Я новий бухгалтер, директор клубу приніс мені виручку від проведення дискотеки і все ). Підкажіть будь-ласка, які документи вимагати від директора клубу, чим мені керуватись для обліку, які проводки. Знаю що спецфонд платні послуги.
Буду вдячна за допомогу.
конкретно: які мають бути затверджені положення чи інструкції, облік квитків, порядок їх списання, на основі чого і в якому МО нарахування доходів і т.д.
Продаж квитків
-
Ivanka
- Квартирант

- Повідомлень: 60
- З нами з: 25 травня 2012, 16:15
- Регіон: Тернопольская область
- Подякували: 1 раз
katino, а на основі якого первинного документу?
Швец, я бухгалтер сільської ради і хотіла би знати що іменно я в себе повинна вести. Як я зрозуміла директор сільського клубу звітується в район. Відомості про квитки, їхній облік я в себе в бухгалтерії ніде не знайшла, виручка здавалась в банк і в МО 3 проводка дт323 кт711.
Також звертаюсь до сільських рад і прошу поділитись, як в них ведеться облік.
katino, Швец, дякую.
Швец, я бухгалтер сільської ради і хотіла би знати що іменно я в себе повинна вести. Як я зрозуміла директор сільського клубу звітується в район. Відомості про квитки, їхній облік я в себе в бухгалтерії ніде не знайшла, виручка здавалась в банк і в МО 3 проводка дт323 кт711.
Також звертаюсь до сільських рад і прошу поділитись, як в них ведеться облік.
katino, Швец, дякую.