Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Нeма за що завжди радий допомогти.

Korsha
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 25 травня 2017, 21:14
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Korsha »

Доброго дня, скажіть будь-ласка, чи може одна будівельна організація розробити проектно-кошторисну документацію та надавати свої послуги для проведення капітального ремонту? (заміна віконних блоків)

Тетяна Бондар
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 серпня 2016, 16:44
Регіон: Луганская область

Повідомлення Тетяна Бондар »

Владислав Станкус, підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус,  підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.
Доброго ранку!
На мою думку заміна зношеного шиферу на метало-черепицю це не модернізація, оскільки такі роботи здійснюються для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання.
Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Тетяна Бондар
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 серпня 2016, 16:44
Регіон: Луганская область

Повідомлення Тетяна Бондар »

Владислав Станкус, Дуже вдячна!!!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус,  Дуже вдячна!!!
Нема за що, завжди радий допомогти!

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?
Доброго дня!
Після складання дефектного акту слід виготовити проектно-кошторисну документацію. Виготовити її може будь яка організація, яка має відповідних фахівців. Вартість визначену в проектно-кошторисній документації слід буде взяти як очікувану вартість при проведенні закупівлі робіт з капітального ремонту. Переможець торгів буде проводити роботи виходячи з проектно-кошторисної документації.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Дуже дякую, але ось тут про те ,що проектно-кошторисної документацію робить саме та організація , що буде проводити роботи, якщо її робила інша організація, то треба переробляти.
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... 1%96%D1%8F
Тоді як, самим прораховувати приблизно, але можемо щось не взяти до уваги....

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Ось цитати
накрапас
Підкажіть будь-ласка! Проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту виготовлена одним підрядником, а змушують працювати з іншим, той інший каже, що ціни в кошторисі вже не актуальні. Маємо ми право робити відхилення від кошторису чи ні?

Станкус Тетяна
Потрібно робити нову проектно-кошторисну документацію. Але тут виникає запитання - на розроблення попередньої ж також були втричені бюджетні кошти, виходить - марно?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Ось цитати
накрапас
Підкажіть будь-ласка! Проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту виготовлена одним підрядником, а змушують працювати з іншим, той інший каже, що ціни в кошторисі вже не актуальні. Маємо ми право робити відхилення від кошторису чи ні?

Станкус Тетяна
Потрібно робити нову проектно-кошторисну документацію. Але тут виникає запитання - на розроблення попередньої ж також були втричені бюджетні кошти, виходить - марно?
Тут була інша ситуація, треба враховувати часовий чинник, як правило роблять документацію, а гроші на ремонт дають через рік, тому і виникають питання.
Якщо розуміти, що кошти на ремонт будуть виділені в строк, то діяти слід як я зазначив вище.
Наврядчи Ви самі зможете порахувати вартість робіт, для цього потрібна спеціальна програма.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Так, я теж думаю , що це повинні робити фахівці, дякую.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Так, я теж думаю , що це повинні робити фахівці, дякую.
Нема за що завжди радий допомогти!

PiT_Stop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 26 травня 2017, 10:12
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення PiT_Stop »

Владислав Станкус, підкажіть будь ласка! Проводимо капітальний ремонт котельні. Власними силами закупили котел та бак. Заключили договір та зробили проектно-кошторисну документацію та експертизу. З іншою організацією укладаємо договір підряду на виконання робіт (після процедури Prozoro).За моєї практики це перший ремонт, тому дуже прошу допомогти розібратися, чи правильно я все розумію:
1.Складається дефектний акт
2.Купуємо за власні кошти котел та бак (за КЕКВ 3110)
3.Виготовляємо проектно-кошторисну документацію, та експертизу
4Оформлюється Наказ керівника (про затвердження проектно-кошт.докум. на кап.ремонт на суму...)
5.Укладаємо Договір підряду .
6.Підписуємо КБ2 та КБ 3.
7.Закуплені котел та бак передаємо підряднику по Акту ???
8.Приходуємо матеріали від ремонту, металолом тощо.
9.Складамо акт вводу в експлуатацію
Чи правильно я все розумію, може потрібно щось ще по документам? І потрібно списувати вартість котла на витрати періоду чи можна обліковувати його як окремий основний засіб?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

PiT_Stop писав:Владислав Станкус, підкажіть будь ласка! Проводимо капітальний ремонт котельні. Власними силами закупили котел та бак. Заключили договір та зробили проектно-кошторисну документацію та експертизу. З іншою організацією укладаємо договір підряду на виконання робіт (після процедури Prozoro).За моєї практики це перший ремонт, тому дуже прошу допомогти розібратися, чи правильно я  все розумію:
1.Складається дефектний акт
2.Купуємо за власні  кошти котел та бак (за КЕКВ 3110)
3.Виготовляємо проектно-кошторисну документацію, та експертизу
4Оформлюється Наказ керівника (про затвердження проектно-кошт.докум. на кап.ремонт на суму...)
5.Укладаємо Договір підряду .
6.Підписуємо КБ2 та КБ 3.
7.Закуплені котел та бак передаємо підряднику по Акту ???
8.Приходуємо матеріали  від  ремонту, металолом тощо.
9.Складамо акт вводу в експлуатацію
Чи правильно я все розумію, може потрібно щось ще  по документам?  І потрібно списувати вартість котла на витрати періоду чи  можна обліковувати його як окремий основний засіб?
Доброго ранку!
Ви все добре розумієте як для новачка.
Щодо передачі котла та баку підряднику - так таку передачу з метою встановлення слід здійснити  оформивши відповідний акт.
Акти № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» слід підписувати після проведення підрядником робіт та Вашої ретельної перевірки щодо обсягів виконаних ним робіт.
Виходячи з назви «капітальний ремонт котельні» припущу, що старий котел та бак до ремонту були присутні.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.

PiT_Stop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 26 травня 2017, 10:12
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення PiT_Stop »

Владислав Станкус, дуже дякую Вам!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

PiT_Stop писав:Владислав Станкус, дуже дякую Вам!
Нeма за що завжди радий допомогти.

свд1104
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 19:29
Регіон: Одесская область

Повідомлення свд1104 »

Здравствуйте.Прошу Вас дать разъяснение по поводу спорного вопроса. В нашем учебном заведении выполнены УСЛУГИ на 200 000,00 грн. по электромонтажным работам за показателем четвертой национального классификатора Украины ДК 021:2015  – 45310000-3 «Электромонтажных работы», а именно электромонтажные работы в учебных корпусах.

Возможно ли выполнять в этом же календарном году  ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины               ДК 021:2015 .

Заранее благодарен. С ув. СВД.
Востаннє редагувалось 01 жовтня 2017, 12:00 користувачем свд1104, всього редагувалось 2 разів.

свд1104
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 19:29
Регіон: Одесская область

Повідомлення свд1104 »

16.07.2017

Здравствуйте. Какие инженерные сети подлежат текущему ремонту? (сигнализация, видеогаблюдение, вентиляция) Заранее спасибо. С ув. СВД.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

свд1104 писав:16.07.2017

Здравствуйте. Какие инженерные сети подлежат текущему ремонту? (сигнализация, видеогаблюдение, вентиляция) Заранее спасибо. С ув. СВД.
Доброго ранку!
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту відносяться:
1.2.11.5. Частковий ремонт вентиляційних коробів у приміщеннях з укріпленням існуючих плит та промазуванням тріщин, укріплення вентиляційних жалюзійних ґрат;
1.2.11.17. Ремонт вентиляційних збірних коробів вставками;
1.2.11.18. Усунення підсосу повітря у вентиляційних шахтах на горищі; підтримання у справному стані дросель-клапанів у шахтах;
1.2.11.19. Ремонт металевих повітроводів, укріплення та зміна підвісок та засобів кріплення;
1.2.17.16. Ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших інженерних систем у разі їх наявності.

=Натали=
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 16 грудня 2015, 17:52
Регіон: Житомирская область

Повідомлення =Натали= »

владислав добрый день.
помогите разобраться совсем в этом ничего непонимаю.
Мы как установа есть-балансоутрумувачи(майно комунальная власность).У нас по договору орендует 5 єтажное здание дом-престарелых(все деньги от оренды идут на наш счет)
На даный момент к нам обратился директор-орендар решить вопрос с ремонтом крыши,которая покрыта рубероидом(как все 5-этажки прошлых лет),она течет ужасно,но требуемой сумы у нас нет(от оренды).будем обращаться в миськвиконком с просьбой о доп.деньгах.
в 2015 году был произведен поточный ремонт крыши на суму 35 тис.
Вопросы:
1)какая последовательность действий при просьбе о доп.деньгах,нужно предоставить проек.коштор.документацию под лист?
2)Примерная стоимость ремонта 270-300 тис.,это будет капитальный ремонт,как я понимаю?
3)если мы закажем проектно кошторисну у какого то ПП,потом розмещаем обьявление на прозорро и эту же документацию вылаживаем там?если выиграет кто-то кто опустит цену. Как быть?,он по этой документации должен все работы делаться и на туже сума,так я понимаю?
4)в договоре оренды в наши(балансоутримувача) *права и обовязки*невходит капитальный ремонт.
а вот в *правах и обовязках орендаря*прописано --проводити капремонт при наявности дозволу виконкому---
как быть?вносить изменения в договор или же чтоб виконком дал разрешение нам как балансоутрумавачам провести кап.ремонт крыши для поддержания обьекта аренды в состоянии,которое не мешает использовать обьект аренды.
заранее благодарна за ответ.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи Ваше запитання зрозуміло, що підстав проводити капітальний ремонт за рахунок коштів Вашої установи не має.
Я бачу 2 шляхи вирішення Вашого питання:
1. Будинок для людей похилого віку звертається до своєї вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань на проведення капітального ремонту покрівлі.
2. Ви вносити зміни до договору оренди в частині проведення капітального ремонту.
Після внесення змін у Вас буде право звернутись до вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань. До запиту слід буде надати кошторис, на підставі якого була визначена вартість капітального ремонту.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.
Хочу зазначити, що перший варіант мені подобається більше, та і Вам менше проблем.

contact8383
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Регіон: Сумская область

Повідомлення contact8383 »

Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

contact8383 писав:Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?
Доброго дня!
Відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.8. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також вибіркова заміна, та укріплення відсталих плінтусів.
При цьому, відповідно до п.п. 2.5.7 Примірного переліку №150 до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою.
Отже в Вашому випадку повна заміна лінолеуму це роботи з капітального ремонту.

contact8383
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Регіон: Сумская область

Повідомлення contact8383 »

Владислав Станкус писав:
contact8383 писав:Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?
Доброго дня!
Відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.8. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також вибіркова заміна, та укріплення відсталих плінтусів.
При цьому, відповідно до п.п. 2.5.7 Примірного переліку №150 до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою.
Отже в Вашому випадку повна заміна лінолеуму це роботи з капітального ремонту.
если 2 полоски линолеума это текущий?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Якщо дві з двох то капітальний.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус писав:Доброго дня!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи Ваше запитання зрозуміло, що підстав проводити капітальний ремонт за рахунок коштів Вашої установи не має.
Я бачу 2 шляхи вирішення Вашого питання:
1. Будинок для людей похилого віку звертається до своєї вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань на проведення капітального ремонту покрівлі.
2. Ви вносити зміни до договору оренди в частині проведення капітального ремонту.
Після внесення змін у Вас буде право звернутись до вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань. До запиту слід буде надати кошторис, на підставі якого була визначена вартість капітального ремонту.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.
Хочу зазначити, що перший варіант мені подобається більше, та і Вам менше проблем.
владислав спасибо за ответ.я с этой же организации,кому отвечали,но ник мой.
хочу услышать ваш ответ по поводу вашего ответа но уже с моим вопросом а не коллеги.
вот ваш ответ **Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.** 
у нас в в городе есть Положення принятое местными властями "порядок здійснення допорогових закупівель"там одним из пунктов есть---вимоги даного порядка застосовуються до замовників за умови,що річна вартість предмета закупівлы товару,робіт и послуг згідно словника.. дорывнює або перевищує 50 тис.---
вот с этих соображений и прописали вопрос 3.(3.если мы закажем проектно кошторисну у какого то ПП,потом розмещаем обьявление на прозорро и эту же документацию вылаживаем там?если выиграет кто-то кто опустит цену. Как быть?,он по этой документации должен все работы делаться и на туже сума,так я понимаю?)
как вы теперь смотрите на эту ситуацию?мы ведь должны под город подстраиваться.я так понимаю.первый раз такое.совершенно запутались.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Так, Ви повинні дотримуватись данного Положення.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус писав:Доброго дня!
Так, Ви повинні дотримуватись данного Положення.
спасибо за ответ.

ТетянаК
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 серпня 2016, 11:11
Регіон: Черкасская область

Повідомлення ТетянаК »

Владислав Станкус, Жобрий день ! Ваша думка - Бюдж.організація проплатила кап.ремонт приміщення і в складі кошторису цього ремонту був включений кондиціонер. Такі роботи віднеслись на фактичні видатки. А що робити з кондиціонером ??? Його придбання за рах. кекв 3132 ніяке ! Може його на позабаланс з приміткою "у складі кап. ремонту"?

Відповісти

Повернутись до “Різне”