
Нова бюджетна організація
-
- Мешканець
- Повідомлень: 162
- З нами з: 15 січня 2014, 09:46
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 15 разів
Доброго дня!Цікавлять всі тонкощі бух. обліку,щоб здати річний звіт,оскільки організація створена в грудні 2017.Які форми м/о ордерів використо вувати, чи потрібна картка анал.обліку?які з бух. документів потрібно вести в першу чергу? 

-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
1. Ордери треба дивитися які потрібні, в першу чергу це рух коштів(2 і3), дебітори-кредитори(3,4),зарплата 5, 17-й ордер куди вносити всі інші незрозумілі проводки, інші там якщо є відрядження, списання і т.п, - а немає то не треба.
2. Картки асигнувань, касових, фактичних видатків обов'язково бо без них звіти не зробите.
3. Головна книга.
В принципі цього має вистачити для складання звітності.
2. Картки асигнувань, касових, фактичних видатків обов'язково бо без них звіти не зробите.
3. Головна книга.
В принципі цього має вистачити для складання звітності.