Підскажіть, будь - ласка, хто відображав лікарняні по фсс в цій програмі, як правильно їх відобразити і щоб підтягнувся меморіальний ордер необхідний???
Подолинная Ольга писав:Підскажіть, будь - ласка, хто відображав лікарняні по фсс в цій програмі, як правильно їх відобразити і щоб підтягнувся меморіальний ордер необхідний???
Так як в 2 та 3 ордері програма перевіряє проведення на наявність ознаки загального чи спеціального фонду (для того щоб автоматично їх визначати) то покищо ці проведення простіше відображати в ордерах 17 і вище.
(в майбутньому спробую змінити механізм і дозволити додавати в 2 ордер проведення не лише загального фонду)
Добрий вечір, вирішила в програму завести облік активів але не можу зробити нове проведення після МВО нижче видає 2 після але вибрати з нього нічого невдається в інструкції про це нічого нема саме через це неможливо зберегти в кого таке було допоможіть?????
Нижче прикріпила скрін в вордовськом док.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
dol.dnz писав:Добрий вечір, вирішила в програму завести облік активів але не можу зробити нове проведення після МВО нижче видає 2 після але вибрати з нього нічого невдається в інструкції про це нічого нема саме через це неможливо зберегти в кого таке було допоможіть?????
Нижче прикріпила скрін в вордовськом док.
Згідно інформації на приведеній картинці можу припустити що проблема в налаштуванні рахунку 1013. Відкрийте план рахунків та виберіть рахунок 1013. Подивіться на його аналітичні рахунки. Серед них мабуть знайдете рахунок з назвою "2". Виберіть його та від'єднайте. Після цього спробуйте в модулі обліку активів ввести проведення знову, ситуація повинна змінитися.
dol_klub@ukr.net писав:Добрий день як вести облік активів 1113 загальний фонд та 1113/1 спеціальний фонд (благодійні внески) різними оборотними відомостями для зручності
Облік активів ведеться з використанням аналітичного рівня Фінанс (у випадку коли залишки були внесені проведеннями в яких вибирався цей аналітичний рівень). Відповідно в такому випадку є можливість сформувати оборотну відомість у розрізі фондів якщо відмітити "Оборотна відомість по Фінанс".
До уваги головних розпорядників місцевих бюджетів які використовують програмно – цільовий метод (ПЦМ) та користуються 7 значною класифікацією КПКВ або будуть з 2019 року використовувати ПЦМ.
В оновленні програми РБюджет 16.4.1 добавлено можливість працювати з паспортами бюджетних програм.
Можливість формувати паспорти бюджетних програм доступна лише для головних розпорядників місцевих бюджетів які використовують програмно – цільовий метод (ПЦМ) та користуються 7 значною класифікацією КПКВ «Програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» (КПКВМБ) на відповідний рік. Тому, якщо Ваша установа відповідає даним вимогам то вже в поточному році доступна можливість формувати паспорти.
Якщо Ваша установа збирається з наступного року використовувати ПЦМ то потрібно налаштувати це в довіднику «Робота з базою» ® «Налаштування програми». Вибрати розділ Бюджетні роки у базі даних, додати наступний рік та вибрати КПКВ (КПКВМБ 7-значна).
Дане налаштування діятиме лише при виборі в модулі планування 2019 року і ніяк не вплине на дані поточного року тому можна вже зараз налаштувати 2019 рік та здійснювати внесення проектних даних на 2019 рік з формуванням паспортів.
Також для установ які не є фінансовими установами бюджету на вкладці Реквізити бюджету потрібно ввести «Найменування фінансового органу», яке буде використане для заповнення відповідного значення у паспорті бюджетної програми.
Для налаштування роботи з використанням ПЦМ потрібно перш за все налаштувати список кодів програмної класифікації у довіднику Бюджетна класифікація. Для установ які вже користуються ПЦМ та мають введений список кодів потрібно редагувати їх в довіднику (вибравши поточний рік) та добрати дані яких можливості вибору яких не було раніше. Установам які будуть з 2019 року переходити на ПЦМ потрібно вибрати 2019 рік та у розділі Програмна місц. бюджету (КПКВМБ) за допомогою кнопки «Додати» додати коди які будуть використовуватися в 2019 році установою.
Значення полів «Назва програми» та «Мета програми» заповнюється автоматично при виборі поля Код ТПКВКМ, які за потреби можна після цього редагувати. Підстави для виконання заповнюються вручну для кожного коду окремо (можете копіювати <ctrl>+<c>, <ctrl>+<v>).
Після введення (редагування) кодів слід заповнити завдання та результативні показники для кожного коду. Для цього слід скористатися кнопкою «Додати» проти Завдання програми. Якщо до даного коду в довіднику програми є типові завдання то буде можливість їх вибрати, які будуть додані з набором результативних показників (які за потреби можна редагувати). У випадку ручного введення потрібно буде ввести назву завдання та його результативні показники (За допомогою кнопки «Додати» проти результативних показників)
Робота з паспортами була інтегрована в програму таким чином щоб не потрібно перевчатися та змінювати порядок роботи у модулі планування, тому робота у модулі майже нічим не відрізнятиметься від роботи, до якої Ви звикли. Робота з паспортами інтегрована до форми внесення документів (затвердження / довідок уточнень). Тепер Вам крім вибору КПКВ також буде пропонуватися вибирати завдання яке відповідає вибраному коду:
Є кілька варіантів вибору завдання:
1. Вибрати номер завдання із списку. Список відповідає списку завдань які були додані при додаванні коду програмної класифікації у довідник бюджетної класифікації. Якщо ж у списку потрібного завдання немає то можна тут же добавити його у довідник скориставшись кнопкою «Бюджетна класифікація» внизу вікна.
2. Можна вибрати номер завдання 0 <без вибраного завдання> у випадку коли список пустий, або відсутнє потрібне завдання яке хочете добавити пізніше.
3. Відмітити «Не включати у паспорт» (справа), після чого зникне поле вибору завдання і дані можна буде внести без додавання у паспорт бюджетної програм. Це потрібно робити у випадку коли дані дійсно не повинні потрапляти у паспорт програми (резервний фонд, трансферти, зміни по спеціальному фонду у частині власних надходжень).
Крім вибору завдання також є можливість ввести накази / розпорядчі документи та результативні показники, натиснувши кнопку «Редагування паспорта…».
Накази / розпорядчі документи вводяться один раз на кожну дату внесення даних та доступні для редагування в будь якому документі цієї дати.
Результативні показники є можливість змінити на кожне завдання вибраної дати. Під час редагування результативних показників завантажується список показників який був доданий у довіднику Бюджетна класифікація до відповідного завдання вибраного коду бюджетної класифікації. Змінити цей список можна також кнопкою Бюджетна класифікація внизу вікна редагування документа, але слід зауважити що під час звернення довідника введені дані результативних показників, не збережені з основним документом потрібно буде ввести заново.
Можна ввести / вибрати джерело інформації та ввести показник у графу «Показник Зміна». При цьому у графі «Попередній» буде видно попередню версію показника цього року а в «Поточний» значення з урахуванням зміни.
Редагувати значення результативних показників слід при початковому внесенні даних на початок року а також за потреби у довідках змін які впливають на зміну значень показників. В інших випадках паспорт формуватиметься з попередніми значеннями показників.
У випадку коли по коду КПКВ у Вас внесене лише одне завдання, програма буде його автоматично вибирати при виборі Вами цього коду КПКВ. При створенні уточнень по спеціальному фонду у частині власних надходжень програма намагатиметься автоматично помічати «Не включати у паспорт» щоб ці дані не додавалися до паспорта. Тому на практиці робота зовсім не буде відрізнятися від тієї до якої Ви звикли в попередніх роках.
У вікні модуля планування у списку введених даних буде видно до якого завдання відноситься той чи інший елемент завдяки графі «Завд.». Таким чином існує можливість ввести одну довідку або затвердження лише по одному вибраному завданню. Якщо потрібно внести затвердження / зміни до кількох завдань по одному КПКВ то потрібно це робити кількома документами (в кошторису всі документи по різних завданнях відображатимуться в одному документі кошторису).
У меню кнопки Документи буде додано документ «Паспорт бюджетної програми по <0000000> на дату 00.00.0000». Документ паспорта бюджетної програми формується автоматично на дату вибраного документа та включає в себе дані всіх документів вибраного коду функціональної класифікації з початку року до вибраної дати включно (за виключенням даних в яких вибрано «Не включати у паспорт») а також значення результативних показників останньої версії редагування.
Якщо під час формування документу не були заповненими накази / розпорядчі документи до паспорта на вибрану дату то буде запропоновано це зробити перед друком (хоча можна відмовитися і сформувати документ без розпорядчих документів).
У документі будуть автоматично заповнені таблиці 8 та 10. У таблиці 10 заповнюються лише ті показники по яким внесено значення відмінні від нуля. Документ доступний у режимі експорту в MS Excel, де його можна правити вручну, в тому числі і таблиці які не заповнюються автоматично.
Інші таблиці поки що не заповнюються автоматично через їх рідке використання та щоб не ускладнювати програму. За потреби їх редагування буде додано пізніше у наступних оновленнях програми.
Доброго дня! Хочу висловити подяку тим хто створив цю програму, тим більше такою доступною. Хочеться побажати не зупинятись, і допрацювати модуль нарахування з/п, і тоді це стане найкращою програмою для бюджетників.
Макаренко Оленька писав:Доброго дня! Хочу висловити подяку тим хто створив цю програму, тим більше такою доступною. Хочеться побажати не зупинятись, і допрацювати модуль нарахування з/п, і тоді це стане найкращою програмою для бюджетників.
Я теж так думаю, що для бюджетників підходить якнайкраще. Дай Бог здоров’я розробнику)
Нещодавно розробниками сайту Є-Дата запроваджено можливість завантаження договорів (додаткових угод, актів (накладних), штрафів) з облікової системи на Єдиний веб-портал використання публічних коштів.
В звязку з цим у програмі "РБюджет" також було реалізовано даний спосіб передачі документів. Це нововведення дійсно має дуже полегшити роботу користувачів (хоча цей модуль і належить до платних функцій, але все ж таки), тому що відтепер заходити на сайт потрібно буде лише для підписання документів, а завантажити їх туди можна прямо з програми, при чому документи передаються одочасно із спеціфікацією, що раніше являло найбільшу незручність.
Хоча є і певні особливості які полягають у вимогах до формату даних, які може опрацювати система прямої передачі-прийому документів. Відтепер адреса (район, місто, район у місті) заповнюється згідно довідника КОАТУУ, обовязковим є вибір cpv коду, та у специфікації значення виміру повинно відповідати класифікатору системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96. А також нова система передачі не бачить вже раніше оприлюднених документів.
Але незважаючи на це вважаю що нововведення дуже сприятиме полегшенню роботи.
Доброго дня питання до розробника, у оновленій версії програми відсутній класифікатор ДК 021:2015 "99999999-9 Не визначено ? Стосується здебільшого поточних ремонтів, як бути?
Василь Лаврюк писав:Доброго дня питання до розробника, у оновленій версії програми відсутній класифікатор ДК 021:2015 "99999999-9 Не визначено ? Стосується здебільшого поточних ремонтів, як бути?
Також у класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутні одиниці виміру послуги - консультаційні послуги тощо…, та роботи –поточний ремонт, будівництво, реставрація тощо….
Василь Лаврюк писав:Також у класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутні одиниці виміру послуги - консультаційні послуги тощо…, та роботи –поточний ремонт, будівництво, реставрація тощо….
Вкажіть які коди в класифікаторі мають відсутні значення.
Василь Лаврюк писав:Також у класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутні одиниці виміру послуги - консультаційні послуги тощо…, та роботи –поточний ремонт, будівництво, реставрація тощо….
Вкажіть які коди в класифікаторі мають відсутні значення.
На жаль в переліку їх нема, в прозоро вони прописують як одиниця виміру "послуга" і "роботи"... а як інакше позначити вище наведені послуги я не знаю...! Якщо помиляюся то підкажіть. Дякую.
Василь Лаврюк писав:Також у класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутні одиниці виміру послуги - консультаційні послуги тощо…, та роботи –поточний ремонт, будівництво, реставрація тощо….
Вкажіть які коди в класифікаторі мають відсутні значення.
На жаль в переліку їх нема, в прозоро вони прописують як одиниця виміру "послуга" і "роботи"... а як інакше позначити вище наведені послуги я не знаю...! Якщо помиляюся то підкажіть. Дякую.
При прямій передачі на Є-Дата їхній сервер перевіряє наявність розмірності згідно класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96. Якщо поставити значення якого немає в довіднику то сервер не прийме документ і видасть помилку. Ось наприклад увів 4000, якого немає в довіднику:
Тому є 3 варіанти:
1. Ставити шт а в назві вказувати розмірність
2. Ставити шт і експортувати у файл, потім зайти у файл і виправити на що потрібно. Файли поки що втягувались без звірки з довідником.
3. Ставити шт а після експорту зайти на сайт і виправити, вручну дає виправляти.
Василь Лаврюк писав:Також у класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутні одиниці виміру послуги - консультаційні послуги тощо…, та роботи –поточний ремонт, будівництво, реставрація тощо….
Вкажіть які коди в класифікаторі мають відсутні значення.
На жаль в переліку їх нема, в прозоро вони прописують як одиниця виміру "послуга" і "роботи"... а як інакше позначити вище наведені послуги я не знаю...! Якщо помиляюся то підкажіть. Дякую.
При прямій передачі на Є-Дата їхній сервер перевіряє наявність розмірності згідно класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96. Якщо поставити значення якого немає в довіднику то сервер не прийме документ і видасть помилку. Ось наприклад увів 4000, якого немає в довіднику:
Тому є 3 варіанти:
1. Ставити шт а в назві вказувати розмірність
2. Ставити шт і експортувати у файл, потім зайти у файл і виправити на що потрібно. Файли поки що втягувались без звірки з довідником.
3. Ставити шт а після експорту зайти на сайт і виправити, вручну дає виправляти.
Зрозумів. Оновлення програми економить дуже багато часу. Дякую!
управління фін писав:Доброго дня!! У нашої організаціїї закінчується термін дії безкоштовного права користування програмою, як можно продовжити термін дії ??
Напишіть листа на адресу для звязку (повідомляється в програмі) і замовте продовження безкоштовного ключа.
При роботі з плановими показниками (з довідками уточнення), особливо в кінці року, важливим є перевірка уточнених планових показників на відсутність від’ємних значень як у самих уточнених показниках так і у порівнянні з фактичними показниками виконання кошторису (профінансованими коштами, касовими видатками, зареєстрованими зобов’язаннями). Зазвичай бухгалтер витрачає багато зусиль на підготовку уточнень, особливо їх помісячної розбивки коли в кінці року потрібно раціонально перерозподілити бюджетні призначення для їх максимального використання.
До цього часу у модулі планування програми РБюджет перевірка була у вигляді функції балансування (для фінансових установ бюджету) та аналітичних функцій, скориставшись якими після внесення довідок про зміни можна було перевірити результуючі показники. Звірку ж до фактичних показників доводилося проводити у модулі фінансування. Це хоч і дозволяло перевірити введені уточнення але було досить незручно тому що потрібно було переходити в різні функції і модулі.
Найоптимальнішим способом перевірки б була б можливість перевірити правильність введеної довідки саме на етапі її створення, а ще краще щоб контроль за правильністю виконувала сама програма, повідомляючи про можливі невідповідності.
Тому починаючи з версії РБюджет 16.4.3 в програмі добавлено кілька перевірок довідок про зміни. До існуючої перевірки балансування додано ще 5 перевірок.
1. Помісячна перевірка планових показників з урахуванням змін
2. Помісячна перевірка залишку планових показників до фінансування
3. Помісячна перевірка залишку планових показників до касових видатків
4. Перевірка залишку юридичних та фінансових зобов’язань
5. Перевірка відповідності фінансування по коду 208400 по загальному та спеціальному фонду (передача коштів із загального до спеціального фонду бюджету розвитку).
Перші чотири перевірки можна виконати у формі створення / редагування довідки ще до застосування її змін, п’ята перевірка вбудована в балансування та автоматично перевіряє відповідність коду 208400 разом з балансуванням показників по даті.
Усі перевірки дозволяють аналізувати планові показники навіть не зберігаючи зміни, даючи можливість відмінити введення довідки у якої виявлено багато потенціальних помилок або виправити їх перед збереженням. Також для зручності перевірки перевіряють лише ті коди які використовуються в довідці. Ще слід зауважити що перевірка здійснюється станом на дату довідки, яка перевіряється, тобто всі документи які можливо вже введені наступними датами як по плану так і по фактичним показникам у перевірку не попадають.
Розглянемо окремо кожну перевірку.
При внесенні змін особливого контролю потребують довідки якими вносяться зміни на перенесення з функції на функцію, між КЕКВами, та в межах одного КЕКВа з місяця в місяць або зменшення показників по певним кодам доходів у разі їх невиконання. В результаті таких змін дуже важливо не отримати мінусового значення у помісячній розбивці уточненого плану. І тоді як в казначействі ця помилка може бути не поміченою (може бути компенсована іншими кодами в межах КЕКВ 5000 плану асигнування) то при перевірці фінансовим управлянням всі мінуси будуть виявлені. Тому щоб запобігти цьому введено «Помісячну перевірка планових показників з урахуванням змін». Ця перевірка дає змогу побачити уточнений план по кодах довідки і у випадку мінусових значень покаже їх червоним кольором.
Також важливо щоб при зменшенні планових показників не зняти більше ніж було вже використано в попередніх місяцях. Для цього призначена «Помісячна перевірка залишку планових показників до фінансування». Вона як і попередня перевірка показує уточнені показники з урахуванням введеної довідки але вибирає планові показники наростаючим підсумком. Крім цього також вибираються наростаючим підсумком суми профінансовані по вибраним кодам. Таким чином можемо побачити залишок ліміту на кінець кожного місяця (та на дату довідки поточного який для зручності підсвічується). У випадку виявлення мінусових залишків вони підсвічуються червоним і це означає що з тих місяців знімати планові показники не бажано. У фінансовому відділі такі довідки приймаються а проблема може бути у казначействі. Хоча якщо на поточний місяць залишок ліміту плюсовий то вірогідність того що довідку не приймуть, невелика, та й розбіжність може бути нівельована 5000 КЕКВом плану асигнувань, все ж таки бухгалтеру слід знати про такий стан речей.
Наступна перевірка «Помісячна перевірка залишку планових показників до касових видатків» перевіряє так само як і попередня але до касових видатків. Багато хто з користувачів не розносить суми фінансування а лише платіжні доручення, а також при перевірці спеціального фонду в частині власних надходжень саме така перевірка може бути у нагоді. Буває також що сума профінансованих коштів і касових відрізняється через відновлення касових або наявність невикористаного фінансування, це також може мати значення при плануванні перенесення залишку невикористаних коштів.
Також часто при перенесенні залишку невикористаних коштів забувають про те що на суми цих коштів можуть бути взяті юридичні зобов’язання, які не повністю використані і тому «Перевірка залишку юридичних та фінансових зобов’язань» може вказати на те що перед поданням даної довідки можливо потрібно зняти залишок невикористаних юридичних зобов’язань (а можливо і фінансових). Перевіряється залишок юридичних зобов’язань до річних кошторисних призначень а фінансових до залишку станом на поточний місяць (може виникнути помилка при спробі зменшити ліміт в наступних періодах у порівнянні до вже взятих на дану дату фінансових зобов’язань). У разі мінуса по фінансових зобов’язаннях слід уважно проаналізувати залишок, так як він може бути перекритий у рамках 5000 КЕКВу плану асигнувань, що в принципі допускається. Ця перевірка, звичайно ж працюватиме коректно лише у випадку якщо у модулі фінансування вірно внесені всі зобов’язання.
«Перевірка відповідності фінансування по коду 208400 по загальному та спеціальному фонду» здійснюється автоматично і її результат видно по підсвіченій червоним назві «Фінансування» групи балансування бюджету
Щоб подивитися яка ж саме невідповідність, потрібно натиснути на дану помилку і відкриється її розшифровка з вказанням сум.
Слід зауважити що ця «помилка» буде виникати часто під час створення довідок передачі коштів із загального у спеціальний фонд кожного разу коли введена одна з довідок до того часу поки не введена інша. І тому звертати на цю помилку слід у тому випадку коли вона не зникла після введення всіх запланованих довідок на дану дату.
Крім можливості вручну запустити перевірку в програмі добавлена можливість автоматичної перевірки, що дозволить запобігти можливим помилкам якщо забутися перевірити довідки вручну. При збереженні змін у довідці програма сама перевіряє довідки якщо у них були введені мінусові значення у доходах чи видатках (довідки на збільшення автоматично не перевіряються). Програма перевірить наявність можливих мінусів в уточненому плані, мінусів лімітів до фінансування та касових видатків (лише якщо вони будуть у поточному місяці) та мінусів по зобов’язаннях і виведе повідомлення з проханням запустити відповідні перевірки (вкаже які саме).
Щоб вернутися до довідки та виконати перевірки слід натиснути <Отмена>. У випадку коли Ви вважаєте що помилки не корректні чи не є помилками, можна натиснути <OK> та зберегти довідку не зважаючи на виявлені в ній помилки.
Також даним механізмом перевірки можна користуватися і не по прямому призначенню а наприклад для перевірки залишків лімітів, чи залишків при взятті зобов’язань по конкретних кодах під час повсякденної роботи. Для цього слід запустити модуль планування, створити довідку, вибрати потрібну функцію та дату станом на яку Ви хочете отримати інформацію та ввести потрібні КЕКВи без сум. Після чого скориставшись відповідними перевірками отримати потрібну інформацію. Після цього закрити довідку не зберігаючи зміни. Такий спосіб може бути швидший і зручніший ніж використання аналітичних функцій модуля фінансування.
У випадку сумніву в правильності роботи перевірки, слід перевірити її правильність аналітичними функціями модуля планування або фінансування та, у випадку виявлення розбіжностей, слід звернутися до розробника з метою виявлення та усунення можливої некоректної роботи.
Надіюсь дані перевірки допоможуть в роботі, підвищать правильність планування і заощадять робочий час.
Програма автоматично виводить ПДВ 20%, коли вношу 7% по медикаментам... перераховує на 20%... якщо можливість добавте окремо пункт 7%, або можливість виправляти вручну. Дякую.
Василь Лаврюк писав:Програма автоматично виводить ПДВ 20%, коли вношу 7% по медикаментам... перераховує на 20%... якщо можливість добавте окремо пункт 7%, або можливість виправляти вручну. Дякую.
Можливість виправити вручну суму ПДВ існувала і раніше, після розрахунку суми ПДВ програмою, можна це зробити. Але була помилка про вдображенні суми в послідуючому редагуванні. Тепер я виправив у договорах, додаткових угодах та актах / накладних відображення відредагованої суми. Втановіть оновлення та перевірте чи все вірно працює.
управління фін писав:Доброго дня!Фінансове управління Верхньосироватської сільської ради (код 41836902) просить надати ключ на користування програмою.Дякую
Надішліть листа з проханням на електронну адресу вказану в програмі. І у листі відповіді отримаєте ключ.
Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка,У РОЗДІЛІ ФІНАНСУВАННЯ є функція відновлення касових видатків, це відновлення якось перетягується автоматично у бухгалтерський облік чи потрібно вручну формувати проводки у розділі бухгалтерський облік , до цього формували вручну???????
Подолинная Ольга писав:Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка,У РОЗДІЛІ ФІНАНСУВАННЯ є функція відновлення касових видатків, це відновлення якось перетягується автоматично у бухгалтерський облік чи потрібно вручну формувати проводки у розділі бухгалтерський облік , до цього формували вручну???????
В бухгалтерському обліку відновлення касових на даний момент не проводяться, тому що налаштоване лише проведення платіжних доручень (спробую зробити щоб і відновлення проводилися). Введені відновлення касових попадають у картку касових видатків та у звірки залишків лімітів.