;
- документів про освіту, науковий ступінь, учене звання, підвищення кваліфікації, засвідчені в установленому законодавством порядку або кадровою службою;
- погодження кандидатури на посаду головного бухгалтера керівника та головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10628
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
afalina, есть отдельная ветка форума в разделе БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА, вот ссылка на ветку там всё найдёте
- luda061498
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 15 січня 2012, 10:41
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Чернухи
Якщо комунальний заклад є розпорядником бюджетних коштів - то в обов"язковому порядку необхідно проходии процедуру погодження!!!Ксендра писав:Если я устраиваюсь гл.бухгалтером коммунального учреждения нужно ли подавать документы на согласование в Казну?