Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Водночас Законом передбачена можливість унесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмета закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені.
"..не визначені та не обмежені" - мені подобається більше всього)))
Ми вносимо зміни, якщо змінюєтся очікувана вартість предмету закупівлі.
раніше вносили зміни також щодо орієнтовного початку проведення процедури (переносили з місяця на місяць, якщо закупівля не відбулась).
але ж це ОРІЄНТОВНИЙ початок.... тобто він МАЄ ПРАВО змінюватись і, якщо вносити зміни кожного разу, коли не вдалося здійснити закупівлю по кожному предмету, - то, вибачте, це ж якийсь маразм буде.... Тендерний комітет буде збиратись і збиратись, переносити і переносити...
Як я розумію, орієнтовний початок вказується саме для Постачальників, щоб вони заздалегідь бачили кому можуть запропонувати свої послуги, задля сраведливої конкуренції...
а там... кожен розуміє по своєму...
а якщо закупівлю здійснили на меншу суму? вносити зміни під фактичну? це також не дуже логічно якось...
Так отож. Сьогодні будемо в Казначействі, Ціково, що вони скажуть, Потім напишу)
Вітаю. Як правильно занести на прозоро дод. до річ.плану. Є накладна на 10 тис. - спорт інвентар. Ракетки для наст.теніс - перші 4 цифри коду - 3746, гімнаст.мат - 3742, баскет., волейб. м'ячі - 3745. Виходить 3 різні коди. Записувати як? Загальною сумою, а код вибрати той на який припадає більше коштів. Чи по кожному коду окремо розбивати. І вийде не 1 додаток, а 3?
nazaar писав:Вітаю. Як правильно занести на прозоро дод. до річ.плану. Є накладна на 10 тис. - спорт інвентар. Ракетки для наст.теніс - перші 4 цифри коду - 3746, гімнаст.мат - 3742, баскет., волейб. м'ячі - 3745. Виходить 3 різні коди. Записувати як? Загальною сумою, а код вибрати той на який припадає більше коштів. Чи по кожному коду окремо розбивати. І вийде не 1 додаток, а 3?
Доброго дня!
підкажіть, будь ласка, хто знає: Звіт про виконання Договору лише по тендерним процедурам необхідно робити-оприлюднювати? по Переговорним процедурам (скороченим) також робити ж??
а по Допороговим потрібно чи ні?
Bon Bon писав:Доброго дня!
підкажіть, будь ласка, хто знає: Звіт про виконання Договору лише по тендерним процедурам необхідно робити-оприлюднювати? по Переговорним процедурам (скороченим) також робити ж??
а по Допороговим потрібно чи ні?
Bon Bon писав:Доброго дня!
підкажіть, будь ласка, хто знає: Звіт про виконання Договору лише по тендерним процедурам необхідно робити-оприлюднювати? по Переговорним процедурам (скороченим) також робити ж??
а по Допороговим потрібно чи ні?
По всім
"По всім" - тобто, якщо Допорогова закупівля проводилась через Прозоро, то також необхідно звіт про виконання?
Bon Bon писав:Доброго дня!
підкажіть, будь ласка, хто знає: Звіт про виконання Договору лише по тендерним процедурам необхідно робити-оприлюднювати? по Переговорним процедурам (скороченим) також робити ж??
а по Допороговим потрібно чи ні?
По всім
"По всім" - тобто, якщо Допорогова закупівля проводилась через Прозоро, то також необхідно звіт про виконання?
Bon Bon писав:Доброго дня!
підкажіть, будь ласка, хто знає: Звіт про виконання Договору лише по тендерним процедурам необхідно робити-оприлюднювати? по Переговорним процедурам (скороченим) також робити ж??
а по Допороговим потрібно чи ні?
По всім
"По всім" - тобто, якщо Допорогова закупівля проводилась через Прозоро, то також необхідно звіт про виконання?
а чим це регулюється??
В поясненнях про допорогові закупівлі про це прямо не сказано, але це є в Законі про публічні закупівлі, тому краще зробити звіт пром виконання договору по допорогам чим потім пояснювати його відсутність контролюючим органам.
Доброго ранку. Планувалась закупівля транспортних послуг за відкритими торгами з відповідним записом в Річному плані. Виникла потреба, перерахували і з`ясувалось, що ми не перевищуємо 200 тис.грн, а тому можемо провести закупівлю допорогами. Підскажіть як правильно зазначити в протоколі причину видалення старого РП та викладення нового Додатку до РП.
Дякую.
Olga_11 писав:Доброго ранку. Планувалась закупівля транспортних послуг за відкритими торгами з відповідним записом в Річному плані. Виникла потреба, перерахували і з`ясувалось, що ми не перевищуємо 200 тис.грн, а тому можемо провести закупівлю допорогами. Підскажіть як правильно зазначити в протоколі причину видалення старого РП та викладення нового Додатку до РП.
Дякую.
Для уникнення можливих проблем у майбутньому, якщо вам все ж таки буде потрібно докупити транспортних послуг і загальна сума перевищить 200 тис., краще провести відриті торги.
Доброго дня підкажіть будь-ласка, якщо відділ освіти сплачує перебування спортивної команди на змаганнях на базі дитячого оздоровчого табору у суммі 10000грн(проживання та харчування) чи можно в плані закупівель викласти під кодом 55243000-5 послуги дитячих таборів на загальну сумму, чи я маю розділити договір та рахунок окремо за проживання та харчування та викласти на порталі відповідно 55510000-8 та 55210000-5 ?
Робимо це впереше, допоможіть.
Buhosvita писав:Доброго дня підкажіть будь-ласка, якщо відділ освіти сплачує перебування спортивної команди на змаганнях на базі дитячого оздоровчого табору у суммі 10000грн(проживання та харчування) чи можно в плані закупівель викласти під кодом 55243000-5 послуги дитячих таборів на загальну сумму, чи я маю розділити договір та рахунок окремо за проживання та харчування та викласти на порталі відповідно 55510000-8 та 55210000-5 ?
Робимо це впереше, допоможіть.
Потрібно дивитися, що у вас буде написано в договорі.
Buhosvita писав:Доброго дня підкажіть будь-ласка, якщо відділ освіти сплачує перебування спортивної команди на змаганнях на базі дитячого оздоровчого табору у суммі 10000грн(проживання та харчування) чи можно в плані закупівель викласти під кодом 55243000-5 послуги дитячих таборів на загальну сумму, чи я маю розділити договір та рахунок окремо за проживання та харчування та викласти на порталі відповідно 55510000-8 та 55210000-5 ?
Робимо це впереше, допоможіть.
Начебто визначається предмет закупівлі товарів та послуг за 4-м знаком. Навіщо ж створювати велосипед? Чи є бажання ділити на лоти? http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1734-16
Buhosvita писав:в договорі написано послуги з проживання та харчування учасників змагань на базі відпочинку і загальна сумма.
чи можно написати код 5524?
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку. Я вважаю, що так буде правильно.
Доброго дня, при плануванні закупівлі визначено орієнтовний початок процедури травень. Закупівля була оголошена відповідно плану, але не відбулась. Оголосили повторно, але вже в червні. Підскажіть, будь ласка, чи є грубим порушенням і підставою для відміни процедури закупівлі не внесення змін в Річний план стосовно зміни орієнтовного початку процедури? Всі інші позиції залишились незмінними.
Olga_11 писав:Доброго дня, при плануванні закупівлі визначено орієнтовний початок процедури травень. Закупівля була оголошена відповідно плану, але не відбулась. Оголосили повторно, але вже в червні. Підскажіть, будь ласка, чи є грубим порушенням і підставою для відміни процедури закупівлі не внесення змін в Річний план стосовно зміни орієнтовного початку процедури? Всі інші позиції залишились незмінними.
Процедура у вас почалась в травні, а зараз йде продовження, це у вас будуть не перші, а повторні торги
Тобто у випадку повторної процедури без зміни предмета закупівлі, тех. та якісних характеристик, вартості і т.д. зміни відносно орієнтовного початку проведення процедури в Річний план вносити не потрібно?
Olga_11 писав:Тобто у випадку повторної процедури без зміни предмета закупівлі, тех. та якісних характеристик, вартості і т.д. зміни відносно орієнтовного початку проведення процедури в Річний план вносити не потрібно?
Вітаю. Як в план добавити накладну на госптовари? Де позиції розбиті на різні коди ДК 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники; 44810000-1 Фарби; 24910000-6 Клеї. Дякую.
nazaar писав:Вітаю. Як в план добавити накладну на госптовари? Де позиції розбиті на різні коди ДК 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники; 44810000-1 Фарби; 24910000-6 Клеї. Дякую.
Кошторис на рік 50.0 тис. грн. Всю суму розплановано по кодах закупівель, наприклад: бензин 30.0 тис. грн., папір 20.0 тис. грн. Зараз виникла потреба у закупівлі канцтоварів на суму 10.0 тис. грн., в кошторис зміни не вносили (суму залишилась така ж, 50.0 тис. грн.).
Робимо зміни до додатку до річного плану закупівель на суму +10.0 тис.грн. для закупівлі канцтоварів, відповідно закупимо папір на меншу суму (10,0 тис. грн.)
Чи потрібно також коригувати (зменшувати) суми розпланові при затвердженні кошторису, тобто чи повинен додаток із змінами відповідати кошторису?
Ulyasya писав:Кошторис на рік 50.0 тис. грн. Всю суму розплановано по кодах закупівель, наприклад: бензин 30.0 тис. грн., папір 20.0 тис. грн. Зараз виникла потреба у закупівлі канцтоварів на суму 10.0 тис. грн., в кошторис зміни не вносили (суму залишилась така ж, 50.0 тис. грн.).
Робимо зміни до додатку до річного плану закупівель на суму +10.0 тис.грн. для закупівлі канцтоварів, відповідно закупимо папір на меншу суму (10,0 тис. грн.)
Чи потрібно також коригувати (зменшувати) суми розпланові при затвердженні кошторису, тобто чи повинен додаток із змінами відповідати кошторису?
Интересный вопрос. Тут по-разному бывает, смотря как требует ваша вышестоящая или финуправление. Некоторые делают изменения к каждой справке, некоторые - в виде ежемесячного отчета по специальной форме о проведенных изменениях, некоторые - ничего, но в конце года делают уточненный расчет под факт, некоторые - вообще ничего)
С точки зрения плана закупок у вас ничего не поменяется - бумага и канцтовары входят в один код по 4 знаку.
Вітаю. В вересні було оголошено відкриті торги, які не відбулися по причині подання менше двох пропозицій. Все було внесено в річний план - Планова дата старту процедури: вересень 2018. Потрібно ще раз оголошувати відкриті торги. Чи потрібно перед ще раз вносити цю закупівлю в річний план, коли - Планова дата старту процедури: вересень 2018, буде така сама?
nazaar писав:Вітаю. В вересні було оголошено відкриті торги, які не відбулися по причині подання менше двох пропозицій. Все було внесено в річний план - Планова дата старту процедури: вересень 2018. Потрібно ще раз оголошувати відкриті торги. Чи потрібно перед ще раз вносити цю закупівлю в річний план, коли - Планова дата старту процедури: вересень 2018, буде така сама?
Доброго дня. В мене таке питання: в плані закупівель по одній закупівлі була сумма 25000 грн, орієнтовний строк закупівлі липень. Додатково виділили ще 45000 грн. В плані закупівель я вношу зміни і до 25000 +45000=70000 грн. як бути із срокми? Так і залишається липень?