ТЕНДЕР
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
По причине согласно ст. 31 Закона - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг. Остальные причине не подходят.Rina Sergeevna писав:Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
это можно сделать до заключения договора? для этого нужно будет прикрепить протокол тендерной комиссии?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Да, но во избежание вопросов в этом году закупку больше не проводите.Rina Sergeevna писав:это можно сделать до заключения договора? для этого нужно будет прикрепить протокол тендерной комиссии?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Если в тендерной документации написано, что победитель торгов должен предоставить следующие документы: " [font='Times New Roman', serif]відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення", а победитель физическое лицо предприниматель. Вопрос: должен ли ФОП предоставлять такие сведения?[/font]
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
ФОП должен предоставить справку в произвольной форме, что данное требование к нему не применяется, та как он не является юрлицом.Rina Sergeevna писав:Если в тендерной документации написано, что победитель торгов должен предоставить следующие документы: " [font='Times New Roman', serif]відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення", а победитель физическое лицо предприниматель. Вопрос: должен ли ФОП предоставлять такие сведения?[/font]
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Antei
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 22 листопада 2013, 10:12
- Регіон: Николаевская Область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 3 рази
Та же история.НЛО писав:Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
Спроси любого юриста в бюджетной сфере - участвует ли он в тендерном комитете. Ответ ошарашит: либо однозначно не участвует, либо участвует, но с оговорками (или готовит документацию, или составляет протоколы, или просто член комитета, который ни к чему не касается).
С бухгалтерами примерно также: не хотят входить в состав комитета из-за того, что там нет юриста (т.к. юристов, которые работают в бюджет, мало).
А руководитель на них повлиять не может, ибо вопрос сразу ставиться ребром: включаете в комитет - пишем заявление на увольнение.
А толкового юриста или бухгалтера, который захочет работать в бюджете за мизерную зарплату, найти трудно... Почти невозможно.
Вот и набирают в состав комитета тех, кто не является "незаменимым".
А если честно, люди бы работали в составе комитета, но всех пугает размер штрафов - от 12 000 грн. до 24 000 грн. Я не думаю, что те, кого назначают членами тендерных комитетов, все поголовно получают в месяц минимум 12 000 грн.
И да, на практике, должностной инструкцией дело не ограничивается. Руководитель может сказать: "Я дам тебе 50% к окладу, за выполнение той или иной работы, не связанной с твоим профилем".
- Antei
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 22 листопада 2013, 10:12
- Регіон: Николаевская Область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 3 рази
Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Вы лучше уточните у ваших юристов и в казначействе сможете ли вы выполнить свои обязательства по договору, если по вторым торгам у вас будет победитель.Antei писав:Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
- Antei
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 22 листопада 2013, 10:12
- Регіон: Николаевская Область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 3 рази
Хороший вопрос, уточнить...Oleg1971 писав:Вы лучше уточните у ваших юристов и в казначействе сможете ли вы выполнить свои обязательства по договору, если по вторым торгам у вас будет победитель.Antei писав:Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
В бюджете не всегда есть юрист. У нас как раз то "не всегда".
Вышестоящей организации юрист ушел в отпуск. И как-то ему "не везет" по жизни. К примеру, полгода готовить реорганизацию и в итоге реорганизация началась со второго решения сессии.
Казначейство всегда (в большинстве случаев) отправляет к вышестоящей организации. Да и абстрактно они не рассуждают: если да кабы.
А в теории, новоназванное предприятие будет "правонаступником" всех обязательств. Да и как было сказано выше, изменяется форма финансирования - до конца года местный и госбюджет не будет финансировать в полном объеме (только коммуналку). Остатки от одного учреждения должны перейти к новоназванному предприятию в полном объеме.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Добрый день!
Вопросик возник:
Если идет возмещение предмета, купленного сотрудником, через авансовый отчет.
В закупку по процедуре оно не попадает. Какая есть практика, как на это смотрят проверяющие?
Вопросик возник:
Если идет возмещение предмета, купленного сотрудником, через авансовый отчет.
В закупку по процедуре оно не попадает. Какая есть практика, как на это смотрят проверяющие?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Например, у нас был тендер на закупку штампов, так как они входят в общий код канцтоваров. Сотруднику срочно необходим штамп. Может ли он купить его сам с возмещением?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 40
- З нами з: 02 серпня 2018, 11:27
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 15 разів
Ну договор о закупке не был заключен? Значит это вроде как и не закупка.Радистка_Кэт писав:Например, у нас был тендер на закупку штампов, так как они входят в общий код канцтоваров. Сотруднику срочно необходим штамп. Может ли он купить его сам с возмещением?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Якщо на піставі довіреності (у тендерному договорі) змінився підписант. Чи потрібно робити додаткову угоду?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 03 квітня 2017, 12:03
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 7 разів
Добрий день. Ми плануємо купити 6 танцювальних інвалідних візків для учасників танцювального колективу на візках. Загальні параметри візків однакові - тип, марка, вага візка, кут нахилу коліс, але різні габарити (ширина, висота, глибина сидіння) - індивідуальні для кожного учасника. Вартість закупівлі 240 тис. грн. Підкажіть будь-ласка чи потрібно ділити закупівлю на лоти (1 лот - 1 візок), чи можна просто описати потрібні характеристики візків в тендерній документації і провести закупівлю як безлотову?
Ой, як цікаво стосовно юристів- бюджетників. Я-юрист бюджетної організації, секретар тендерного комітету. Які реалії цієї роботи?Виконання усих завдань: планування, підготовка та оприлюднення документів, пошук законодавчого обгрунтування для формування вимог до учасників, аналіз активних торгів по різноманітним предметам закупівель і т.д. Ризики просто величезні, ця робота вимагає дійсно максимум знань, маштабного мислення та дослідження проблем. Така робота не обходиться на практиці єдиним протоколо. Все, як ви і описали: і заробітна платня, і штрафи - усе як у всих працівників бюджетної сфери. Річ у тім, що тут є нюанси. Якщо ви працевлаштовувалися на роботу і у вашій посадовій інструкції нічого про тендер не сказано, то ви ще якось можете спробувати відмовитися. Однак, керівники установ активно спираються на те, що включення до посадової інструкції додаткових обовязків є зміною умов праці і якщо працівник на них не погоджується, тоді це є підставою для звільнення.НЛО писав:Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 301
- З нами з: 27 травня 2016, 12:41
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 64 рази
- Подякували: 13 разів
Згідно Закону в тендерному комітеті має бути мінімум 5 осіб, але якщо в установі менше 5 осіб тоді всі люди, які є. На рахунок прибиральниць в тендерному комітеті, вони взагалі мають права там бути? І ще таке питання. Хто взагалі має робити прозорро? програміст, юрист, економіст, кадровик, бухгалтер, фахівець з публічних закупівель?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Згідно ст. 11 закону "про публічні закупівлі" До складу тендерного комітету входять не менше 5 осіб. у разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.nazaar писав:Згідно Закону в тендерному комітеті має бути мінімум 5 осіб, але якщо в установі менше 5 осіб тоді всі люди, які є. На рахунок прибиральниць в тендерному комітеті, вони взагалі мають права там бути? І ще таке питання. Хто взагалі має робити прозорро? програміст, юрист, економіст, кадровик, бухгалтер, фахівець з публічних закупівель?
Якщо розібратися з поняттям службові (посадові) особи, то (МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ЛИСТ від 18.10.2013 р. № 610-0-2-13/7.2) Міністерство юстиції розглянуло лист про тлумачення понять «службова особа» та «посадова особа», що використовуються в чинному законодавстві України, і в межах компетенції повідомляє. Кримінальний кодекс України (далі - КК) оперує поняттям «службова особа», зміст якого розкривається у статті 18, згідно з якою службовими особами визнаються особи, які постійно, тимчасово або за спеціальними повноваженнями здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно або тимчасово займають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, якими особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування , центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.Слід зазначити, що посадовими особами в контексті Закону України «Про державну службу» вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій (стаття 2 цього Закону).Усвою чергу, згідно з приміткою до статті 364 КК службовими особами в статтях 364, 365, 368, 3682, 369 КК є, зокрема, особи, які займають постійно чи тимчасово на державних або комунальних підприємствах посади, пов'язані з виконанням організаційно- розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням.
Тому на мою думку прибиральниця не може входити в тендерний комітет, тому, як вона не є службовою (посадовою) особою, яка виконує організаційно-розпорядну чи адміністративно-господарську функції.
Замовник може назначити уповноважену особу, для проведення закупівель, щоб не створювати тендерний комітет.
Закон "про публічні закупівлі" не конкретизує хто повинен робити прозорро. Та з практики, цим займається юрист, або бухгалтерія, або економіст.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
В нас фахівець з публічних закупівель, економіст, юрист. На прозорро все публікує фахівець з публічних закупівель.
- ТANYA
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 16 січня 2012, 21:02
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Подякували: 1 раз
На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 03 серпня 2017, 08:43
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 11 разів
А якщо додаткова сума буде менше 200000,00 грн. то також треба проводити тендер? Бо в нас схожа ситуація.Oleg1971 писав:Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Не обов"язково, якщо ці кошти були виділені додатково і на початок року ви про них не зналиLeena писав:А якщо додаткова сума буде менше 200000,00 грн. то також треба проводити тендер? Бо в нас схожа ситуація.Oleg1971 писав:Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 03 серпня 2017, 08:43
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 11 разів
Знову виникло запитання. При проведенні переговорної процедури закупівель де вказати перелік документів необхідний для подання та зазначити про те, що переможець торгів згоден з нашим проектом договору закупівлі? Чи внести в перелік документів проект договору? А якщо договор не буде підписаний, то можна відмінити тендер?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 223
- З нами з: 21 травня 2012, 11:22
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 9 разів
Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую
-
- Мешканець
- Повідомлень: 223
- З нами з: 21 травня 2012, 11:22
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 9 разів
Компанія в статусі призупинення діяльності (реорганізація), при реорганізації нова компанія ж буду правонаступником. Тип реорганізації - приєднання, термін червень. Ми ж і відмовити не можемо, немає підстав по 922 закону?Oleg1971 писав:А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
А те що вона не може виконати свої зобов"язання це не підстава?marina76300 писав:Компанія в статусі призупинення діяльності (реорганізація), при реорганізації нова компанія ж буду правонаступником. Тип реорганізації - приєднання, термін червень. Ми ж і відмовити не можемо, немає підстав по 922 закону?Oleg1971 писав:А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую