Нова бюджетна організація

Відповісти
male4a
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення male4a »

Доброго дня!Цікавлять всі тонкощі бух. обліку,щоб здати річний звіт,оскільки організація створена в грудні 2017.Які форми м/о ордерів використо вувати, чи потрібна картка анал.обліку?які з бух. документів потрібно вести в першу чергу? :30:

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

1. Ордери треба дивитися які потрібні, в першу чергу це рух коштів(2 і3), дебітори-кредитори(3,4),зарплата 5, 17-й ордер куди вносити всі інші незрозумілі проводки,  інші там якщо є відрядження, списання і т.п, - а немає то не треба. 
2. Картки асигнувань, касових, фактичних видатків обов'язково бо без них звіти не зробите.
3. Головна книга.
В принципі цього має вистачити для складання звітності.

Відповісти

Повернутись до “Різне”