Срібловмісні відходи
-
Roma_shka
- Мандрівник

- Повідомлень: 30
- З нами з: 27 січня 2015, 08:59
- Регіон: Сумская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 10 разів
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, фізична особа підприємець, згідно договору, забрала відпрацьований фіксаж після проявки рентген плівки на утилізацію. ФОП перерахував кошти установі(платнику ПДВ) за слібловмісні відходи, надав паспорт, підтверджуючі документи про сплату. Питання в наступному - чи потрібно сплачувати ПДВ з суми перерахованих ФОПом коштів, чи він повинен був перерахувати кошти з урахуванням ПДВ? Чи взагалі обкладаються ПДВ такі доходи, адже до 2017р. ці доходи були звільнені від ПДВ? Дякую за відповідь.
-
Людмила87
- Мандрівник

- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
Доброго дня! Звертаюсь з таким питанням: наша установа збирає срібловмісні відходи (фіксаж, рентгенплівку), здає спеціалізованому підприємству та отримує за це кошти, так от чи потрібно спочатку оприбутковувати їх на баланс як запаси? всі знайомі організації такого не роблять, мовчки здають, але при цьому отримані кошти зараховують як дохід від реалізації 25010400.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10836
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Спеціально для вас тільки що про макулатуру зробив, у вас те самеЛюдмила87 писав:Доброго дня! Звертаюсь з таким питанням: наша установа збирає срібловмісні відходи (фіксаж, рентгенплівку), здає спеціалізованому підприємству та отримує за це кошти, так от чи потрібно спочатку оприбутковувати їх на баланс як запаси? всі знайомі організації такого не роблять, мовчки здають, але при цьому отримані кошти зараховують як дохід від реалізації 25010400.
-
Людмила87
- Мандрівник

- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
Дякую, що розписали навіть по меморіальних ордерах! теж згодна із застосуванням рахунка 7211 при списанні, якщо воно відбувається в одному звітному періоді з оприбуткуванням. Якщо ж ці операції проводяться в різних місяцях, тоді робимо довідку про надходження в натуральній формі і вносимо зміни до кошторису, так? Третю проводку можна зробити одночасно з надходженням коштів (це приблизно 2 місяці від дати реалізації)?EVGENIY писав:Спеціально для вас тільки що про макулатуру зробив, у вас те самеЛюдмила87 писав:Доброго дня! Звертаюсь з таким питанням: наша установа збирає срібловмісні відходи (фіксаж, рентгенплівку), здає спеціалізованому підприємству та отримує за це кошти, так от чи потрібно спочатку оприбутковувати їх на баланс як запаси? всі знайомі організації такого не роблять, мовчки здають, але при цьому отримані кошти зараховують як дохід від реалізації 25010400.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10836
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
довідка про надходження не потрібна, третю проводку можна робити після передачі, якщо напевно відомо скільки коштів вам надійде!