Доброго дня! Чи є якість зміни в порядку проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень? Чи не змінилася форма анкети?
Хтось вже заповняв доукменти?
Наказом Мінфіну "Про внесення змін у додаток до Порядку проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень" від 24.06.2014 р. № 717 було внесено зміни у додаток до Порядку проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень, затвердженого наказом Мінфіну від 01.12.2011 р. № 1537. Зокрема, цим наказом було змінено форму Анкети про виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень. Нововведення набрали чинності з 1 січня 2015 року. Тож до 1 березня цього року потрібно буде подати на погодження керівнику Вашої установи уже "нову" анкету.
Сам порядок оцінки виконання головбухом його обов'язків залишився не змінним.
Більш докладно про це читайте на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 29, с. 5).
Дійсно, існує проект наказу Мінфіну "Про внесення змін у пункт 1 додатка до Порядку проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства фінансів України" від 06.02.2015 р. З його текстом можна ознайомитися на сайті Держказначейської служби http://treasury.gov.ua/main/uk/publish/category/148133.
Відповідно до проекту цього документа форма анкети має зазнати змін з 1 січня 2016 року. Однак цей проект поки що не затверджений Мінфіном. Тому про втрату чинності анкети, яка діє на сьогодні, можна буде говорити лише після затвердження наказу і його офіційного опублікування.
Уважно читайте Порядок проведення оцінювання... п.7 абзац 5 "Головний бухгалтер надає заповнену та погоджену в установленому порядку Анкету Комісії не пізніше 1 квітня року, в якому проводиться оцінка."