Вы не можете выставлять на торги сумму, большую чем та, что отображена в ваших планах, поэтому решением тендерного комитету увеличьте планируемую сумму до 650 тис. и отредактируйте ваш план с 500 до 650 тис. и только потом начинайте процедуру торгов. А протокол тендерного комитету подшейте.КЗОЗ ПЦПМСД писав:А можно ли так делать?
ТЕНДЕР
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 13 лютого 2016, 19:15
- Регіон: Сумская область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня! Закладу були виділені кошти на придбання вікон (КЕКВ 2210- 199,0 тис.грн) та на послуги на їх встановлення (КЕКВ 2240 - 101,0 тис.грн.). Постачальником та виконавцем послуг є одна юридична особа. Чи потрібно проводити тендер?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Якщо у вас буду два окремі договори, то торги можна не проводити, але у ваших внутрішніх положеннях або в розпорядженнях вищесьтоячих органів може бути зменшена сума від якої ви маєте проводити торги, це питання потрібно буде вам уточнити.Лина-23 писав:Доброго дня! Закладу були виділені кошти на придбання вікон (КЕКВ 2210- 199,0 тис.грн) та на послуги на їх встановлення (КЕКВ 2240 - 101,0 тис.грн.). Постачальником та виконавцем послуг є одна юридична особа. Чи потрібно проводити тендер?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 08 травня 2018, 15:25
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня!Склалась така ситуація: провели закупівлю послуг з харчування учнів шкіл на І півріччя. Рішенням сесії нам додано кошти для закупівлі послуг з харчування на ІІ півріччя. Вносимо зміни в Річний план і постало питання визначення типу процедури, однозначно це будуть відкриті торги, але якщо в сумі дві закупівлі по одному КЕКВ перевищують 133 000 євро, ми виходимо на міжнародні торги? Чи правильно додавати суми закупівель так як в допорогових закупівлях? Обидві закупівлі від 2 000 000 до 3 000 000грн.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
КЕКВ тут ні до чого, предмет визначається по 4 цифрам закупівельного словникаOlga_11 писав: Доброго дня!Склалась така ситуація: провели закупівлю послуг з харчування учнів шкіл на І півріччя. Рішенням сесії нам додано кошти для закупівлі послуг з харчування на ІІ півріччя. Вносимо зміни в Річний план і постало питання визначення типу процедури, однозначно це будуть відкриті торги, але якщо в сумі дві закупівлі по одному КЕКВ перевищують 133 000 євро, ми виходимо на міжнародні торги? Чи правильно додавати суми закупівель так як в допорогових закупівлях? Обидві закупівлі від 2 000 000 до 3 000 000грн.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 08 травня 2018, 15:25
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
Класифікація за ДК залишається незмінною, порівняно з попередньою процедурою. Питання в тому чи потрібно проводити закупівлю з публікацією англійською мовою, так як в сумі дві закупівлі перевищують 133 тис. євро?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Прочитайте лист Мінфіну від 18.01.2006 № 26-06/37-423 "Щодо закупівель за додаткові кошти"Olga_11 писав:Класифікація за ДК залишається незмінною, порівняно з попередньою процедурою. Питання в тому чи потрібно проводити закупівлю з публікацією англійською мовою, так як в сумі дві закупівлі перевищують 133 тис. євро?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, кап ремонт. зведена сума 1,540млн. В т.ч. роботи підрядника- 1,460 млн, технагляд- 37тис, проектні роботи -30тис,, експертиза -8тис, авторський нагляд- 5тис. Чи треба проводити тендер?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Це буде допорогова закупівля, якщо у вас немає зниження суми для обов"язкового проведення допорогових закупівель, то можете заключити прямий договірТетяна-бух писав:Добрий день. Підкажіть, будь ласка, кап ремонт. зведена сума 1,540млн. В т.ч. роботи підрядника- 1,460 млн, технагляд- 37тис, проектні роботи -30тис,, експертиза -8тис, авторський нагляд- 5тис. Чи треба проводити тендер?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 03 квітня 2018, 13:24
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день.Підкажіть:постачальник повідомив про призупинення діяльності,які наші подальші дії як Замовника.Чи треба вносити зміни в Річний план?Треба додаткову угоду на розірвання?А потім проводити нову процедуру?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Добрий день. Будь ласка уточніть, з якою причини постачальник ліквідується та чи є у нього правонаступник
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Зміни в річний план вносити не потрібно, адже ви вже провели процедуру закупівлі. Якщо постачальник не буде продовжувати виконання договору, то виставляйте до нього штрафні санкції які прописані в договорі, а вже потім розривайте договір та проводьте нову закупівлю в межах річного плану.InneskaPr писав:Добрий день.Підкажіть:постачальник повідомив про призупинення діяльності,які наші подальші дії як Замовника.Чи треба вносити зміни в Річний план?Треба додаткову угоду на розірвання?А потім проводити нову процедуру?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Треба, бо вам буде потрібно закрити договір в прозороInneskaPr писав:А якісь додаткові угоди в системі треба прикріпляти?Дод.угоду на зменшення суми договору,щоб зняти зобов'язання в Казначействі,то тут зрозуміло,а якусь угоду на розірвання договору треба?
- НЛО
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 15 квітня 2018, 23:04
- Регіон: Волынская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 223
- З нами з: 21 травня 2012, 11:22
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 9 разів
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Можливо вже було таке питання?[/font]
[font="Noto Sans", sans-serif] Чи є порушенням, якщо в оголошенні вказується ціна товару без ПДВ.[/font]
[font="Noto Sans", sans-serif]Якщо можливо так зробити оголошення , то якщо Переможець торгів є платником ПДВ, можливо укладаючи договір збільшити суму договору на суму ПДВ? Дякую.[/font]
[font="Noto Sans", sans-serif] Чи є порушенням, якщо в оголошенні вказується ціна товару без ПДВ.[/font]
[font="Noto Sans", sans-serif]Якщо можливо так зробити оголошення , то якщо Переможець торгів є платником ПДВ, можливо укладаючи договір збільшити суму договору на суму ПДВ? Дякую.[/font]
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- marina76300
Доброго дня. Питання щодо порядку проведення закупівель. На держпідприємстві річний план закупівель складається з урахуванням ПДВ. При оприлюдненні оголошення про закупівлю їснує вибір - вказувати максимальну вартість закупівлі з ПДВ та без. Оскільки на підприємстві план закупівель затверджений з ПДВ, прийнято рішення що кожне оголошення про закупівлю йде з ПДВ. Прозорро допускає до участі у закупівлях як плантників ПДВ так не платників. Питання таке - як бути якщо необхідно порівняти ставку учасника, що надана з ПДВ та ставку іншого учасника, що надана без ПДВ? Ми зіткнулись с ситуацією, коли модулем Аукціон обрано переможця зі ставкою 90 000 грн без ПДВ, у той час як другий учасник надав ставку 92 000 грн з ПДВ (максимальна вартість закупівлі була оголошена з ПДВ). Як порівнювати ставки таких за таких умовах? Також є друге питання, що робити, якщо на допорогову закупівлю з оголошеною максимальною ціною закупівлі 100 000 грн з ПДВ вийшов лише один учасник й надав ставку 99 000 без ПДВ? Чи не є його ставка більшою ніж бюджет закупівлі, оскільки бюджет закупівлі без ПДВ становив 80 000 грн?
Ответ: Доброго дня! Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Для уникнення замовником помилок при оцінюванні пропозицій, треба такі умови обов’язково включати до Тендерної документації, а саме очікувана вартість закупівлі з ПДВ. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації — в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Детальнішу інформацію по даному питанню Ви можете прочитати в Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 15. До дня народження журналу «Радник в сфері державних закупівель» редакція відкриває перед Вами нові можливості. Встигніть передплатити щомісячний юридичний журналу «Радник в сфері державних закупівель» на 2017 рік за цінами 2016 року
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Добрый день!
В тендерной документации в позициях товара писали марку товара и фразу "або еквівалент"
Учасник подал тендерные пропозиции и в списке так и переписал в позициях товара - марку и фразу "або еквівалент".
Является ли это основанием для отклонения предложения?
В тендерной документации в позициях товара писали марку товара и фразу "або еквівалент"
Учасник подал тендерные пропозиции и в списке так и переписал в позициях товара - марку и фразу "або еквівалент".
Является ли это основанием для отклонения предложения?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
А по остальным критериям учасник вам подходит (остальные документы все в порядке)? Если да, то можете признавать его победителем, а если не хотите, то ищите ещё какие-то зацепки.Радистка_Кэт писав:Добрый день!
В тендерной документации в позициях товара писали марку товара и фразу "або еквівалент"
Учасник подал тендерные пропозиции и в списке так и переписал в позициях товара - марку и фразу "або еквівалент".
Является ли это основанием для отклонения предложения?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
По причине согласно ст. 31 Закона - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг. Остальные причине не подходят.Rina Sergeevna писав:Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
это можно сделать до заключения договора? для этого нужно будет прикрепить протокол тендерной комиссии?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Да, но во избежание вопросов в этом году закупку больше не проводите.Rina Sergeevna писав:это можно сделать до заключения договора? для этого нужно будет прикрепить протокол тендерной комиссии?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
Если в тендерной документации написано, что победитель торгов должен предоставить следующие документы: " [font='Times New Roman', serif]відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення", а победитель физическое лицо предприниматель. Вопрос: должен ли ФОП предоставлять такие сведения?[/font]
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
ФОП должен предоставить справку в произвольной форме, что данное требование к нему не применяется, та как он не является юрлицом.Rina Sergeevna писав:Если в тендерной документации написано, что победитель торгов должен предоставить следующие документы: " [font='Times New Roman', serif]відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення", а победитель физическое лицо предприниматель. Вопрос: должен ли ФОП предоставлять такие сведения?[/font]
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 13 березня 2017, 09:31
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Antei
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 22 листопада 2013, 10:12
- Регіон: Николаевская Область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 3 рази
Та же история.НЛО писав:Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
Спроси любого юриста в бюджетной сфере - участвует ли он в тендерном комитете. Ответ ошарашит: либо однозначно не участвует, либо участвует, но с оговорками (или готовит документацию, или составляет протоколы, или просто член комитета, который ни к чему не касается).
С бухгалтерами примерно также: не хотят входить в состав комитета из-за того, что там нет юриста (т.к. юристов, которые работают в бюджет, мало).
А руководитель на них повлиять не может, ибо вопрос сразу ставиться ребром: включаете в комитет - пишем заявление на увольнение.
А толкового юриста или бухгалтера, который захочет работать в бюджете за мизерную зарплату, найти трудно... Почти невозможно.
Вот и набирают в состав комитета тех, кто не является "незаменимым".
А если честно, люди бы работали в составе комитета, но всех пугает размер штрафов - от 12 000 грн. до 24 000 грн. Я не думаю, что те, кого назначают членами тендерных комитетов, все поголовно получают в месяц минимум 12 000 грн.
И да, на практике, должностной инструкцией дело не ограничивается. Руководитель может сказать: "Я дам тебе 50% к окладу, за выполнение той или иной работы, не связанной с твоим профилем".
- Antei
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 22 листопада 2013, 10:12
- Регіон: Николаевская Область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 3 рази
Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
Вы лучше уточните у ваших юристов и в казначействе сможете ли вы выполнить свои обязательства по договору, если по вторым торгам у вас будет победитель.Antei писав:Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!