- автоматизована система для створення табелів обліку робочого часу.
Переваги системи:
• Зрозумілий інтерфейс
• Зручне введення даних
• Можливість створення індивідуальних шаблонів табелів на замовлення
• Імпорт/експорт введених даних
Щоб почати створювати табелі обліку робочого часу у системі Easy Timesheet необхідно спочатку (один раз) заповнити інформацію про персонал та календар (свята і перенесені дні), а надалі тільки підтримувати введену інформацію в актуальному стані.
Процес створення табелю займає менше хвилини, необхідно тільки вибрати шаблон і дату табелю, та зберегти готовий файл на комп’ютері.
Програма для створення табелів обліку робочого часу Easy Timesheet
-
ETS
Наразі програма безкоштовна.tinamar писав:Ціна?
-
ETS
Зараз є можливість налаштувати тільки кількість робочих годин для всіх працівників (.
Налаштування кількості робочих годин окремо для кожного працівника буде додано у наступних версіях.
Налаштування кількості робочих годин окремо для кожного працівника буде додано у наступних версіях.
-
ETS
Вийшла нова версія автоматизованої системи для створення табелів обліку робочого часу Easy Timesheet 0.9.9.2b.
Основні зміни у версії:
* Додано два формати паперу для створення табелів: А3 та А3 (2 х А4). Обидва формати використовують повну форму табеля затверджену Наказом Держкомстату України № 489 від 05.12.2008, в яку тільки додано стовпчик з науковими ступенями та вченими званнями, який можна вимкнути. Формат А3 – для друку на форматі паперу А3, а формат А3 (2 х А4) – це табель формату А3 розділений на 2 сторінки А4 формату, для друку на двох аркушах А4 формату.
* В таблицю додано новий стовпчик «Оклад, грн». Дані з нього будуть виводитись в останній стовпчик табеля А3 формату. Для табелів формату А4 заповнювати не обов’язково.
Докладніше про нову версію читайте на сторінці .
Основні зміни у версії:
* Додано два формати паперу для створення табелів: А3 та А3 (2 х А4). Обидва формати використовують повну форму табеля затверджену Наказом Держкомстату України № 489 від 05.12.2008, в яку тільки додано стовпчик з науковими ступенями та вченими званнями, який можна вимкнути. Формат А3 – для друку на форматі паперу А3, а формат А3 (2 х А4) – це табель формату А3 розділений на 2 сторінки А4 формату, для друку на двох аркушах А4 формату.
* В таблицю додано новий стовпчик «Оклад, грн». Дані з нього будуть виводитись в останній стовпчик табеля А3 формату. Для табелів формату А4 заповнювати не обов’язково.
Докладніше про нову версію читайте на сторінці .