реконструкція будівель в бюджетній установі
Я новачок ! Оплатили кошторисну документацію провели реконструкцію котельні .,ще не отримали акта на введення в експлуатацію обєкта. Проводки провели 631/321,801/631, ще потрібно провести 141/402- та чи вести картку аналітичного обліку капітальних видатків.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
дякую за відповідь ! а ще таке питання Ми будуємо школу з 2012 року. Зробили проектно-кошторисну документацію, зареєстрували в казначействі у 2012 році, пройшли тендерні торги. Виплати почали проводитись у 2015 році . Звісно ціни помінялись нам надали корегуючі кодументи та казначейство їх не пропускає.Що нам робити , які наші дії
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Ймовірніше за все це пов*язано з тим, що ціна на виготовлення проектно-кошторисної докуметації суттєво зросла, що потребує проведення нового тендеру. Тому казначей й відмовляють.
В такій ситуаціі є 2 варіанти:
- здійснити закупівлю на новий предмет закупівлі (тобто на додаткову суму), за умови якщо сума нового договору перевищую 1,5 млн. грн.
- розірвати первісний договір та провести новий тендер на повню вартість проектно-кошторисной документації
В такій ситуаціі є 2 варіанти:
- здійснити закупівлю на новий предмет закупівлі (тобто на додаткову суму), за умови якщо сума нового договору перевищую 1,5 млн. грн.
- розірвати первісний договір та провести новий тендер на повню вартість проектно-кошторисной документації
другий варіант відпадає так як вже проплатили половину суми. А перший поки зареєструємо а роботи робить ця організація скоро достроять Як вийти з цієї ситуації. Тендер проводити в одного учасника але ж це є порушення
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Виготовлення проектно-кошторисної документації - це різновид робіт. У вашій ситуації "дозакупівлю" проектно-кошторисної документації у того ж самого постачальника можливо провести із застосуванням переговорної процедури на підставі ч. 5 п. 2 ст. 39 Закону № 1197. Тому для вас важливо отримати позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації вищезазначеного робочого проекту. З цього питання раджу ознайомитися з висновками Мінекономрозвитку щодо правомірності застосування переговорної процедури закупівлі, які є на сайті Мінекономрозвитку ( в розділі "Державні закупівлі" подрозділ ")
Востаннє редагувалось 18 грудня 2015, 10:38 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
Доброго дня, проведена реконструкція гімназії та оснащена обладнанням. Замовником робіт був УКБ, а ми є балансоутримувачем, тобто всі розрахунки з підрядником велися через УКБ...на даний час є рішення міської ради про передачу на баланс виконаних робіт з реконструкції об"єкта.
Який порядок передачі, які документи мають бути і як проводити в бух.обліку. в такій ситуації перший раз, допоможіть будь ласка!!!!
Який порядок передачі, які документи мають бути і як проводити в бух.обліку. в такій ситуації перший раз, допоможіть будь ласка!!!!
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Про облікові нюанси такої операції ми розповідали в матеріалі "Якщо головний розпорядник є замовником робіт: вирішуємо облікові питаня" (див. "Бюджетна бухгалтерія", № 4, 2018)
-
Luda_66
- Мешканець

- Повідомлень: 306
- З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день, підкажіть, будь-ласка, як по реконструкції будівлі оформити бух. документи :ми оплатити частково в жовтні реконструкцію будівлі, а саме систему опалення і нам на суму проплати надали всі документи. Мої проводки : 1321 6425 210000
7021 5421 210000
1023 1321 210000
5421 5121 210000
Добавляємо до вартості майна
1023 1023 210000
Теж саме було і в листопаді, але документи на суму 105000 по тій же системі опалення Питання : акт введення в експлуатацію робиться комісією окремо по кожному місяцю чи можна один акт в листопаді на всю суму 315000, бо я думаю, що три останні проводки будуть в листопаді із загальною сумою 315000 ( проводки 1023 1321, 5421 5121, 1023 1023 ). І ще питання : Укомплектування будівлі системою опалення теж оформляється актом чи досить одного акту введення в експлуатацію ?
7021 5421 210000
1023 1321 210000
5421 5121 210000
Добавляємо до вартості майна
1023 1023 210000
Теж саме було і в листопаді, але документи на суму 105000 по тій же системі опалення Питання : акт введення в експлуатацію робиться комісією окремо по кожному місяцю чи можна один акт в листопаді на всю суму 315000, бо я думаю, що три останні проводки будуть в листопаді із загальною сумою 315000 ( проводки 1023 1321, 5421 5121, 1023 1023 ). І ще питання : Укомплектування будівлі системою опалення теж оформляється актом чи досить одного акту введення в експлуатацію ?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
всі витрати можна накопичувати на 1311(1321) і потім після закінчення всіх робіт, робити проводку Дт 1023 Кр 1321 та Дт 5421 Кр 5121, а ви фонд соціального страхування?Luda_66 писав:Добрий день, підкажіть, будь-ласка, як по реконструкції будівлі оформити бух. документи :ми оплатити частково в жовтні реконструкцію будівлі, а саме систему опалення і нам на суму проплати надали всі документи. Мої проводки : 1321 6425 210000
7021 5421 210000
1023 1321 210000
5421 5121 210000
Добавляємо до вартості майна
1023 1023 210000
Теж саме було і в листопаді, але документи на суму 105000 по тій же системі опалення Питання : акт введення в експлуатацію робиться комісією окремо по кожному місяцю чи можна один акт в листопаді на всю суму 315000, бо я думаю, що три останні проводки будуть в листопаді із загальною сумою 315000 ( проводки 1023 1321, 5421 5121, 1023 1023 ). І ще питання : Укомплектування будівлі системою опалення теж оформляється актом чи досить одного акту введення в експлуатацію ?
Що це у вас за проводка?Добавляємо до вартості майна
1023 1023 210000
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
1023 1321 210000 - ось ця проводка збільшую вартість, а не та що ви написали ;) Треба робити акт введення в експлуатацію! Так не звично дивитись на рахунки які фонди використовують!Luda_66 писав:Дякую за відповідь, так ми фонд, а та проводка - це збільшую вартість приміщення на суму реконструкції. І як щодо акта на збільшення - потрібно його теж робити?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ви взагалі то впевнені що вам потрібно збільшувати вартість приміщення? Заміна система опалення ну в мене викликає питання, як це збільшує вартість! Може на витрати списати та й все?
-
Luda_66
- Мешканець

- Повідомлень: 306
- З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
У нас її взагалі не було - ми встановлюємо автономне газове опалення, проводяться нові опалювальні системи і т. д. І т. п. в старій будівлі, в якому робиться ще й капіт. ремонт, щоб заселитись, т. я. будівля раніше не використовувалась
-
Luda_66
- Мешканець

- Повідомлень: 306
- З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
"1023 1321 210000 - ось ця проводка збільшую вартість, а не та що ви написали ;) Треба робити акт введення в експлуатацію! Так не звично дивитись на рахунки які фонди використовують!"
А як мені це напряму зробити? У мене 1С- так не пройде
А як мені це напряму зробити? У мене 1С- так не пройде
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Я теж в 1с не зміг таке зробити, а ось у нас в ФІТ-Бюдеті це просто як дважды два :)Luda_66 писав:"1023 1321 210000 - ось ця проводка збільшую вартість, а не та що ви написали ;) Треба робити акт введення в експлуатацію! Так не звично дивитись на рахунки які фонди використовують!"
А як мені це напряму зробити? У мене 1С- так не пройде
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
НіLuda_66 писав:Значить у мене все буде так як я написала? Ви згодні
проводка Дт 1023 Кр 1023 особисто для мене не зрозуміла! Вона вам не потрібна!
-
restartlnu
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 17 лютого 2015, 15:42
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Шановні, підкажіть будь ласка. Провели реконструкцію будівлі за рахунок коштів ДФРР. До складу витрат увійшли технічний нагляд та авторське право. Згідно метод рекомендацій ми збільшуємо вартість ОФ. Питання: Чи є витрати на авторське право та тех нагляд складовою частиной вартості ОФ? і друге питання: як перенести збільшення вартості з програми ДФРР в свій баланс?
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, у зв'язку із реконструкцією будівлі буде встановлено котел.
Ці витрати також були закладені в кошторис.
По завершенню реконструкції, ми вартість котла включаємо у вартість будівлі, чи обліковуємо як окремий основний засіб?
Дякую!
Скажіть, будь ласка, у зв'язку із реконструкцією будівлі буде встановлено котел.
Ці витрати також були закладені в кошторис.
По завершенню реконструкції, ми вартість котла включаємо у вартість будівлі, чи обліковуємо як окремий основний засіб?
Дякую!