"РБюджет"
- nessa-iness
- Мешканець
- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
Саме смішне, що нормальному антивірусу "Касперському" - нормально, без проблем, а безкоштовний Аваст на нього "плюється". Я відключила аваст, запустила програму, потім включила аваст і все, більше не плювався.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Аваст буде плюватися при наступному оновленні. Тому це тимчасове вирішення проблеми. Крім аваста, наскільки знаю, всі інші антивіруси нормально ставляться до програми.nessa-iness писав:Саме смішне, що нормальному антивірусу "Касперському" - нормально, без проблем, а безкоштовний Аваст на нього "плюється". Я відключила аваст, запустила програму, потім включила аваст і все, більше не плювався.
- nessa-iness
- Мешканець
- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
Хочеться подякувати розробнику за цю програму РБюджет. Майже місяць тестували, все позаносили і о, щастя - касові, фактичні, асигнування, головна, ордери - все тягне саме і стає як треба. А сьогодні всі договори та акти на єдату занесла одним чарівним кліком і від радості що "завантажено n договорів та n актів і накладних, помилок -0" вирішила написати цей коммент)))) Дуже підходить сільським радам, так як є можливість формувати розпорядження та передачу з загального до спецфонду.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Дуже приємно, що Вам сподобалося!nessa-iness писав:Хочеться подякувати розробнику за цю програму РБюджет. Майже місяць тестували, все позаносили і о, щастя - касові, фактичні, асигнування, головна, ордери - все тягне саме і стає як треба. А сьогодні всі договори та акти на єдату занесла одним чарівним кліком і від радості що "завантажено n договорів та n актів і накладних, помилок -0" вирішила написати цей коммент)))) Дуже підходить сільським радам, так як є можливість формувати розпорядження та передачу з загального до спецфонду.
Хочу наголосити, що програма тестується в реальних умовах на достатньо великих установах з сильною загрузкою основних функцій (у них програма працює на максимумі можливостей), тому для менших установ (рівня сільської ради або розпорядника нижнього рівня з кількома функціями) всепрацює з запасом і майже без помилок. Але якщо в когось якась функція працює з явними помилками або видає результат не такий як від неї очікували (можливо в когось якісь особливості роботи, не враховані в програмі), завжди можете звернутися з описом проблеми і я спробую виправити або знайти якийсь спосіб отримати потрібний Вам результат.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
До уваги користувачів, тих хто користується модулем обліку договорів для занесення даних на сайт Є-Дата
Повідомляю що починаючи з версії 16.1.6 яка випущена 01.02.2018 р. внесено зміни у модуль облік договорів у зв’язку із впровадженням нових csv-шаблонів.
Відтепер для внесення на сайт Є-Дата потрібно вибирати нові шаблони. По старим шаблонам дані експортовані з програми РБюджет не вноситимуться. Тому при виборі функції «Завантажити» слід користатися полем «виберіть файл (новий формат)».
Нові шаблони дають можливості для більш повного заповнення документів на сайті Є-Дата. А саме вносити суму в т.ч. ПДВ в договорах, додаткових угодах та актах накладних, вносити предмет договору (що є обов’язковим полем), вносити підстави додаткової угоди.
В зв’язку з цим змінені форми введення/редагування відповідних документів у модулі обліку договорів. Програма намагатиметься сама повністю контролювати внесення сум ПДВ (при виборі «з ПДВ») та відслідковувати наростаючі суми як самого договору так і суми його ПДВ при внесенні додаткових угод до цих договорів, хоча все таки потрібно перевіряти ці суми щоб не допустити якоїсь помилки.
Також при редагуванні договорів є можливість вибрати код ДК 021(cpv-код) який експортується на сайт. І хоча поки що допускається внесення договорів на сайт без вибору цього коду але неодноразово було наголошено про необхідність вибору цього коду, тому його бажано все таки заповнювати.
Повідомляю що починаючи з версії 16.1.6 яка випущена 01.02.2018 р. внесено зміни у модуль облік договорів у зв’язку із впровадженням нових csv-шаблонів.
Відтепер для внесення на сайт Є-Дата потрібно вибирати нові шаблони. По старим шаблонам дані експортовані з програми РБюджет не вноситимуться. Тому при виборі функції «Завантажити» слід користатися полем «виберіть файл (новий формат)».
Нові шаблони дають можливості для більш повного заповнення документів на сайті Є-Дата. А саме вносити суму в т.ч. ПДВ в договорах, додаткових угодах та актах накладних, вносити предмет договору (що є обов’язковим полем), вносити підстави додаткової угоди.
В зв’язку з цим змінені форми введення/редагування відповідних документів у модулі обліку договорів. Програма намагатиметься сама повністю контролювати внесення сум ПДВ (при виборі «з ПДВ») та відслідковувати наростаючі суми як самого договору так і суми його ПДВ при внесенні додаткових угод до цих договорів, хоча все таки потрібно перевіряти ці суми щоб не допустити якоїсь помилки.
Також при редагуванні договорів є можливість вибрати код ДК 021(cpv-код) який експортується на сайт. І хоча поки що допускається внесення договорів на сайт без вибору цього коду але неодноразово було наголошено про необхідність вибору цього коду, тому його бажано все таки заповнювати.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Якщо не запускається можна скачати і втановити Рантайм Аксес2003.Людмила Деревянченко писав:Скачала программу "РБюджет", не запускается, что делать?
Можливо після цього запуститься.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 24
- З нами з: 09 серпня 2016, 10:29
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Важко сказати, планував в цьому році але через складність і неоднозначність законодавчої бази починаю сумніватися в тому що вийде щось зробити зручне і функціональне, тому поки що удосконалюю те що є.Грищенко Татьяна66 писав:Доброго дня!)А на коли ви плануєте розробити нарахування заробітної плати в Рбюджет?
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Щоб ввести реєстраційний рахунок потрібно спочатку ввести рахунок фінансування загального фонду (рахунок вищестоящої організації з якої надходять кошти на ваш реєстраційний) а потім власне Ваш рахунок з підпорядкуванням до рахунку фінансування. При цьому, у випадку використання 7 значних кодів КПКВ місцевого бюджету перед ввееднням рахунку потрібно у довіднику бюджетної класифікації ввести код КПКВ у відповідний рохділ класифікації.Ландыш писав:Добрый день. Установили программу. Подскажите как настроить счета. Мы организация 3 уровня у нас один реестрационный счет, подчиненных ему нет. Спасибо
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Можна і не взнавати а просто набрати будь який номер рахунку (а також номер рахунку видно в виписці казначейства). Вірний рахунок необхідно вводити лише тим хто робить заявку на фінансування (є і такі).Ландыш писав:А если у нас нет счета фінансування, по другому нельзя, или только узнавать у вышестоящей его.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Є можливість розділяти але не на 1,2,3... а на дріб код класифікації з фондом.Ландыш писав:Подскажите есть ли возможность разделять счета 2313 на 2313/1, 2313/2 в ордерах и как настроить?
Для цього у плані рахункв потрібно вибрати 2313, вибрати зверху "аналітика", вибрати аналітичний рахунок "Фінанс" та відмітити "Виділяти в головній книзі".
В результаті цього в меморіальних ордерах і головній книзі даний рахунок буде розподілятися відповідно до вибраного рівня "Фінанс" а саме функції відповідно введених реєстаційних рахунків.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 7 разів
VOV, Добрий день!
З початку місяця користуюсь програмою РБюджет, дуже рада, що знайшла її. Поступово освоюю.
WIN XP, Access 2007, Excel 2007
1. Підкажіть, будьласка, як можна зберегти і роздрукувати звіт "Аналіз до норми" в розділі обліку продуктів харчування, чи він доступний тільки для перегляду.
2. Книга складського обліку в форматі Excel в графі витрачання не правильно проставляє вагу (наприклад 1114,000 замість 1,114, але не у всіх позиціях книги), хоча залишок розрахований вірно. В Access в форматі перегляду цифри записані вірно. Не знаю, як вислати приклад файлу.
Заздалегідь вдячна!
З початку місяця користуюсь програмою РБюджет, дуже рада, що знайшла її. Поступово освоюю.
WIN XP, Access 2007, Excel 2007
1. Підкажіть, будьласка, як можна зберегти і роздрукувати звіт "Аналіз до норми" в розділі обліку продуктів харчування, чи він доступний тільки для перегляду.
2. Книга складського обліку в форматі Excel в графі витрачання не правильно проставляє вагу (наприклад 1114,000 замість 1,114, але не у всіх позиціях книги), хоча залишок розрахований вірно. В Access в форматі перегляду цифри записані вірно. Не знаю, як вислати приклад файлу.
Заздалегідь вдячна!
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
1. Аналіз до норм роздрукувати можна як і будь який документ за допомогою комбінації клавіш <Ctrl> + <P>. Про це вказано в настанові користувача в оснаннньому пункті (мібуть потрібно перенести повище бо не всі дочитують до цього...). Експорт в Ексель цього документу не передбачено через те що документ досить складний в розрахунку (а як наслідок і в процедурі експорту) і є розробленим саме для відображення цього аналізу, тому забезпечувати відповідність до якогось нормативного документу шляхом послідуючого редагування не має потреби.ТОМ писав:VOV, Добрий день!
З початку місяця користуюсь програмою РБюджет, дуже рада, що знайшла її. Поступово освоюю.
WIN XP, Access 2007, Excel 2007
1. Підкажіть, будьласка, як можна зберегти і роздрукувати звіт "Аналіз до норми" в розділі обліку продуктів харчування, чи він доступний тільки для перегляду.
2. Книга складського обліку в форматі Excel в графі витрачання не правильно проставляє вагу (наприклад 1114,000 замість 1,114, але не у всіх позиціях книги), хоча залишок розрахований вірно. В Access в форматі перегляду цифри записані вірно. Не знаю, як вислати приклад файлу.
Заздалегідь вдячна!
2. Така проблема вже виникала. Я думав що вдалося її вирішити. Виходить що ні. Спробую ще раз розібратися та виправити.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 7 разів
Дякую за швидку відповідь! Велика потреба виводу на друк акта списання продуктів харчування у вигляді меню-вимоги, тому що часто приходиться коректувати. На форумі часто запитують про меню-вимогу.... Якщо ніяк вона не планується, скажіть, та й не будем надіятись) Excel на допомогу!
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Я часто чув про меню вимогу але я не можу уявити як саме реалізувати введення цього документу в програму.ТОМ писав:Дякую за швидку відповідь! Велика потреба виводу на друк акта списання продуктів харчування у вигляді меню-вимоги, тому що часто приходиться коректувати. На форумі часто запитують про меню-вимогу.... Якщо ніяк вона не планується, скажіть, та й не будем надіятись) Excel на допомогу!
Справа в тому що зараз реалізовано введення витрачання продуктів харчування за день у розрізі вікових груп по яких відбувається аналіз викоритання до норм. Меню вимога передбачає внесення того ж списку продуктів але ще із розбивкою на сніданок, обід, полудень, вечерю. Якщо ввети цю розбивку то доведеться вносити в 4 рази більше інформації (а для централізованих бухгалтерій це неможливо), яка все одно буде сумуватися для виконання аналізу. Я думаю що це дуже погіршить зручність введення інформації. Якби можна було не ділити на ці 4 категорії тоо можна було б спробувати згенерувати загальне меню-вимогу за день в розрахунку на 1 людину згідно внесених продуктів на списання та кільості дітей, що харчувалися. Якщо такий документ допоможе, то я можу це реалізувати зовсім не міняючи форми вводу а лише добавивши форму вивду документу. А ще я уявляю що меню вимогу по факту робить не бухгалтер а людина яка безпосереднього готує, а бухгалтер лише розносить надходження і витрачання продуктів (що і було реалізовано так як програма призначена для бухгалтерів).
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 7 разів
Ви праві, по факту цю роботу робить не бухгалтер, але там стільки помилок, що правильний варіант виводиться бухгалтером і постійні правки призводять до постійного переписування. В моєму випадку (харчування в школі) досить було б виводу на друк (без зміни форми вводу (можливо така потреба є і в інших шкіл) акта списання продуктів у вигляді меню-вимоги , немає розбивки на сніданок, обід,і т.п.
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Якщо спробувати вивести продукти які введені на списання у вигляді меню-вимоги (типова форма 3-4а) то вийде документ в якому можна буде заповнити лише останню колонку "Разом на дітей". Більшого розподілу інформації не ускладнюючи форми вводу досягти не вдасться.ТОМ писав:Ви праві, по факту цю роботу робить не бухгалтер, але там стільки помилок, що правильний варіант виводиться бухгалтером і постійні правки призводять до постійного переписування. В моєму випадку (харчування в школі) досить було б виводу на друк (без зміни форми вводу (можливо така потреба є і в інших шкіл) акта списання продуктів у вигляді меню-вимоги , немає розбивки на сніданок, обід,і т.п.
Як варіант можливо зробити вивід такого документу (із заповненою колонкою "Разом на дітей") та постими іншими колонками у Ексель, а далі (людина яка повинна робити цю форму) дозаповнює розбивку на сніданок і т.д та окремі страви щоб зійшлася сума із колонкою всього. Для цього навіть можна добавити формулу контролю.
Тобто тоді алгоритм роботи має бути такий:
1. Відповідальна за продукти людина подає загальні кількості продуктів які витрачені за день, не роблячи меню вимогу
2. Бухгалтер вносить цей список на списання
3. Виводиться у Ексель меню-вимога із заповненою останньою колонкою та контролем та передається відповідальній за продукти людині
4. Відповідальна за продукти людина дозаповнює в цьому файлі всі інші колонки, звіряючись з контролем щоб не наробити помилок
5. Роздруковується готова форма яка точно відповідає внесеному акту списання за даний день
Такий варіант роботи підійде?
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Тоді я спробую це зробити найближчим часом.ТОМ писав:В моєму випадку дуже підійде, тому що клеїти із акта списання в Екселі меню-вимогу набагато важче.
Лиша одне питання по списку продуктів. У бланку внесено фіксований список продуктів (вважаю досить застарілий), у прикладах заповнення бачу що використовують власні списки. Якщо цей список буде формуватися лише із конкретних продуктів що внесені в акті, чим буде зменшено розмір бланку для зручності, так буде нормально?
- VOV
- Коронована особа
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
В версії програми 16.1.7 добавив можливість формувати "Меню-вимогу" з контролем послідуючого заповнення. Складність введення не підвищував тому документ Меню-вимога формується по конкретно введеному документу списання. Можуть виникати проблеми при введенні кількох документів по різних вікових групах за день. Не знаю що робити в такому випадку: формувати по кожному документу чи спільне Меню-вимогу за день (але як тоді розділяти вікові групи і чи потрібно розділяти). Тому всі кому цікавий даний документ пропоную спробувати і висловити свої зауваження та пропозиції.ТОМ писав:В моєму випадку дуже підійде, тому що клеїти із акта списання в Екселі меню-вимогу набагато важче.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 31 жовтня 2017, 14:59
- Звідки: Ukraine, Voronkov
- Дякував (ла): 3 рази
ПІДСКАЖІТЬ БУДЬ- ЛАСКА, ВСТАНОВЛЮЮ ОНОВЛЕННЯ , А ВИБИВАЄ ПОМИЛКУ
Ошибка
---------------------------
D:\Database\РБюджет.exe
Произошла ошибка при попытке переименования файла в папке назначения:
MoveFile: сбой; код 5.
Отказано в доступе.
Нажмите «Повтор», чтобы повторить, «Пропустить», чтобы пропустить файл (не рекомендуется) или «Прервать» для выхода.
Ошибка
---------------------------
D:\Database\РБюджет.exe
Произошла ошибка при попытке переименования файла в папке назначения:
MoveFile: сбой; код 5.
Отказано в доступе.
Нажмите «Повтор», чтобы повторить, «Пропустить», чтобы пропустить файл (не рекомендуется) или «Прервать» для выхода.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10596
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
закройте программу, значит прога запущена и инсталятор не может заменить файлПодолинная Ольга писав:ПІДСКАЖІТЬ БУДЬ- ЛАСКА, ВСТАНОВЛЮЮ ОНОВЛЕННЯ , А ВИБИВАЄ ПОМИЛКУ
Ошибка
---------------------------
D:\Database\РБюджет.exe
Произошла ошибка при попытке переименования файла в папке назначения:
MoveFile: сбой; код 5.
Отказано в доступе.
Нажмите «Повтор», чтобы повторить, «Пропустить», чтобы пропустить файл (не рекомендуется) или «Прервать» для выхода.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 31 жовтня 2017, 14:59
- Звідки: Ukraine, Voronkov
- Дякував (ла): 3 рази