victorsv писав:Наприймають законів,а толком роз'яснити ніхто не хоче...всі думають,що всюди одні юристи сидять... Зато по штрафам все зрозуміло,шаг вліво чи вправо і можна сміло стрілятись. Якби там дійсно порушення було на велику суму збитків, закупівля на пару сотень,неправильно код поставив і отримуй штраф пару тисяч...
От хто дасть розяснення,що робити тим організаціям,в яких тільки допорогові закупівлі до 50000грн... Зараз зрозуміло,що виставляємо план закупівель згідно кошторису, і проводимо закупівлю по прямому договору без застосування Прозорро. А що робити з тими ж закупівлями після квітня 2020 року... по логіці, ті договора,що ми заключаємо зараз на цілий рік,або на якусь одну послугу нікуди не виставляємо і після квітня по них ніяких операцій не проводимо... в плані ставимо "без застосування електронної системи"... в казначействі проводимо тільки накладні. Як тоді бути по цих позиціях річного плану в кінці року... якщо я буду коригувати там суму по факту, чи не буде це порушенням. Далі другий момент... заключили договір на початку року, далі йдуть додаткові угоди...тут також мабуть їх ніде не висвітлюємо,так як вони відносяться до договору,який був укладений до квітня 2020 року. Ну і третій момент... по тим закупівлям,після яких кожен раз беремо договір... наприклад заправка катриджів...у нас їх заправляють декілька ФОПів, і до кого прийдеться йти ми наперед не знаємо... Раніше в плані ставили очікувану вартість на цілий рік і тоді при кожній закупівлі брали окремо договір і акт виконаних робіт і все. Тепер що получається, що по одному коду закупівлі буде дві позиції, тому що до квітня місяця вони будуть йти з поміткою "без застосування електронної системи", після квітня - звіт про укладений договір...
что то нас мало общаеться.я вообще нифига непойму.делала додаток до ричного плану в 16-19гг как вы описали.схема есть розрахунок до кошторису брала суми с него- наприклад на канцтовари код 3019 (папир,скрепки и тд.)2000 грн прописывала,опять же канцтовари но код дк 2281(зошити,бух.книги)1000 прописывала и тд на все.
и покупала по прямим договорам и все.
если была позиция которая небыла прописано в розрахунке но понадобилась,писала протокол и коригувала позицию, снимала например с канцтоваров 200,00 и заносила в додаток флешку 200,00(которая небыла запланирована).
НО есть накладные в которых сидят канцтовари как по коду 3019 так и по 2281 и еще бланки 2282.как будет делаться звит,если он подтягиваеться с процедури без застосування и на его основании редактируеться и там стоит определенный код.как это все будет вноситься?или нужно будет под каждый код дк накладную отдельную брать?