Казначейське обслуговування

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Відповісти
marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

Скажите пожалуйста, казна требует оформлять ключи на руководителя, гл.буха и печать, с 1 июля они обязательны для оплаты больничных (верификация).   А как быть с постановой 1452 где сказано что на эту "троицу" ключи могут быть только одни выданные одним акред. центром серт. ключей... У всех один набор уже есть от акредит цетра ДФС."

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8738
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

marinasin писав:Скажите пожалуйста, казна требует оформлять ключи на руководителя, гл.буха и печать, с 1 июля они обязательны для оплаты больничных (верификация).   А как быть с постановой 1452 где сказано что на эту "троицу" ключи могут быть только одни выданные одним акред. центром серт. ключей... У всех один набор уже есть от акредит цетра ДФС."
Вроде давно уже внесли змины в эту постанову

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

так изменения были вроде бы о том что можно еще на кого то брать ключи. Назначить ответств. лицо и на него. Но с июля казна требует именно на тройку ключи взятые у них да еще и за деньги

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8738
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Установа отримує на договірних засадах послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом, від акредитованих центрів сертифікації ключів. У разі коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вам генерує ключі ДКСУ тому слова "У разі" до вас не відносяться!

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

Дякую!

cder11111
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 січня 2016, 09:20
Регіон: Винницкая область

Повідомлення cder11111 »

Підскажіть для генерації ключів в ДКСУ крімдодатків1-3 , що ще портібно і де взяти додаток для довіреності особи ,що відповідає замість керівників

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 424 рази

Повідомлення yaoleg »

10.3. Для проведення процедури реєстрації заявник подає такі документи:
супровідний лист, в якому заявник зазначає комплект поданих документів для проведення процедури реєстрації заявника та формування посиленого сертифіката ключа підписувача;
заповнену заяву про реєстрацію (додаток 2), підписану заявником;
заповнену заяву на формування посиленого сертифіката відкритого ключа (додаток 1);
заяву-приєднання до договору, підписану заявником;
копію  виписки (витягу, довідки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, засвідчену в установленому порядку. За наявності технічної можливості ВПР, додаткова ідентифікація заявника проводиться з використанням відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або інших державних  інформаційних  системах  (реєстрах) в електронному вигляді;
оригінал або засвідчена копія установчих документів організації (установи), надаються винятково для ознайомлення;
копію документа, що підтверджує повноваження (займану посаду) підписувача (копія наказу, витяг з наказу про призначення на посаду тощо), засвідчену в установленому порядку;
копію документа, що підтверджує повноваження керівника (копія наказу, витяг з наказу про призначення керівника тощо), який підписав заяву про реєстрацію, засвідчену в установленому порядку;
копії 1–2 сторінок (3–6 у разі наявності відміток) паспорта підписувача засвідчені підписом власника. Якщо підписувач має паспорт виготовлений у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, надається копія даного документа, засвідчена підписом власника;
копію облікової картки платника податків підписувача, засвідчену підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника;
копію рішення установи (її керівника), яким визначено працівника, що забезпечує застосування електронного цифрового підпису в цій установі (далі – уповноважена особа) (для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності).
Якщо установчими документами не визначено скороченої назви організації (установи), додатково подається лист, що дозволить використовувати визначену скорочену назву організації (установи) в сертифікатах відкритих ключів.
З метою запобігання доступу сторонніх осіб до ключових даних підписувачів уповноважена особа разом з комплектом поданих документів  надає  конверти з розрахунку один конверт – для одного носія ключової інформації

cder11111
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 січня 2016, 09:20
Регіон: Винницкая область

Повідомлення cder11111 »

А що потрібно для того , щоб керівники не їхали підписувати з пакетом документів , а просто спеціаліст  завіз все підписане.Таке можливо? Чи це може бути розпорядження на довірену особу , якщо ми селищна рада

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 424 рази

Повідомлення yaoleg »

cder11111 писав:А що потрібно для того , щоб керівники не їхали підписувати з пакетом документів , а просто спеціаліст  завіз все підписане.Таке можливо? Чи це може бути розпорядження на довірену особу , якщо ми селищна рада
копію рішення установи (її керівника), яким визначено працівника, що забезпечує застосування електронного цифрового підпису в цій установі (далі – уповноважена особа) (для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності).

Вороновська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 21 березня 2017, 14:28
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Вороновська »

Доброго дня, допоможіть будь ласка, у нас є постачальник у якого немає іден.кода, тільки паспортні данні, як правльно набрати фінансове забов'язання до казни?

Відповісти

Повернутись до “Різне”