Оренда приміщення бюджетної установи
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 березня 2013, 17:31
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Чи існує методика по визначенню суми відшкодування орендарями за послуги енергопостачання? Як правильно розподілити між орендарями кількість витрачених ними кіловат, якщо установлено один загальний лічильник??? Дуже дякую за допомогу.
- YesipenkoTanya
- Мешканець
- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
Підкажіть будь ласка, потрібно заключити з нового року нові договори оренди приміщень для функціонування дошкільних закладів.
Якою датою орендарі мають надати заяву з проханням про надання такого приміщення. Першими числами нового року, чи дозволяєтьсяі цим роком?
Якою датою орендарі мають надати заяву з проханням про надання такого приміщення. Першими числами нового року, чи дозволяєтьсяі цим роком?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- YesipenkoTanya
- Мешканець
- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 28 грудня 2014, 09:06
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Северодонецк
Что лучше для бюджетной организации заключить договор аренды или договор позики?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 24 грудня 2013, 22:24
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
Ми бюджетна установа (неприбуткова), балансоутримувач.Майно перебуває у державній власності(власник Міністерство) Надаємо частину нежитлового приміщення в оренду(орендодавець-Фонд держмайна)Міністерство надає дозвіл на оренду, а якщо ми хочемо надати приміщення (тобто частину холлу) в погодинну оренду (наприклад на 5 год.) для торгівлі непродовольчими товарами чи потрібен тоді дозвіл Міністерства???????????
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 лютого 2015, 08:16
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Чи існує методика по визначенню суми відшкодування орендарями за послуги енергопостачання? Як правильно розподілити між орендарями кількість витрачених ними кіловат, якщо установлено один загальний лічильник??? Дуже дякую за допомогу.
електроененргия и газ распредиляєтся пропорционально площади, а вода по количеству людей
електроененргия и газ распредиляєтся пропорционально площади, а вода по количеству людей
Сільська рада отримує кошти від здачі приміщень в оренду.Кошти надходять до загального фонду.Підкажіть,будь ласка, чи військовий збір на ці доходи нараховувати і сплачувати?Дякую.
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Підкажіть. Договір з орендарями підписаний новий, оскільки була проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 березня 2013, 17:16
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
Lelya9104, свет не рассчитывается по площади, свет считают по количеству токоприемников (считайте все лампочки, принтеры, компьютеры и т.д. их мощность умножаете на количество часов работы в сутки и на количество рабочих дней) ВОТ ТАК БУДЕТ ПРАВИЛЬНО!
Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!
Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!
Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!
Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!
Загальний фонд - це можливо,вже було проведено декілька перевірок на протязі років,порушень не виявлено.Є рішення сесій.Так ,що ж з військовим збором,хто знає?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10601
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Malyuga, Тут нужно разобраться!! На сколько я понял эти деньги поступают вам в загальный фонд бюджета т.е. на счёт 3141 и далее падают на котёл 3142??? Если это так то это не вы как установа сдаёте в аренду, а сдаёт териториальная грамада, если бы вы как установа сдавали то деньги должны были поступать на 3542 и относится на доходы как указано выше по 25010300! Как вы можете из доходов бюджета ещё и удерживать военный сбор, вам же в бюджет поступает и единый налог от предпринимателей так что вы и на него будете будете начислять военный сбор ?
ЕВГЕНИЙ,да что-то запуталась я с этим военным сбором,уже и холодное остудить хочется.Да,это у меня доходы загального фонда...Теперь и правда какой с них военный сбор?Спасибо.
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Підкажіть. Договір з орендарями підписаний новий, оскільки була
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 березня 2015, 17:56
- Регіон: Киевская область
- Звідки: Киев
Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
- YesipenkoTanya
- Мешканець
- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
Якщо в договорі не прописано, то не потрібно страхувати, а ще краще дізнайтесь у них, можливо своєїхнє майно вони страхують самостійно.,і кімната вже застрахована1985myraider писав:Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 21 серпня 2014, 09:26
- Регіон: Полтавская Область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня! Підкажіть, можливо у когось є така ситуація, коли орендарем виступає установа Центр державного земельного кадастру? Яка відсоткова ставка вами застосована згідно Постанови КМУ №786 при нарахуванні орендної плати? І на якій підставі? Заздалегідь дякую.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 3 рази
Приміщення та землю в березні 2015 року територіальною громадою району передано за цільовим призначенням територіальному центру для розміщення стаціонару (проживання громадян порхилого віку). Обласна адміністрація планує відремонтувати приміщення, додатково добудувати будиночки та заселити біженців зі сходу, мотивуючи це тим, що терцентр наразі не займає будинків (не має коштів для відкриття стаціонару).
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 75
- З нами з: 11 березня 2013, 15:10
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Підкажіть. Орендарі відмовляються виплачувати інфляцію, оскільки в цьому році вона сильна виросла. Що робити в цьому випадку, адже орендна плата за місяць з коригуванням щомісячної інфляції і надалі буде сильно рости
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ну как они могут отказаться от оплаты по договору?
Судиться, значит...
Судиться, значит...
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Яна6713 писав:нужно ли начислять тепло при аренде 1 м. кв. под банкомат или кофе автомат
Потрібно нараховувати комунальні і експлуатаційні послуги по теплу при оренді 1 м.кв., але такі стягування потрібно передбачати у Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Pariz писав:в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу
А як Ви дізнались, що споживча потужність банкомату 1 кВт за добу ?
- viktoriy_ubr
- Квартирант
- Повідомлень: 98
- З нами з: 14 лютого 2012, 23:19
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 8 разів
Центр зайнятості орендує приміщенняя у міської ради. Договора оренди перезаключаються щорічно . Індексація орендної плати нараховується .
З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?
Допоможіть ! Наперід вдячна.
З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?
Допоможіть ! Наперід вдячна.
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 10 січня 2013, 13:18
- Регіон: Киевская Область
- Звідки: Белая Церковь
Центр зайнятості - бюджетна установа, і відповідно орендна плата становить 1 грн. в рік (без ПДВ). Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди. Тобто базовим буде місяць укладення договору, індексація нараховуватиметься в кінці поточного року. Механізм, прописаний у Методиці, не враховує, на жаль, особливості реєстрації бюджетних зобовязань. За відсутності кошторисних призначень потрібно або вносити зміни до кошторису, або... просто сплатити ту нещасну гривню з копійками готівкою через будь-який банк.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
У бюджетній установі підприємець орендує приміщення для розміщення ксероксу. Працює там одна особа з 9.00 до 15.00 годин, тобто 6 годин робочого часу.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.
Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.
Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.